Gmina Strzyżów ogłasza przetarg
- Adres: 38-100 Strzyżów, ul. Przecławczyka 5
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2761354 , fax. 017 2763219
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzyżów
ul. Przecławczyka 5 5
38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie
tel. 017 2761354, fax. 017 2763219
REGON: 59291469200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzyzow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie systemu kanalizacji sanitarnej w ramach projektu pn.: Budowa sieci kanalizacji dla prawobrzeżnej części Strzyżowa wraz z optymalizacją procesów w oczyszczalni ścieków w Strzyżowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie systemu kanalizacji w ramach projektu pn.: Budowa sieci kanalizacji dla prawobrzeżnej części Strzyżowa wraz z optymalizacją procesów w oczysz-czalni ścieków w Strzyżowie. Na całość zadania do wykonania składają się następujące elementy: 1) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym, w tym: a) budowa kolektorów grawitacyjnych z rur PCV ?160 do ?250 mm, długości 8 065,0 mb, b) budowa rurociągów tłocznych z rur PE ?65 do ?110 mm, długości 590,0 mb, c) budowa przyłączy kanalizacyjnych z rur PCV ?160 mm, długości 3 333,0 mb, d) budowa 2 szt. przepompowni kanalizacyjnych kompletnych wraz z zasilaniem, 2) odbudowa dróg, chodników i infrastruktury. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 60000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakłada-ją obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji, z których każ-da miała długość 10 km. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.500.000,00 zł (dwa miliony pięćset tysięcy złotych), 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospo-darczej na kwotę minimum 1.000.000,00 (jeden milion złotych). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwier-dzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć wymagane w rozdziale VI ust.1 SIWZ dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Za-mawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego wykonanie w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane po-legające na budowie sieci kanalizacji, z których każda miała długość 10 km z podaniem ich war-tości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wy-magane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Uprawnienia budowlane wraz z wpisem do samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finan-sowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonaw-ca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.500.000,00 zł (dwa miliony pięćset tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubez-pieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1.000.000,00 (jeden milion złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzyzow.pl/Bip/przetargi /2009
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska szkolnego, przebudowa sali gimnastycznej oraz zakup pomocy dydaktycznych w Liceum Ogólnokształcącym w Lubaczowie
Dodano: 2016-07-27 - Roboty remontowe w Urzędzie Celnym w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej nr 122164 ul. Ocicka w Tarnobrzegu na odcinakach: a) w km. 0+000 - 0+603 b) w km.0 + 603- 0+716
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja i remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak
Dodano: 2016-07-22 - Remont: dróg gminnych - dojazdowej do gruntów rolnych Korabina (dz.nr ewid. 543) w km 0+528 - 1+071, dojazdowej do gruntów rolnych Przyszów Kołodzieje (dz. nr ewid. 4590/2, 4563, 4611) w km 0+003 - 0+603, dojazdowej do gruntów rolnych Przyszów Szlacheckie (dz. nr ewid. 2361, 2286) w km 0+000 - 0+510, dojazdowej i utwardzenie miejsc parkingowych (dz. nr ewid. 1427/2) przy budynku ZOZ w m. Bojanów, i przy drodze gminnej nr 101172R (dz. nr ewid. 1382) w m. Przyszów Ruda, a także utwardzenie miejsc parkingowych strona północna i strona wschodnia (dz. nr ewid. 3058/2) w m. Przyszów
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1067R Bidaczów Stary - Łazory w ramach zadania Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Niżańskiego
Dodano: 2016-07-21 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działce ewid. nr 1793 w miejscowości Zdziechowice Pierwsze
Dodano: 2016-07-20 - Budowa sięgacza od ul. Długiej w Krośnie
Dodano: 2016-07-18 - Przebudowa drogi gminnej ul. Leśna w Tarnobrzegu
Dodano: 2016-07-15 - Remont boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym
Dodano: 2016-07-15