Przetargi.pl
Rozbudowa ulicy T. Kościuszki wraz z remontem ulic: Dominikańskiej, Dr Lilien i Szkolnej w Tarnobrzegu

Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki 32
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8226570 , fax. 015 8222504
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
    ul. Kościuszki 32 32
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8226570, fax. 015 8222504
    REGON: 83041350900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ulicy T. Kościuszki wraz z remontem ulic: Dominikańskiej, Dr Lilien i Szkolnej w Tarnobrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano - remontowych w całym zakresie wydanym w dokumentacji projektowej pn. Rozbudowa ulicy Kościuszki wraz z remontem ulic: Dominikańskiej, Dr Lilien i Szkolnej w Tarnobrzegu, opracowanej w 2008 roku przez FPH PROMA Maria Zawada. W zakresie przedmiotu zamówienia jest również opracowanie dokumentacji powykonawczej w branży elektrycznej oraz usunięcie kolizji z zielenią i likwidacja wszystkich kolizji z uzbrojeniem technicznym (podziemnym i nadziemnym), w tym kolizji nie przewidzianych w wyżej wymienionej dokumentacji projektowej a niezbędnych do usunięcia w celu realizacji inwestycji. Roboty wykonywane będą na następujących odcinkach ulic: - ulica T. Kościuszki - na odcinkach: od ul. Mickiewicza do ulicy Sokolej i od Pl. Dr A. Surowieckiego do ulicy Dominikańskiej, - ulica Dominikańska - na odcinku od ulicy T. Kościuszki do ronda w rejonie skrzyżowania ulicy Dominikańskiej z ulicą Sandomierską, - ulica Dr Lilien - na całej długości ulicy liczącej około 60 m, - ulica Szkolna - na odcinku wyznaczonym w projekcie budowlanym, tj. od Pl. Bartosza Głowackiego do rejonu ulicy St. Jachowicza. Łączna długość rozbudowywanej ulicy T. Kościuszki i pozostałych ulic objętych przedmiotem zamówienia wynosi ca 0,99 km. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych branż: A. BRANŻA DROGOWA: wymiana krawężników i nawierzchni jezdni oraz chodników - z zastosowaniem kostki betonowej brukowej, budowa nowych chodników na odcinkach ulic wyznaczonych w projekcie budowlanym, remont istniejących zatok postojowych i budowa nowych z zastosowaniem kostki betonowej brukowej, w ulicy bocznej Kościuszki wykonanie remontu drogi z zastosowaniem kostki betonowej brukowej w tym wykonanie nowej podbudowy z kruszywa, wykonanie korekty geometrii łuków na skrzyżowaniach ulicy T. Kościuszki z ulicami: Sokola, Szkolna, Dr Lilien , wykonanie oznakowań poziomych i pionowych, wykonanie poręczy ochronnych łańcuchowych, B. BRANŻA SANITARNA: wykonanie kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy T. Kościuszki - boczna oraz w pobliżu kościoła i klasztoru Dominikanów, wykonanie przykanalików i nowych studni z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm na kanalizacji deszczowej (2 szt.) - zgodnie z dokumentacja techniczną, wymiana na nowe studzienek ściekowych ulicznych o średnicy 500 mm z osadnikiem i syfonem w ilości 26 szt., regulacja obudowy zasów wody (w tym 4 szt. wymiana na nowe) i zaworów gazowych, założenie rur ochronnych na istniejącym gazociągu, ułożenie odwodnienia liniowego w chodniku typ AKODREN pokrytego blachą, C. BRANŻA TELETECHNICZNA: likwidacja kolizji z sieciami telefonicznymi (napowietrznymi i podziemnymi), w tym budowa studni kablowych - 2 szt., budowa kanalizacji teletechnicznej (z wciągnięciem kabli) na odcinku około 30 m w rejonie skrzyżowania ulicy T. Kościuszki z ulica Szkolną, przestawienie istniejących słupów telefonicznych - 2 szt., zawieszenie kabla napowietrznego - 50 m. D. BRANŻA ELEKTRYCZNA: D.1. Zakres robót budowlano - remontowych i instalacyjnych: a) demontaż istniejących latarni oświetlenia ulicznego w ilości 17 szt., b) montaż i stawianie nowych słupów oświetleniowych - łącznie 23 szt. (18 szt. + 5 szt.), z fundamentami i oprawami oświetleniowymi, c) przestawienie istniejących latarni oświetlenia ulicznego - 3 szt., d) ułożenie rur osłonowych AROTA z PCW - w zależności od potrzeb wynikających z likwidacji kolizji z kablami elektroenergetycznymi, e) przebudowa kabli nN oświetlenia ulicznego na odcinku stawiania (przestawiania) słupów oświetleniowych i likwidacji kolizji - zakres robót do wykonania należy uzgodnić z PGE Dystrybucja Rzeszów Sp. z o.o. Rejon Dystrybucji Energii ul. Szpitalna 3, 39 - 400 Tarnobrzeg, f) likwidacja kolizji z kablami elektroenergetycznymi, w tym wysokiego napięcia - zakres robót do wykonania należy uzgodnić z PGE Dystrybucja Rzeszów Sp. z o.o. Rejon Dystrybucji Energii ul. Szpitalna 3, 39 - 400 Tarnobrzeg, g) likwidacja kolizji z szafą do sterowania oświetlenia ulicznego - zakres robót do wykonania należy uzgodnić z PGE Dystrybucja Rzeszów Sp. z o.o. Rejon Dystrybucji Energii ul. Szpitalna 3, 39 - 400 Tarnobrzeg, h) wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych w całym zakresie dotyczącym branży elektrycznej, D.2. Zakres prac projektowych do wykonania: opracowanie dokumentacji powykonawczej i zatwierdzenie jej (uzgodnienie) z PGE Dystrybucja Rzeszów Sp. z o.o. Rejon Dystrybucji Energii ul. Szpitalna 3, 39 - 400 Tarnobrzeg. E. ROBOTY Z INNYCH BRANŻ: wycinka oraz karczowanie drzew i krzewów, plantowanie i humusowanie terenu wraz z obsianiem trawą, wykonanie ogrodzeń posesji wzdłuż nowych granic powstałych w wyniku podziału nieruchomości położonych w rejonie skrzyżowania ulicy T. Kościuszki z ulicą Szkolną , ustawienie ławek parkowych - 10 szt. (materiał Wykonawcy) - zgodnie z projektem budowlanym. Szczegółowy zakres robót do wykonania obejmuje dokumentacja projektowa - zał. nr 6 do SIWZ. UWAGA: - PRZEDMIAR ROBÓT STANOWIĄCY ZAŁĄCZNIK DO SIWZ JEST MATERIAŁEM POMOCNICZYM DLA POTRZEB PRZETARGU I NIE MOŻE BYĆ ANALIZOWANY W ODERWANIU OD DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, ZASAD SZTUKI BUDOWLANEJ, ZALECEŃ PRODUCENTÓW, ZALECEŃ STOSOWANYCH SYSTEMÓW I SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH, - DOKUMENTACJĘ PROJEKTOWĄ NALEŻY ANALIZOWAĆ PO PRZEPROWADZONEJ WIZJI LOKALNEJ W TERENIE, - W ODNIESIENIU DO ROBÓT W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ, W SZCZEGÓLNOŚCI DOTYCZĄCYCH PRZEŁOŻENIA LUB ZABEZPIECZENIA KABLI ELEKTROENERGETYCZNYCH, PRZEŁOŻENIA KABLI OŚWIETLENIA ULICZNEGO, PRZESTAWIENIA SZAFY STEROWANIA OŚWIETLENIA ULICZNEGO - WSKAZANYM BYŁOBY, NA ETAPIE SKŁADANIA OFERTY, ZAKRES ROBÓT UZGODNIĆ Z PGE DYSTRYBUCJA RZESZÓW SP. Z O.O. REJON DYSTRYBUCJI ENERGII UL. SZPITALNA 3, 39 - 400 TARNOBRZEG
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 45 000 zł / słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych/
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia wykonali roboty budowlano - remontowe o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonali w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub remontu drogi o wartości min. 1 500 000 zł brutto oraz roboty związane z likwidacją kolizji z uzbrojeniem technicznym (podziemnym i nadziemnym) w szczególności dotyczącymi sieci elektroenergetycznych i teletechnicznych, b) posiadają co najmniej po 1 pracowniku z uprawnieniami dla poszczególnych branż objętych przedmiotem zamówienia. Kierownik budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie nie mniejszej od 500 000 zł, b) posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru ( załącznik nr 3 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz zamówień opisanych w pkt. V ppkt 1.2)a), który obejmuje okres ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wyszczególnienie za ten okres zamówień zrealizowanych. W wykazie wykonanych zamówień należy podać wartości przedmiotu zamówienia, dat realizacji oraz odbiorców - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, poparty dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. Wykazane w załączniku do oferty zamówienie lub zamówienia muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zlecone zamówienie(a) zostało(y) wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy(ów). b) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował winien przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach