Przetargi.pl
Wykonanie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu.

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Winiary 4B
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5452866 , fax. 065 5462717
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Winiary 4B 4B
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5452866, fax. 065 5462717
    REGON: 41003570000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.rawicz.zapis.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na wywozie : - odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych,( nieczystości stałe) - odpadów z targowiska przy ul. Marcinkowskiego 8a w Rawiczu (odpady stałe) z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu, w miejsca ich składowania (składowisko odpadów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000,00 zł (dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01. 2004 roku Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa wyżej Zamawiający żąda do złożenia przez Wykonawcę , w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z określeniem zakresu działalności i wskazaniem osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłatami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od kwoty nie mniejszej niż 50 000 zł ( pięćdziesiąt tysięcy złotych . W przypadku braku takiego ubezpieczenia dopuszczalne jest złożenie oświadczenia następującej treści: Oświadczam, że w przypadku gdy moja firma zostanie wybrana w przetargu DT/361-12/09 na wykonanie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych, to zobowiązuję się przed zawarciem umowy dostarczyć zamawiającemu aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej od kwoty nie niższej niż 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 5.Koncesje i zezwolenia niezbędne dla możliwości realizacji przedmiotu przetargu, brak wymaganych koncesji i zezwoleń powoduje wykluczenie oferenta. 6. Wykazu wykonanych min dwóch zamówień o wartości min 200.000,00zł każda w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie 7. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca , pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie min 1 śmieciarki, min 1 pojazdu do przewozu kontenerów, min 1 pojazdu asenizacyjnego oraz 1 pojazdu do przewozu odpadów wielkogabarytowych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie analizy załączonych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rawicz.zapis.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach