Starostwo Powiatowe w Policach ogłasza przetarg
- Adres: 72-010 Police, ul. Tanowska 8
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4328100 , fax. 091 3178900
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Policach
ul. Tanowska 8 8
72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4328100, fax. 091 3178900 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.policki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w 2009 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w 2009 roku. 2. Wykaz dróg przewidzianych do remontu cząstkowego wraz z szacunkowymi ilościami robót, stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Łączna długość dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego - 161,8 km. 4. W ramach remontu cząstkowego nawierzchni będą wykonywane: a) remont nawierzchni grysami i emulsją; jednostkowa cena rozliczeniowa za wbudowanie 1 tony grysów otaczanych emulsją, szacunkowa ilość robót do wykonania 142 tony b) remont nawierzchni masą mineralno-bitumiczną; jednostkowa cena rozliczeniowa za wykonanie 1 m2 remontu, przy średniej grubości warstwy 4,0 cm, szacunkowa ilość robót do wykonania 305 m2. 2. Szacunkowe ilości planowanych do wykonania robót służą do obliczenia wartości zamówienia i nie muszą być wykorzystane w całości. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w ogólnych i szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, t.j. dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy branży drogowej będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz dysponuje poniższym sprzętem: - walec wibracyjny, płyta wibracyjna, - frezarka lub piła do cięcia asfaltu, - skrapiarka - samochód samowyładowczy o ładowności powyżej 5 ton - remonterem nawierzchni typ. PATCHER - młotem pneumatycznym - termosem do przewożenia masy na gorąco c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: a) w celu spełnienia warunków określonych w punkcie 3.1. pkt a: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) w celu spełnienia warunków określonych w punkcie 3.1. pkt b Oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia: - wg załącznika nr 4 do SIWZ (oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy, wraz z kserokopią uprawnień kierownika budowy branży drogowej i zaświadczeniem w właściwej izby samorządu zawodowego, - wg załącznika nr 3 do SIWZ (oświadczenie), - wg załącznika nr 5 do SIWZ (wykaz sprzętu i środków transportu), c) w celu spełnienia warunków określonych w punkcie 3.1. ppkt c: - wg załącznika nr 3 do SIWZ (oświadczenie), d) w celu spełnienia warunku określonego w punkcie 3.1. ppkt d: - wg załącznika nr 4 do SIWZ (oświadczenie), 2. Ponadto Wykonawca celem potwierdzenia oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawi zamawiającemu poniższe dokumenty: a) Podpisaną ofertę z określonymi cenami jednostkowymi za wbudowanie 1 tony grysów otaczanych emulsją oraz wykonanie 1 m2 remontu cząstkowego masą mineralno bitumiczną przy średniej grubości warstwy 4,0 cm wraz z wykazem stawek i narzutów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (oferta). b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z tych Wykonawców składa oddzielnie dokumenty wymienione w punkcie 4.1 ppkt a oraz d. W odniesieniu do pozostałych dokumentów Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają jeden lub kilka dokumentów tak, aby wspólnie udokumentować spełnianie warunków podmiotowych oraz dotyczących przedmiotu zamówienia. Wymagane oświadczenia należy złożyć w sposób wyraźnie wskazujący, iż oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. Nadto, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do oferty. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. c) Formularz oferty oraz wszystkie załączniki i dokumenty składające się na ofertę zostaną podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa drogi bitumicznej p.poz. nr 11 Oleszno - Studnica realizowany przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 801/2016.
Dodano: 2016-07-26 - Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2016 roku
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie napraw odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Goleniów w 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Jesionowie na działkach nr 16 i 432 wraz ze zjazdami.
Dodano: 2016-07-12 - Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 106, ul. Stargardzka w m. Pyrzyce
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych - nakładki bitumiczne na terenie miasta Szczecinek w 2016 r.
Dodano: 2016-06-20 - NAPRAWY I KONSERWACJE DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE ZŁOCIENIEC W 2016 R.
Dodano: 2016-06-02 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych oraz odwodnienia dróg na terenie Gminy Kołobrzeg
Dodano: 2016-05-31 - Wykonanie remontów cząstkowych dróg gminnych na terenie gminy Świeszyno.
Dodano: 2016-05-20 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1079Z Kołacz-Krosino w km 0+000-6+062 na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 172 do granicy Powiatu Świdwińskiego
Dodano: 2016-05-16