Przetargi.pl
Wykonanie szkolnego placu zabaw wraz z dostawą i montażem wyposażenia na terenie Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Żeleźnikowej Wielkiej w ramach Rządowego programu RADOSNA SZKOŁA

Wójt Gminy Nawojowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-335 Nawojowa, 313 313
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Nawojowa
    313 313 313
    33-335 Nawojowa, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.sacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie szkolnego placu zabaw wraz z dostawą i montażem wyposażenia na terenie Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Żeleźnikowej Wielkiej w ramach Rządowego programu RADOSNA SZKOŁA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie szkolnego placu zabaw wraz z dostawą i montażem wyposażenia na terenie Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Żeleźnikowej Wielkiej w ramach Rządowego programu RADOSNA SZKOŁA. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - roboty przygotowawcze i ziemne, - wykonanie podbudowy warstwowej z kruszyw łamanych, - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z zabezpieczeniem zewnętrznym krawężnikiem, - dostawa i montaż małej architektury, - zagospodarowanie terenów zielonych, - wykonanie i montaż ogrodzenia i piłkochwytów, - sporządzenie i przekazanie zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji zawierającej aktualne atesty, aprobaty techniczne lub certyfikaty na poszczególne zamontowane elementy i urządzenia placu zabaw oraz nawierzchnię niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji, - sprzęt rekreacyjny powinien posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancyjny, powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi normami oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach i ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach, - wykonanie i zainstalowanie na szkolnym placu zabaw tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego ,,RADOSNA SZKOŁA. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącą załącznik do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót oraz zasadami programu Ministerstwa Edukacji Narodowej Radosna Szkoła, dostępnymi na stronie internetowej: www.radosnaszkola.men.gov.pl Na wykonawcy spoczywać będzie także: a) Dokonanie wszelkich formalności związanych z wykonaniem robót budowlanych w zakresie budowy placu zabaw, b) odpowiedzialność za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, c) Składając zawiadomienie o zakończeniu robót, dostarczenie Zamawiającemu oświadczenia kierownika robót o prawidłowym i zgodnym z przepisami wykonaniu przedmiotu zamówienia. Uwaga: Użyte w Przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymi. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy uczestniczący w postępowaniu kierowali się tymi danymi jedynie jako wskazówkami, co do parametrów technicznych i jakościowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 3 500 zł (słownie; trzy tysiące pięćset zł 00/100) do dnia 11.04.2013 r. do godz. 09:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego : Bank Spółdzielczy w Nawojowej nr konta: 06 8810 0007 9001 0000 0013 0005. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji (wadium)należy złożyć: w Sekretariacie pokój nr 53 najpóźniej w terminie do 11.04.2013 r. do godz. 09:00, w oddzielnym opakowaniu i oznaczyć wadium do przetargu nr IRB.271.2.2013. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie ( art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.). Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach