Urząd Miasta i Gminy w Ożarowie ogłasza przetarg
- Adres: 27-530 Ożarów, ul. Stodolna 1
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8610700 do 702 , fax. 015 8611136
- Data zamieszczenia: 2014-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Ożarowie
ul. Stodolna 1 1
27-530 Ożarów, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8610700 do 702, fax. 015 8611136
REGON: 00054878400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miejskiego w Ożarowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z budową szybu windowego wraz z montażem urządzenia dźwigowego w budynku Urzędu Miejskiego w Ożarowie celem dostosowania istniejącego obiektu do obsługi przez osoby niepełnosprawne w szczególności poruszające się na wózku inwalidzkim. Zamawiający opisał szczegółowo przedmiot zamówienia oraz określił wymagania w tym zakresie w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projekcie budowlanym. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, wszelkich uzgodnień z UDT i związanych z tym opłat, przygotowania dokumentacji rejestracyjnej dźwigu zgodnie z wymaganiami UDT i dokumentacji powykonawczej oraz wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W związku z przeprowadzeniem robót w obiekcie użytkowanym, należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi robotami. Urząd pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00- w tym czasie na obiekcie przebywają pracownicy oraz interesanci. Roboty w obiekcie mogą być prowadzone również w godzinach od 15.00 do 23.00. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodność użytych wyrobów budowlanych z obowiązującymi normami. Warunkiem dokonania odbioru robót będzie dostarczenie przez wykonawcę w dniu odbioru następujących dokumentów: a) Aprobat technicznych (deklaracje zgodności) b) Certyfikatów na znak bezpieczeństwa CE dla wyrobów c) Oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami lub równoważnymi z państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. d) Kwart gwarancyjnych z warunkami gwarancji, e) Oświadczenia wykonawcy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku budynku Urzędu f) Dokument wskazujący dane kontaktowe osoby/podmiotu, który należy wezwać w przypadku awarii windy i potrzeby natychmiastowej ewakuacji uwięzionych pasażerów g) Dokumentację techniczną windy h) Decyzję UDT dopuszczającą windę do użytkowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat od dnia ostatecznego odbioru wykonanych robót. Przy uszkodzeniu lub zatrzymaniu się windy, uniemożliwiającym jej opuszczenie przez pasażerów wykonawca musi bezzwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 minut od moment zawiadomienia o wystąpieniu awarii windy zapewnić możliwość opuszczenia windy przez jej pasażerów. Zamawiający wymaga w okresie gwarancji świadczenia prze Wykonawcę usług konserwacji windy zgodnie z zakresem przeglądów konserwacyjnych określonych przez producenta, dokumentacją techniczną, instrukcją konserwacji ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r o dozorze technicznym (Dz.U. z 2000r. Nr 122, poz. 1321 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej dnia 29 października 2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1890). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) złotych. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: - pieniężnej - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowej; - gwarancji ubezpieczeniowej lub - poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy BS Ożarów 12942300002001000531940001, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. UWAGA! Pod rygorem odrzucenia oferty niedopuszczalna jest wpłata gotówki celem wniesienia wadium w formie pieniężnej zarówno jeżeli zostanie dokonana w kasie Zamawiającego jak również jeżeli zostanie dokonana w banku wprost na ww. rachunek 3. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt 1 należy w formie oryginału załączyć do oferty 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Ożarów, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 Pzp, w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp, lub pełnomocnictw. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 4 stosuje się odpowiednio 5. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt 1-41 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Pzp Zamawiający zwracając wadium zwróci jednocześnie - w przypadku wadiumwniesionego w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium wraz z adnotacją opodstawie i terminie zwrotu oryginału. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozarow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA KORYTARZA PARTERU MODERNIZACJA WĘZŁÓW SANITARNYCH
Dodano: 2016-07-08 - Modernizacja pomieszczeń oddziału A Domu Pomocy Społecznej im. prof. Antoniego Kępińskiego ul. Jagiellońska 76
Dodano: 2016-03-14 - Remont wybranych pomieszczeń na I piętrze w budynku Izby Skarbowej w Kielcach
Dodano: 2015-11-10 - REMONT POMIESZCZEŃ I PODSZYBIA DŹWIGU ZEWNĘTRZNEGO -Wydział Pedagogiczny i Artystyczny UJK w Kielcach, ul. Krakowska 11.
Dodano: 2015-06-15 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Kielce
Dodano: 2015-04-01 - Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miejskiego w Ożarowie
Dodano: 2014-10-17 - Dostosowanie pomieszczeń Szpitala dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2014-10-02 - Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miejskiego w Ożarowie
Dodano: 2014-09-10 - Dostosowanie pomieszczeń Szpitala dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2014-08-14 - Przebudowa i remont terenu przy pomniku przy BSCK oraz budowa przyłącza telekomunikacyjnego do budynku BSCK w ramach zadania *Poprawa wizerunku oraz bezpieczeństwa terenów zrewitalizowanych i przyległych*
Dodano: 2014-08-14