Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej w Mnichowie, Szkoły Podstawowej w Potoku Wielkim oraz Zespołu Placówek Oświatowych w Skroniowie realizowanych w ramach projektu pod nazwą: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Jędrzejowie

Gmina Jędrzejów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-300 Jędrzejów, ul. 11 Listopada 33a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3861010 , fax. 41 3861267
  • Data zamieszczenia: 2014-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jędrzejów
    ul. 11 Listopada 33a 33a
    28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3861010, fax. 41 3861267
    REGON: 29100977400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umjedrzejow.pl , www.jedrzejow.eobip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej w Mnichowie, Szkoły Podstawowej w Potoku Wielkim oraz Zespołu Placówek Oświatowych w Skroniowie realizowanych w ramach projektu pod nazwą: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Jędrzejowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków: a). Szkoły Podstawowej w Mnichowie, zlokalizowanej w miejscowości Mnichów 72, 28-300 Jędrzejów. b). Szkoły Podstawowej w Potoku Wielkim, zlokalizowanej w miejscowości Potok Wielki 9, 28-300 Jędrzejów. c). Zespołu Placówek Oświatowych w Skroniowie, zlokalizowanego w miejscowości Skroniów 75, 28-300 Jędrzejów. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części: a). CZĘŚĆ I - Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Mnichowie, w zakresie obejmującym m.in.: - demontaż okien oraz drzwi zewnętrznych wraz z zamurowaniem wnęk, - częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż nawiewników higrosterowanych, - hydroizolację i ocieplenie fundamentów płytami ze styroduru gr. 10 cm, - ocieplenie ścian zewnętrznych niepalną wełną mineralną gr. 14 cm, w technologii lekkiej-mokrej z tynkowaniem, - ocieplenie i wykończenie zewnętrznych wnęk okiennych i drzwiowych, - ocieplenie dachu styropapą gr. 16 cm (nad częścią parterową), - ocieplenie poddasza niepalną wełną mineralną gr. 18 cm (nad częścią piętrową), - wymianę pokrycia dachowego na blachę stalową trapezową (nad częścią piętrową), - demontaż starego i montaż nowego orynnowania, - wykonanie wszystkich niezbędnych obróbek blacharskich, w tym wymianę parapetów zewnętrznych, - wykonanie opaski z kostki brukowej, - renowację kominów, - wykonanie nowego zadaszenia z poliwęglanu z odwodnieniem systemowym, - wymianę poręczy (balustrad) przy wejściu do budynku, - ułożenie płytek ceramicznych na schodach i podestach zewnętrznych, - remont zsypu węgla, - wykonanie instalacji odgromowej, - wykonanie i montaż herbu Gminy oraz nazwy placówki, - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej kotłowni, - modernizację kotłowni i instalacji ciepłej wody użytkowej obejmującą m.in. demontaż istniejących urządzeń kotłowni oraz wykonanie nowej kotłowni, - wykonanie robót remontowo-budowlanych w pomieszczeniu kotłowni, - montaż wkładu kominowego, - modernizację instalacji centralnego ogrzewania obejmującą m.in. demontaż istniejącej instalacji c.o. oraz wykonanie nowej instalacji, - rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych oraz demontaż istniejącego zadaszenia, - zabezpieczenie (demontaż/montaż) istniejących kratek, wywietrzników oraz przewodów instalacyjnych (elektrycznych, alarmowych, telekomunikacyjnych itp.) na elewacji budynku. b). CZĘŚĆ II - Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Potoku Wielkim, w zakresie obejmującym m.in. - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm, w technologii lekkiej-mokrej z tynkowaniem, - ocieplenie i wykończenie zewnętrznych wnęk okiennych i drzwiowych styropianem, - ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją wełną mineralną (granulatem) gr. 18 cm, - ocieplenie dachu styropapą gr. 18 cm (nad salą gimnastyczną), - częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż nawiewników higrosterowanych, - demontaż starego i montaż nowego orynnowania, - wykonanie wszystkich niezbędnych obróbek blacharskich, w tym wymianę parapetów zewnętrznych, - wymianę krat okiennych na nowe, - wykonanie opaski z kostki brukowej, - renowację kominów, - wykonanie zadaszeń z poliwęglanu nad wejściami do budynku z odwodnieniem systemowym, - wymianę poręczy (balustrad) przy budynku, - ułożenie płytek ceramicznych na schodach i podestach zewnętrznych, - remont zsypu węgla, - wykonanie i montaż herbu Gminy oraz nazwy placówki, - wykonanie instalacji odgromowej, - wymianę lamp oświetleniowych zewnętrznych, - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej kotłowni, - modernizację kotłowni i instalacji ciepłej wody użytkowej obejmującą m.in. demontaż istniejących urządzeń kotłowni oraz wykonanie nowej kotłowni, - wykonanie robót remontowo-budowlanych w pomieszczeniu kotłowni, - montaż wkładu kominowego, - modernizację instalacji centralnego ogrzewania obejmującą m.in. demontaż istniejącej instalacji c.o. oraz wykonanie nowej instalacji, - zabezpieczenie (demontaż/montaż) istniejących kratek, wywietrzników oraz przewodów instalacyjnych (elektrycznych, alarmowych, telekomunikacyjnych itp.) na elewacji budynku. c). CZĘŚĆ III- Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Skroniowie, w zakresie obejmującym m.in. - ocieplenie ścian zewnętrznych niepalną wełną mineralną gr. 16 cm, w technologii lekkiej-mokrej z tynkowaniem, - ocieplenie i wykończenie zewnętrznych wnęk okiennych i drzwiowych wełną mineralną gr. 2 cm, - częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż nawiewników higrosterowanych, - ocieplenie granulatem z wełny mineralnej gr. 16 cm stropodachu nad nowszą (niższą) częścią obiektu, - czyszczenie i malowanie farbą poliwinylową dachu z blachy nad starszą (wyższą) częścią obiektu, - demontaż starego i montaż nowego orynnowania, - wykonanie wszystkich niezbędnych obróbek blacharskich, w tym wymianę parapetów zewnętrznych, - renowację krat okiennych, - wykonanie opaski z kostki brukowej, - wykonanie zadaszeń z poliwęglanu nad wejściami do budynku z odwodnieniem systemowym, - wykonanie nowej balustrady na schodach prowadzących do kuchni, - ułożenie płytek ceramicznych na schodach i podestach zewnętrznych, - wykonanie i montaż herbu Gminy oraz nazwy placówki, - wykonanie instalacji odgromowej, - modernizację instalacji centralnego ogrzewania obejmującą m.in. demontaż istniejącej instalacji c.o. oraz wykonanie nowej instalacji, - modernizację kotłowni i instalacji ciepłej wody użytkowej obejmującą m.in. demontaż istniejących urządzeń kotłowni węglowej oraz wykonanie nowej kotłowni gazowej, - wykonanie robót remontowo-budowlanych w pomieszczeniu kotłowni, - rozbiórkę ostatniego członu istniejącego komina oraz montaż nowego wkładu kominowego, - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej kotłowni, - wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, - zabezpieczenie (demontaż/montaż) istniejących kratek, wywietrzników oraz przewodów instalacyjnych (elektrycznych, alarmowych, telekomunikacyjnych itp.) na elewacji budynku. 3. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacjach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ, w skład których wchodzą: a). dla budynku Szkoły Podstawowej w Mnichowie: - projekty budowlane: TOM I - ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie stropów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; TOM II - instalacja odgromowa; TOM III - modernizacja instalacji c.o. wraz z kotłownią; TOM IV - instalacja elektryczna, - przedmiary robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, b). dla budynku Szkoły Podstawowej w Potoku Wielkim: - projekty budowlane: TOM I - ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie stropów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; TOM II - instalacja odgromowa; TOM III - modernizacja instalacji c.o. wraz z kotłownią; TOM IV - instalacja elektryczna, - przedmiary robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, c). dla budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Skroniowie: - projekty budowlane: TOM I - ocieplenie ścian zewnętrznych i stropu nad ostatnią kondygnacją oraz częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; TOM II - instalacja odgromowa; TOM III - modernizacja instalacji c.o.; TOM IV - modernizacja kotłowni; TOM V - instalacja elektryczna; TOM VI - wewnętrzna instalacja gazu, - przedmiary robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: a). dla CZĘŚCI I - wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Mnichowie - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) b). dla CZĘŚCI II - wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Potoku Wielkim - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) c). dla CZĘŚCI III - wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Skroniowie - 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w pkt. XII ppkt 1 SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a). pieniądzu; b). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c). gwarancjach bankowych; d). gwarancjach ubezpieczeniowych; e). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 95 8493 0004 0210 0059 1221 0011 z dopiskiem: a). dla CZĘŚCI I - wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Mnichowie - Wadium w przetargu na wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Mnichowie, b). dla CZĘŚCI II - wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Potoku Wielkim - Wadium w przetargu na wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Potoku Wielkim, c). dla CZĘŚCI III - wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Skroniowie - Wadium w przetargu na wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Skroniowie. Aby wadium wnoszone w pieniądzu było skutecznie ważne musi się znajdować na wyżej wymienionym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a tym samym Wykonawca musi uwzględnić przy tej formie wnoszenia wadium czasookres operacji bankowych zarówno w banku Wykonawcy jak i w banku Zamawiającego (operacja bankowa dla uznania rachunku Zamawiającego). Przy wpłacie wadium na konto bankowe należy uwzględnić wszelkie opłaty naliczane przez dany Bank. Zamawiający nie dopuszcza aby opłaty pobierane przez bank potrącane były z kwot wadium pod rygorem odrzucenia oferty tj. na koncie Zamawiającego zaksięgowana winna być kwota w wysokości wymaganego wadium. 5. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a). w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa a art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn należących po jego stronie b). w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Poza w/w z treści wadium składanego formie innej niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. 8. Wadium złożone przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach