Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-375 Wrocław, ul. Norwida 25
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3205133 , fax. 071 3205164
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. Norwida 25 25
50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3205133, fax. 071 3205164
REGON: 00000186700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawa NA-P/77/09 Dostawa licencji i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprawa NA-P/77/09 Dostawa licencji i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Wartość zamówienia do 14.000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 3. Podpisane oświadczenie, żeWykonawca nie podlega wykluczeniu- załącznik nr 3 4. Zestawienie- załącznik nr 4 5. Zaakceptowany i podpisany projekt umowy- załącznik nr 5 6. Wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dikumentów potwierdzających , że te dostawy zostały wykonane należycie- załącznik nr 6 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie licencji na oprogramowanie do obsługi JPK wraz z wdrożeniem i świadczeniem usług serwisowych, znak postępowania: CUI/ZP/PN/11/2016
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa licencji programowych dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego.
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa 90 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego na okres 1 roku
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa 90 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 12.1 Per User BNDL STD LIC GOV BAND A BASIC na okres 1 roku lub dostarczenie innego równoważnego oprogramowania
Dodano: 2016-05-12 - UDZIELENIE PRZEZ WYKONAWCĘ W OKRESIE OBOWIĄZYWANIA UMOWY, LICENCJI NA KORZYSTANIE Z ELEKTRONOCZNYCH WERSJI PUBLIKACJI KSIĄŻKOWYCH WYMIENIONYCH NA LIŚCIE TYTUŁOWEJ.
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
Dodano: 2016-03-09 - Przedmiotem zamówienia jest odnowienie 110 sztuk posiadanych licencji oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 12.1 Per User BNDL STD LIC GOV BAND A BASIC na okres 1 roku lub dostarczenie innego równoważnego oprogramowania o specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ
Dodano: 2016-02-11 - Zakup i wdrożenie oprogramowania w zakresie kontroli funkcjonowania komunikacji
Dodano: 2015-12-09 - Zakup licencji na oprogramowanie, stanowiący rozbudowę istniejącej infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2015-12-04 - DOSTAWA KOMPLEKSOWEGO SYSTEMU OCHRONY ANTYWIRUSOWEJ UCZELNI, znak postępowania: ZP-14/11/2015
Dodano: 2015-11-26