Przetargi.pl
Wykonanie usługi, na potrzeby Gminy Miasto Koszalin

Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3488807 , fax. 094 3488765
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości
    Rynek Staromiejski 6-7 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3488807, fax. 094 3488765
    REGON: 33092080200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi, na potrzeby Gminy Miasto Koszalin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie 1) uproszczonej inwentaryzacji budowlanej budynków i obiektów położonych na nieruchomościach oznaczonych ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 20 działkami ewidencyjnymi nr, nr: a) - działką ewidencyjną nr 119, - powierzchnia 1,0295 ha, - rodzaj użytków - inne tereny zabudowane - Bi, - KW Nr 29194, - położona w Koszalinie przy ul. Piastowskiej 7, nieruchomość obciążona jest służebnością gruntową, b) - działką ewidencyjną nr 277/2, - powierzchnia 0,0446 ha, - rodzaj użytków - inne tereny zabudowane - Bi, - położona w Koszalinie przy ul. Grodzkiej 5, - działką ewidencyjną nr 278, - powierzchnia 0,0087 ha, - rodzaj użytków - inne tereny zabudowane - Bi, - położona w Koszalinie przy ul. Grodzkiej 3, - działka nr 278 zabudowana jest budynkiem - Domem Kata wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 104, - KW Nr 29195. 2) określenie wartości rynkowej nieruchomości zabudowanych opisanych w pkt 1, jako przedmiotu prawa własności (grunt, budynki, budowle i inne urządzenia) przysługującego Gminie Miasto Koszalin, w celu oddania przedmiotowych nieruchomości w użytkowanie wieczyste z równoczesną sprzedażą prawa własności posadowionych na niej budynków, budowli i urządzeń na rzecz Centrum Kultury 105 w Koszalinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem, tj. prowadzi działalności gospodarczą w zakresie szacowania nieruchomości. 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) posiada uprawnienia państwowe w zakresie szacowania nieruchomości umożliwiające wykonanie zamówienia, bądź dysponuje, co najmniej 1 osobą, z takimi uprawnieniami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 osoby z takimi uprawnieniami. b) posiadaj odpowiednie uprawnienia zawodowe potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie umożliwiające wykonanie przedmiotowego zamówienia, bądź dysponuje, co najmniej 1 osobą, z takimi uprawnieniami. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności w zakresie szacowania nieruchomości; b) oświadczy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.: oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków, w systemie zerojedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia, zostanie dokonana na podstawie dostarczonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywały zamówienie lub będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Kserokopie odpowiednich uprawnień zawodowych potwierdzających prawo do szacowania nieruchomości osób, które będą wykonywać zamówienie . 6) Kserokopie odpowiednich uprawnień zawodowych potwierdzających prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osób, które będą wykonywać zamówienie. 7) Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności w zakresie szacowania nieruchomości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.koszalin.pl - Zamówienia publiczne - Wydział Nieruchomości - 2009 - Usługi na wycenę
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach