Przetargi.pl
Wykonanie systemów klimatyzacji w SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-382 Szczecin, Jagiellońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914329500, , fax. 914329501
  • Data zamieszczenia: 2019-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie
    Jagiellońska 44
    70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914329500, , fax. 914329501
    REGON: 81073345400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmswia.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemów klimatyzacji w SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: wykonanie systemów klimatyzacji w SP ZOZ MSWiA w Szczecinie. 2. Zakres zamówienia i podstawa wykonania. 2.1. Pakiet I: 1) wymagania ogólne: przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzacji typu VRF (ze zmiennym przepływem czynnika chłodniczego) wraz z robotami towarzyszącymi branży budowlanej i instalacyjnej (sanitarnej i elektrycznej) w budynku Apteki Szpitalnej SP ZOZ MSWiA w Szczecinie oraz świadczenie obsługi serwisowej, w tym przeglądy okresowe, w całym okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę: a) wyposażenie - system typu VRF dwururowy - jednostka zewnętrzna: - spiralne sprężarki wysokoprężne o dużej wydajności, - DC-inwerterowa technika sterowania, - bezstopniowa regulacja prędkości obrotowej wentylatora, - inteligentny system reagowania na nagły wzrost zapotrzebowania poszczególnych jednostek wewnętrznych na moc, - faktyczna długość orurowania: min. 165 m, - przewyższenie najwyższej i najniższej jednostki wewnętrznej: min. 5 m, - tryb grzania i chłodzenia, - przepływ powietrza: min. 11700 m3/h, - liczba sprężarek : 2, - min. liczba podłączanych jednostek wewnętrznych: 16 kpl., - czynnik chłodniczy: R410A, - znamionowa wydajność chłodnicza (kW): min. 40 kW, - znamionowa wydajność grzewcza (kW): min. 45 kW. b) wyposażenie - system typu VRF dwururowy - jednostki wewnętrzne: - jednostki ścienne – kolor biały, tryb cichej pracy, filtr pleśniobójczy, min. znamionowa wydajność chłodnicza / grzewcza (kW): 2 szt. - 2.2 / 2.5 kW, 2szt. - 3.6 / 4 kW, - jednostka sufitowo - przypodłogowa - inteligentny przepływ, kolor biały, tryb cichej pracy, filtr pleśniobójczy, min. znamionowa wydajność chłodnicza / grzewcza (kW): 4 szt. – 5 / 5.6 kW, 1 szt. - 7.1 / 8.5 kW. c) pozostałe wyposażenie - sterownik przewodowy - 9 szt., - pilot bezprzewodowy – 6 szt., - instalacja z rur miedzianych. 2) pomieszczenia: 3) zakres robót: a) przygotowanie podłoża pod montaż jednostki zewnętrznej – demontaż kostki polbrukowej, pogłębienie wykopu, wykonanie podsypki piaskowej gr. 100 mm, wykonanie płyty fundamentowej o wymiarach około 1500 x 1000 x 150 mm lub odpowiednio większej dostosowanej do wymiarów zewnętrznych jednostki, wystającej około 10 cm ponad poziom istniejącego chodnika, b) wykonanie instalacji wraz z izolacją termiczną rurociągów, c) wykonanie odpływów skroplin od jednostek wewnętrznych – pompki skroplin, d) wykonanie instalacji zasilania elektrycznego jednostki zewnętrznej i wewnętrznych (od rozdzielni), e) montaż sterowników naściennych, f) wykonanie instalacji sterowania pomiędzy jednostkami wewnętrznymi i jednostką zewnętrzną, g) wykonanie przebić, bruzd lub montaż listew instalacyjnych – wg indywidualnych ustaleń na etapie montażu, h) zaślepienie, uszczelnienie przebić oraz naprawa bruzd z wykonaniem gładzi i malowaniem w kolorze ścian w zakresie wykonywanych prac po montażu systemu, i) montaż jednostki zewnętrznej i jednostek wewnętrznych, j) napełnienie instalacji czynnikiem R410A, k) wykonanie próby ciśnieniowej instalacji, l) uruchomienie, rozruch i sprawdzenie działania systemu klimatyzacji, m) wykonanie ogrodzenia dla jednostki zewnętrznej, n) wykonanie dokumentacji powykonawczej klimatyzacji i zasilania elektrycznego obejmującej m. in.: rzuty z zaznaczeniem lokalizacji jednostek wewnętrznych i zewnętrznych wraz z opisem, zaznaczeniem trasy instalacji chłodniczej, elektrycznej i skroplin wraz z pełną specyfikacją sprzętową (atesty, certyfikaty, aprobaty itp.), o) przeprowadzenie szkolenia z użytkowania urządzeń klimatyzacyjnych dla wszystkich użytkowników wraz z protokołem szkolenia, p) świadczenie obsługi serwisowej w okresie udzielonej przez Wykonawcę rękojmi / gwarancji, jednak nie krótszym niż 3 lata (termin minimalny) od daty odbioru instalacji klimatyzacji przez Zamawiającego, zgodnie z warunkami gwarancyjnymi producenta urządzeń (materiały eksploatacyjne po stronie Zamawiającego), q) wymagane protokoły, pomiary instalacji chłodniczej, elektrycznej, r) wymagane dokumenty odbiorowe zgodnie z wytycznymi inspektora nadzoru Zamawiającego. 4) dokumentacja poglądowa: rzut poglądowy architektoniczny pomieszczeń Apteki Szpitalnej SP ZOZ MSWiA w Szczecinie z oznaczeniem miejsc montażu jednostki zewnętrznej i jednostek wewnętrznych. 2.2. Pakiet II: 1) wymagania ogólne: przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzacji w 8 pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku SP ZOZ MSWiA w Szczecinie wraz z robotami towarzyszącymi branży budowlanej i instalacyjnej (sanitarnej i elektrycznej) oraz świadczenie obsługi serwisowej, w tym przeglądy okresowe, w całym okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę. 2) szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: a) montaż w pomieszczeniach jednostek wewnętrznych klimatyzacji, kolor biały, tryb cichej pracy, filtr pleśniobójczy, min. znamionowa wydajność chłodnicza / grzewcza (kW): - jednostka o mocy 3,5 kW – 4 szt., - jednostka o mocy 5 kW – 2 szt., - jednostka o mocy 6,5 kW – 1 szt. b) montaż klimatyzatorów zewnętrznych typu multisplit: - jednostka zewnętrzna – o minimalnej mocy 10 kW – 1 szt. ustawiona na balkonie, - jednostka zewnętrzna – o minimalnej mocy 10 kW – 2 szt. na elewacji budynku wraz z konstrukcją wsporczą w miejscach uzgodnionych ze służbami technicznymi Zamawiającego, - jednostka zewnętrzna – o minimalnej mocy 12 kW – 1 szt. na elewacji budynku wraz z konstrukcją wsporczą w miejscach uzgodnionych ze służbami technicznymi Zamawiającego. c) w związku z planowaną na terenie Przychodni SP ZOZ MSWiA w Szczecinie rozbudową systemu - wykonanie dodatkowej, kompletnej instalacji (rurarzu i zasilania) od jednostek zewnętrznych do planowanych dodatkowych 6 (sześciu) jednostek wewnętrznych, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, umożliwiającej po montaż jednostki wewnętrznej naściennej przystąpienie do uruchomienia i użytkowania klimatyzacji, d) demontaż istniejącej jednostki wewnętrznej i zewnętrznej w Sterylizatorni i przekazanie Zamawiającemu, e) montaż w Sterylizatorni jednostki wewnętrznej klimatyzacji w pomieszczeniu, montaż klimatyzatora zewnętrznego na poddaszu – moc chłodnicza jednostki 10 kW, f) docelową lokalizację urządzeń wewnętrznych należy uzgodnić z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia, g) wykonanie przebić, bruzd lub montaż listew instalacyjnych – wg indywidualnych ustaleń na etapie montażu, h) zaślepienie, uszczelnienie przebić oraz naprawa bruzd z wykonaniem gładzi i malowaniem w kolorze ścian w zakresie wykonywanych prac po montażu systemu, i) wykonanie instalacji i podłączeń, w tym zasilania elektrycznego, mediów chłodzących i skroplin (instalacji kanalizacyjnej). Instalację elektryczną należy wykonać w niezależnym peszlu ochronnym dla wszystkich przewodów. Instalację chłodniczą wykonać w systemowej izolacji termicznej, instalację prowadzić w systemowych korytach z uwzględnieniem systemowych kształtek, kolan, zaślepek i maskownic, j) wykonanie instalacji zasilania elektrycznego jednostki zewnętrznej i wewnętrznych (od rozdzielni), k) napełnienie instalacji czynnikiem, l) wykonanie próby ciśnieniowej instalacji, m) uruchomienie, rozruch i sprawdzenie działania systemu klimatyzacji, n) wykonanie dokumentacji powykonawczej klimatyzacji i zasilania elektrycznego obejmującej m. in.: rzuty z zaznaczeniem lokalizacji jednostek wewnętrznych i zewnętrznych wraz z opisem, zaznaczeniem trasy instalacji chłodniczej, elektrycznej i skroplin wraz z pełną specyfikacją sprzętową (atesty, certyfikaty, aprobaty itp.), o) przeprowadzenie szkolenia z użytkowania urządzeń klimatyzacyjnych dla wszystkich użytkowników wraz z protokołem szkolenia, p) świadczenie obsługi serwisowej w okresie udzielonej przez Wykonawcę rękojmi / gwarancji - jednak nie krótszym niż 3 lata (termin minimalny) od daty odbioru instalacji klimatyzacji przez Zamawiającego, zgodnie z warunkami gwarancyjnymi producenta urządzeń (materiały eksploatacyjne po stronie Zamawiającego), q) wymagane protokoły, pomiary instalacji chłodniczej, elektrycznej, r) wymagane dokumenty odbiorowe zgodnie z wytycznymi inspektora nadzoru Zamawiającego. 3. Podstawa wykonania zamówienia: 1) OPZ, 2) wizja lokalna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr 1 2 000,00 zł Pakiet nr 2 2 500,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Szczecin, nr konta: 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania: 25/2019”. Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, a do oferty przetargowej Wykonawca winien załączyć, w oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób niezłączony z ofertą), kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 2) musi obejmować cały okres związania ofertą, 3) powinno być wystawione na Zamawiającego, 4) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowało odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 uPZP. Wadium wniesione w tej formie musi być bezwarunkowe oraz realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zwróci wadium wszystkim Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPZP. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 4) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przewidzianym terminie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 uPZP, 3) dowód wniesienia wadium, 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach