Przetargi.pl
Wykonanie usługi Inżyniera Kontraktu w ramach Projektu Dolnośląskie Centrum Filmowe (przebudowa kina Warszawa we Wrocławiu).

Odra-Film ogłasza przetarg

  • Adres: 53-125 Wrocław, al. Kasztanowa 3a/5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7937091 , fax. 071 7940088
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Odra-Film
    al. Kasztanowa 3a/5 3a/5
    53-125 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7937091, fax. 071 7940088
    REGON: 00027992400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odra-film.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi Inżyniera Kontraktu w ramach Projektu Dolnośląskie Centrum Filmowe (przebudowa kina Warszawa we Wrocławiu).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu w trakcie realizacji Projektu funkcji Inżyniera Kontraktu. Do zadań Inżyniera Kontraktu w szczególności należy: a) kierowanie realizacją Projektu, b) przygotowanie koniecznych materiałów dla prawidłowej realizacji obowiązków zapisanych w pre-umowie, c) bieżący nadzór - w imieniu Zamawiającego - sposobu i jakości wykonania dokumentacji technicznej i pomoc Zamawiającemu w realizacji praw i obowiązków wynikających z umowy na prace projektowe, d) przygotowanie procedury przetargowej na wybór generalnego wykonawcy robót budowlanych wraz z dostawą i montażem wyposażenia i zawarciu z wyłonionym wykonawcą Kontraktu na roboty budowlane oraz doradztwo w przeprowadzeniu postępowania przetargowego, e) zarządzanie, kontrola i nadzór nad realizacją Kontraktu na roboty budowlane w szczególności w zakresie: -nadzoru inwestorskiego nad realizacją dostaw i montażu wyposażenia, -nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych branżach, -rozliczania i kontroli kosztów robót budowlanych i wyposażenia, -skompletowania dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i uczestniczenie w procedurze uzyskania tego pozwolenia, -końcowego rozliczenia Kontraktu na roboty budowlane, -kontroli jakości robót w okresie gwarancji. f) wykonywanie w imieniu Zamawiającego obowiązków zapisanych w Programie Operacyjnym związanych z pozyskanymi przez Zamawiającego środkami na współfinansowanie realizacji Projektu, w szczególności obowiązków polegających na przygotowywaniu wniosków o wypłatę dotacji, księgowości i nadzoru finansowego, raportów i rozliczeń (okresowych i końcowych), g) zapewnienie wymagań formalnych obciążających Zamawiającego związanych z realizacją Projektu: -administrowanie Kontraktem na roboty budowlane, - nadzór techniczny i prawny nad realizacją robót budowlanych, -kontrola i weryfikacja dokumentów Wykonawcy robót, -poświadczanie płatności dla Wykonawcy robót, -raportowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 12.000 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. z 2008 r. Nr 42, poz. 275).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis szczegółowych warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) w zakresie doświadczenia zawodowego: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca winien wykonać usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: - przynajmniej 2 usługi Inwestora Zastępczego,Inżyniera Kontraktu obejmujące swoim zakresem co najmniej usługi wskazane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) w pozycjach: o 71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi o 71.31.00.00-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane o 79.21.10.00-6 Usługi księgowe o 79.11.00.00-8 Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej o 71.24.80.00-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją wykonywane dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie kubaturowych obiektów budowlanych użyteczności publicznej, przewidzianych na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz. U. z 1999r. Nr 112 poz. 1316 ze zm.) do sekcji 1, dział 12 PKOB, o kubaturze nie mniejszej niż 18.000 m3 każdy, przy czym przynajmniej jeden z obiektów budowlanych musi zawierać salę kinową lub teatralną lub koncertową lub widowiskową o liczbie miejsc na widowni nie mniejszej niż 200. -przynajmniej jedną usługę przygotowania dokumentów (SIWZ) niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót budowlanych i pomocy Zamawiającemu w przeprowadzeniu tego postępowania, zakończonego zawarciem umowy o wartości nie mniejszej niż 15 mln. zł. netto. b) w zakresie osób i/lub podmiotów pozostających do dyspozycji Wykonawcy, Wykonawca winien dysponować: b1) do pełnienia funkcji Specjalisty - Kierownika Realizacji Projektu osobą dysponującą aktualnymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczeniem polegającym na kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w ramach budowy obiektu budowlanego użyteczności publicznej, przewidzianego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz. U. z 1999r. Nr 112 poz. 1316 ze zm.) do sekcji 1, dział 12 PKOB, o kubaturze nie mniejszej niż 18.000 m3, przy czym obiekt budowlany musi zawierać salę kinową lub teatralną lub koncertową lub widowiskową, b2) do pełnienia funkcji Specjalisty ds. monitorowania i rozliczeń osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń przynajmniej jednego zadania inwestycyjnego dofinansowanego środkami Unii Europejskiej lub z Norweskiego Mechanizmu Finansowego (EOG), b3) do pełnienia funkcji Specjalisty ds. obsługi prawnej, w tym zamówień publicznych osobą posiadającą wyższe wykształcenie prawnicze i co najmniej 3 letnie doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, b4) do pełnienia funkcji Specjalisty ds. bieżącego nadzoru sposobu i jakości wykonania dokumentacji technicznej osobą legitymującą się aktualnymi uprawnieniami do projektowania w branży architektonicznej bez ograniczeń oraz co najmniej 10 letnim doświadczeniem w realizacji usług projektowych, jako projektant, b5) do pełnienia funkcji Specjalisty ds. kinotechniki - osobą, która nadzorowała realizację co najmniej jednego, zrealizowanego przez inwestora projektu z zakresu kinotechniki w obiekcie zaliczonym na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz.U.99.112.1316 ze zm.) do sekcji 1, dział 12, grupa: 126 klasa 1261 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych jako (Kino), b6) do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej osobą dysponującą aktualnymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczeniem polegającym na nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w ramach budowy obiektu budowlanego zaliczonego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz.U.99.112.1316 ze zm.) do sekcji 1, dział 12 PKOB, o kubaturze nie mniejszej niż 18.000 m3 i posiadającym co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe, b7) do pełnienia funkcji branżowych inspektorów nadzoru osobami dysponującymi aktualnymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami w branżach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, - elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z tym zastrzeżeniem, że każdy branżowy inspektor nadzoru musi mieć co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe. Uwaga: - warunki określone w pkt. b1) - b7) będą spełnione również w przypadku Wykonawców, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie(a) innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, - Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Specjalistów z wyjątkiem Specjalisty - Kierownika Realizacji Projektu, którego funkcja nie może być łączona z pozostałymi osobami,podmiotami, - użyte w opisie warunków udziału w postępowaniu w pkt. b1 i b6) pojęcie nadzorowanie lub kierowanie robotami dotyczy funkcji pełnionych przez uczestników procesu budowlanego, o których mowa w art. 17 pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006 r. ze zm.). - użyte w opisie warunków udziału w postępowaniu w pkt. a), b1), b6) pojęcie budowa należy rozumieć jako wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę oraz przebudowę obiektu budowlanego. Przy tym zakres rzeczowy budowy musi obejmować przynajmniej następujące roboty: ogólnobudowlane, instalacje wodno-kanalizacyjne, c.o., wentylacyjne oraz elektryczne. Natomiast odbudowa, rozbudowa, nadbudowa oraz przebudowa obiektu budowlanego musi obejmować cały obiekt lub część tego obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 18.000 m3, - użyte w opisie warunków udziału w postępowaniu w pkt. a) pojęcie obiektu użyteczności publicznej oznacza zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002 nr 75 poz. 690): budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny. c) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien: c1) być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 1 milion złotych, c2) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimalnej 100 tys. złotych, przy założeniu, że środki finansowe i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wskazanej wysokości, a zdolność kredytowa to możliwość uzyskania nowego kredytu we wskazanej wysokości, przy uwzględnieniu wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych. Uwaga: Dla wartości wskazanych w pkt. c1) i c2) w walucie innej niż PLN Zamawiający przyjmuje przelicznik wskazany przez wystawcę dokumentu, a jeżeli wystawca dokumentu takiego przelicznika nie wskazał - według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. Wymagania, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 musi spełnić każdy z Wykonawców. 4. Ocena spełniania każdego z ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach , które należy złożyć wraz z ofertą oraz w terminie i miejscu składania ofert. 5. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu załączonego do oferty, wynikłych po dacie jego wystawienia, wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 6. Wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania, 7. Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (np.: protokoły odbioru, referencje, świadectwa przejęcia). 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i (jeśli jest wymagane) doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie porozumienia z innymi podmiotami - również pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj.: aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz z aktualnymi zaświadczeniami przynależności do właściwych izb zawodowych, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 ze zm.). Ze względu na brak przepisów prawnych Zamawiający nie wymaga by Specjalista ds. kinotechniki posiadał odrębne uprawnienia do nadzorowania i legitymował się przynależnością do właściwych izb samorządu zawodowego. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej wysokości. 11. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości odpowiadającej warunkowi udziału, wystawiona nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w informacji banku zawarte zostanie sformułowanie, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie 6-cyfrowym, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej najniżej kwocie składającej się z 6 cyfr. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 4, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.odra-film.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach