Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy i Miasta Odolanów w 2015 r.

Gmina i Miasto Odolanów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-430 Odolanów, Rynek 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 733 15 81 , fax. 62 733 38 92
  • Data zamieszczenia: 2015-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Odolanów
    Rynek 11 11
    63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 733 15 81, fax. 62 733 38 92
    REGON: 25085512700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy i Miasta Odolanów w 2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia odpadów wielkogabarytowych z wszystkich nieruchomości położonych na terenie Gminy i Miasta Odolanów, na których zamieszkują mieszkańcy oraz na terenie nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. Wykonawca będzie zobowiązany do dwukrotnego zorganizowania i przeprowadzenia zbiórki odpadów wielkogabarytowych (meble, sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt RTV, sprzęt elektroniczny, komputerowy, opony, dywany etc.) w okresie lipiec 2015 r. oraz wrzesień-październik 2015 r. Podział gminy na trasy i terminy wywozu Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji na 5 dni przed podpisaniem umowy. Przy ustalaniu terminów wywozu należy wziąć pod uwagę również soboty. Wykonawca jest obowiązany wyznaczyć w dniu wywozu swojego pracownika do dyżurowania i przyjmowania telefonicznych reklamacji od mieszkańców gminy. Reklamację należy załatwić w dniu wywozu lub w pierwszy dzień pracujący po dniu wywozu. Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi zważyć odpady wielkogabarytowe na instalacji w Biadaszkach. Odpady wielkogabarytowe mieszkańcy będą wystawiać przed swoje posesje. Mieszkańcy bloków wystawią odpady przed bloki. Na Zamawiającym ciąży obowiązek przeprowadzenia akcji informującej o planowanych terminach odbioru odpadów wielkogabarytowych. Powierzchnia Gminy 136 km ? Liczba mieszkańców Gminy wynosi około 12 982 (na dzień 30.05.15r.). Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie: 1) przewidywana liczba budynków jednorodzinnych (gospodarstw domowych łącznie z nieruchomościami mieszanymi) - około 3 200 2) przewidywana liczba budynków wielorodzinnych (bloki) - około 10 3) przewidywana liczba nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (z wyłączeniem nieruchomości mieszanych, czyli występujących jednocześnie w zabudowie jednorodzinnej i niezamieszkałej, na której powstają odpady komunalne) - około 200 4) Ilość odpadów wielkogabarytowych przewidzianych do odebrania z terenu gminy to około: 100 Mg rocznie Podane wyżej dane mają charakter poglądowy, umożliwiający potencjalnym Wykonawcom uzyskanie wiedzy na temat szacunkowych wielkości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1000.00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 8409 0001 0100 0228 2000 0008 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.odolanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach