Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ I PODSZYBIA DŹWIGU ZEWNĘTRZNEGO -Wydział Pedagogiczny i Artystyczny UJK w Kielcach, ul. Krakowska 11.

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3497277 , fax. 41 3497278
  • Data zamieszczenia: 2015-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
    ul. Żeromskiego 5 5
    25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3497277, fax. 41 3497278
    REGON: 00000140700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ I PODSZYBIA DŹWIGU ZEWNĘTRZNEGO -Wydział Pedagogiczny i Artystyczny UJK w Kielcach, ul. Krakowska 11.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń i podszybia dźwigu zewnętrznego (Wydział Pedagogiczny i Artystyczny UJK w Kielcach , ul. Karkowska 11), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, przedmiarami - załącznik nr 8 do SIWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 do SIWZ. Kody CPV: 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45442100-8 Roboty malarskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne I.Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Pedagogiczno - Artystycznego UJK Kielce ul. Krakowska 11. 1. Zakres przedmiotu zamówienia: - Roboty rozbiórkowe: podłogi - podłoża, parkiet, wykładzina -Roboty budowlane - szpachlarskie, malarskie, posadzkarskie 2. Zakres robót : -Remont sal: 308, 309, 313, 315, 320, 202, 204, 205, 208,215, 216, 218, 223, 228, 103,114,116, - wymiana podłóg(parkiet) wraz z podłożami i izolacjami na wykładzinę PCV typu Gamrat (o podwyższonej ścieralności na nowych podłożach i nowych izolacjach), szpachlowanie ścian i sufitów, malowanie emulsyjne sufitów i ścian, malowanie olejne parapetów wraz z ich podszpachlowaniem, malowanie olejne stolarki drzwiowej od wewnątrz wraz z ościeżnicami, malowanie emulsyjne holu II piętro A. 3. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia: a. Kolejność prac będzie konsultowana z Użytkownikiem b. Transport i zaplecze budowy zorganizować w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem obiektów sąsiednich c. Odpady budowlane i gruz magazynować w kontenerach do tego przeznaczonych oraz systematycznie usuwać z terenu budowy d. Korzystanie z wody i energii elektrycznej - za odpłatnością na podstawie ustalonego ryczałtu e. Prace będą prowadzone w obiekcie funkcjonującym f. Dobór wykładziny PCV (wykładzina PVC, homogeniczna o grubości minimum 2 mm, klasa odporności na ścieranie T, fabryczne pokrycie warstwą PUR) kolory ustalić z Użytkownikiem g. Kolor malowanych ścian uzgadniać z Użytkownikiem 4. Wymagania: -Roboty należy wykonywać zgodnie z przedmiotem zamówienia, przedmiarem, wiedzą techniczną, wymaganiami prawa budowlanego, polskimi normami i sztuką budowlaną. -Gruz i materiały z rozbiórki gromadzić w przeznaczonych do tego kontenerach i systematycznie wywozić z placu budowy. -Zdemontowane materiały z podłóż zutylizować ( dowód utylizacji do wglądu ) -Wykonawca udzieli na wykonane roboty minimum 36 miesięcy gwarancji oraz minimum 24 miesięcznej rękojmi. -Odbiory odbywać się będą w oparciu o odpowiednie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. -Wykonawca przedłoży atesty higieniczne użytych materiałów -Przestrzegać przepisów BHP oraz zabezpieczyć remontowane pomieszczenia przed zakurzeniem i zabrudzeniem sąsiednich pomieszczeń Zabezpieczyć czujki i pozostałe urządzenia przed kurzem i zabrudzeniem - w przypadku ich uszkodzenia koszt naprawy obciąży Wykonawcę. 5. Wytyczne dostaw materiałów: -Użyte do budowy wyroby budowlane muszą odpowiadać wymogom ustawy o wyrobach budowlanych z 16.04.2004r. -Na wbudowane materiały wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji oraz minimum 24 miesięcznej rękojmi. II. Remont podszybia dźwigu - Wydział pedagogiczny i Artystyczny Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu podszybia dźwigu zewnętrznego przy budynku W P i A 1.Zakres robót: - demontaż odpadających płytek gresowych ze ścian podszybia - naprawa ścian - ułożenie( montaż na ścianach) zdemontowanych płytek gresowych Etapy realizacji prac remontowych: - zabezpieczenie posadzki podszybia - ostrożny demontaż odpadających płytek ze ścian podszybia - oczyszczenie zdemontowanych płytek - skucie starego , słabego podkładu - tynku spod zdemontowanych płytek - oczyszczenie, zmycie i zagruntowanie reperowanych ścian - naprawa ubytków i położenie nowego wyrównującego podkładu - tynku - gruntowanie naprawionych ścian - gruntem głęboko penetrującym - ponowne przyklejenie zdemontowanych płytek . Zaprawę - klej mrozoodporny, elastyczny na podłoża krytyczne układać na ścianie i płytce ( pełne rozłożenie). Nie stosować pacy grzebieniowej. - spoinę 3 mm (wąska) mrozoodporna stosować po 24-48 godz. od ułożenia płytek - w dylatacjach oraz dołem i górą na stykach pionu z poziomem zastosować silikon 2. Wymagania: -Roboty należy wykonać zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami, wiedzą techniczną, przepisami BHP oraz uzgodnieniami z Inspektorem Nadzoru -Gruz i materiały z rozbiórki wywozić systematycznie z budowy -Wykonawca udzieli na wykonane roboty minimum 36 miesięcznej gwarancji oraz minimum 24 miesięcznej rękojmi. -Na wbudowane materiały wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji oraz minimum 24 miesięcznej rękojmi. -Odbiory odbywać się będą w oparciu o szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót -Wykonawca dostarczy atesty i aprobaty techniczne na wszystkie użyte materiały -Użyte do budowy wyroby budowlane muszą odpowiadać wymogom Ustawy o Wyrobach Budowlanych z dnia 16.04.2004r. -Korzystanie z wody i energii elektrycznej - za odpłatnością na podstawie ustalonego ryczałtu -Prace będą prowadzone w obiekcie aktualnie czynnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie : 2000,00 zł (słownie : dwa tysiące złotych zero groszy). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać Wadium- Znak sprawy DP/2310/ 47/15 Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas na jaki będzie udzielona gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach