Przetargi.pl
„Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz wymiana drzwi w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim”

Nadodrzański Oddział Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Poprzeczna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3582201, , fax. 68 3582708
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej
    ul. Poprzeczna 1
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 68 3582201, , fax. 68 3582708
    REGON: 970598756
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz wymiana drzwi w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki drzwiowej oraz wykonanie systemu kontroli dostępu w budynku nr 6 w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Komendzie Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej. Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: 1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2) przedmiary, ktote stanowią integralną część SIWZ. Materiały i urządzenia, które są konieczne do wykonania robót Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na własny koszt. Materiały i urządzenia dostarczone przez Wykonawcę do wbudowania muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, posiadać atesty oraz certyfikaty. UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany przewidzieć i zagwarantować odpowiednie zabezpieczenia miejsc wykonywania poszczególnych elementów robót budowlanych z uwagi na fakt, że wszystkie prace wykonywane będą na użytkowanym obiekcie przy ruchu pracowników. Tym samym, Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w sposób nieutrudniający pracę i funkcjonowanie Zamawiającego. Nie ma możliwości całkowitego wyłączenia i zamknięcia obiektu na czas trwania wykonywania przedmiotu zamówienia. Uchybienia w/w zakresie zostaną uznane za nienależyte wykonywanie umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił szczegółowych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawcy są zobowiązani dołączyć, poza w/w dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków podmiotowych: 1. pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu, 2. opis produktu równoważnego, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu. Ponadto zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach