Przetargi.pl
Budowa zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową ujęcia wody poprzez wybudowanie nowej studni i przebudowę istniejącej w m. Sławsko w Gminie Sławno – roboty pozostałe do wykonania

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 106 229 , fax. 598 107 526
  • Data zamieszczenia: 2019-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    M. C. Skłodowskiej 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 598 106 229, fax. 598 107 526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową ujęcia wody poprzez wybudowanie nowej studni i przebudowę istniejącej w m. Sławsko w Gminie Sławno – roboty pozostałe do wykonania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Budowa zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową ujęcia wody poprzez wybudowanie nowej studni i przebudowę istniejącej w m. Sławsko w Gminie Sławno – roboty pozostałe do wykonania” zlokalizowanej w miejscowości Sławsko, gmina Sławno, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Sławsko. 2. Na przedmiot zamówienia składają się 2 części: - Część I obejmującej budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Sławsko, gm. Sławno i podzielono je na dwa zadania. - Część II obejmuje budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami. 3. Inwestycja realizowana jest w ramach operacji typu „Gospodarka wodno – ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 4. Przedmiot zamówienia określa: - dokumentacja projektowa budowlano – wykonawcza budowy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z przyłączami w m. Sławsko, gm. Sławno; - dokumentacja budowlana – wykonawcza zjazdu z drogi powiatowej nr 0541Z Postomino – Sławno – dz. nr 381/3 do przepompowni ścieków na dz. nr 547 w m. Sławsko, gmina Sławno, projekt wykonawczy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z przyłączami w m. Sławsko, gm. Sławno – zakres robót budowlanych pozostałych do wykonania zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 490/2014 z dnia 24.09.2014 oraz późn. zmianą BS.6740.13.2017.VII z dnia 10.01.2017 r.; - Warunki gruntowo – wodne opisane zostały również w opracowaniu: „DOKUMENTACJA BADAŃ PODŁOŻA GRUNTOWEGO wraz z opinią geotechniczną z określenia warunków gruntowo - wodnych dla tematu: "Budowa zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową ujęcia wody poprzez wbudowanie nowej studni przebudowę istniejącej w m. Sławsko w gminie Sławno (uzupełnienie)."; - specyfikacje techniczne z uwzględnieniem zapisów SIWZ. 5. Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia w stosunku do projektu budowlanego – dokumentacji budowlanej, parametrów równoważności dla produktów, dla których w dokumentacji budowlanej użyto nazw własnych oraz inne uwagi i zastrzeżenia dotyczące przedmiotu zmówienia zostały zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ „Informacje dotyczące realizacji zamówienia. Zmiany w stosunku do dokumentacji budowlanej oraz parametry równoważności”. Część I obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Sławsko, gm. Sławno i podzielono je na dwa zadania. Zadanie 1 obejmuje: 1) Budowę zlewni PS3 w skład której wchodzi: - Kanalizacja sanitarna tłoczna wykonana z rur PE o średnicy zewnętrznej 110 mm długości 706,50 m, na odcinku od przepompowni PS3 do granicy obrębu Sławsko. - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna sieć wykonana z rur PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm długości 1 506,0 m oraz sieć wykonana z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm długości 414,00 m wraz z studnią przepływomierza. - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna – przyłącza sieć wykonana z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm długości 638,80 m. - Wykonanie robót drogowych. 2) Budowę przepompowni PS3 (przepompownia typu przejezdnego). Wybudowano skorupę zbiornika przepompowni w 2018 r. należy przepompownie wyposażyć i wykonać zagospodarowanie terenu. Zadanie 2 obejmuje: 1) Budowę zlewni PS1 w skład której wchodzi: - Kanalizacja sanitarna tłoczna wykonana z rur PE o średnicy zewnętrznej 90 mm długości 294,50 m. - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna sieć wykonana z rur PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm długości 932,50 m oraz sieć wykonana z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm długości 194,00 m. - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna – przyłącza sieć wykonana z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm długości 260,10 m. - Wykonanie robót drogowych. 2) Budowę zlewni PS2 w skład której wchodzi: - Kanalizacja sanitarna tłoczna wykonana z rur PE o średnicy zewnętrznej 90 mm długości 68,50 m. - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna sieć wykonana z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm długości 8,5 m 3) Budowę zlewni PS4 w skład której wchodzi: - Kanalizacja sanitarna tłoczna wykonana z rur PE o średnicy zewnętrznej 90 mm długości 9,00 m. - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna – przyłącza sieć wykonana z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm długości 12,0 m. 4) Budowę zlewni PS5 w skład której wchodzi: - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna – przyłącza sieć wykonana z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm długości 1,5 m. 5) Budowę przepompowni PS1 wraz z kontenerem do dawkowania reagenta oraz drogą dojazdową. 6) Budowę przepompowni PS2. Wybudowano skorupę zbiornika przepompowni w 2018 r. należy przepompownie wyposażyć i wykonać zagospodarowanie terenu. 7) Budowę przepompowni PS4 wraz z kontenerem do dawkowania reagenta oraz drogą dojazdową. Wybudowano skorupę zbiornika przepompowni w 2018 r. należy przepompownie wyposażyć i wykonać zagospodarowanie terenu. 8) Budowę przepompowni PS5 (typu przejezdnego). Wybudowano skorupę zbiornika przepompowni w 2018 r. należy przepompownie wyposażyć i wykonać zagospodarowanie terenu. Część II obejmuje budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w skład której wchodzi: 1) Sieć wodociągowa wykonana z rur ciśnieniowych HDPE-100 SDR17 PN10 o średnicy: - DN 110 x 6,6 mm – 2 064,00 m, - DN 90 x 5,4 mm – 169,50 m, - DN 63 x 3,8 mm – 258,00 m, - DN 50 x 3,0 mm – 194,00 m, - DN 32 x 2,0 mm – 57,5 m. 2) Przyłącza i instalacje podziemne wykonane z rur ciśnieniowych HDPE-100 SDR17 PN10: - DN 90 x 5,4 mm – 62,50 m, - DN 50 x 3,0 mm – 127,50 m, - DN 40 x 2,4 mm – 174,50 m, - DN 32 x 2,0 mm – 852,00 m. 3) Studnie wodomierzowe – 129 szt. Prowadzenie robót na budowie: a) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego Kierownik Budowy. b) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowego z podziałem tygodniowym i przekazanie go Zamawiającemu do akceptacji. 6. Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia: 1) przyłącza kanalizacji sanitarnej i wodociągowej należy zrealizować do granicy działki lub do studni kanalizacji sanitarnej lub wodomierzowej znajdującej się przy granicy działki. Przyłącza zapewniające dostęp do kanalizacji sanitarnej i wodociągowej dla więcej niż jednego odbiorcy sieci należy zrealizować do punktu rozdziału. Przyłącza należy zrealizować zgodnie z projektem wykonawczym oraz szacunkowym zestawieniem długości przyłączy, w tym 129 studni wodomierzowych. Pozostały zakres przyłączy określony w dokumentacji projektowej został wyłączony z przedmiotu zamówienia; 2) roboty należy przeprowadzić w taki sposób, aby po przeprowadzeniu odbioru robót części I, zadania 1 zamówienia umożliwić użytkowanie wykonanej kanalizacji. 3) na odcinkach kanalizacji tłocznej tC20-tC29 i grawitacyjnej SC20-Sc33 dokonano zmiany tras, które przebiegają po istniejącym wodociągu. Zmiany zostały zaakceptowane przez Nadzór autorski. Dlatego w I etapie robót należy dokończyć roboty budowlane na wybudowanym w 2018 r. wodociągu, należy dokończyć uzbrojenie sieci, włączyć ją do eksploatacji. A w następnej kolejności można wykonywać roboty budowlane przy kanalizacji sanitarnej, wykorzystując do dyspozycji miejsce po istniejącym wodociągu; 4) Przed przystąpieniem do realizacji sieci kanalizacji sanitarnej na danym odcinku sieci należy wykonać na powyższym odcinku sieć wodociągową celem umożliwienia mieszkańcom włączenia do nowej sieci wodociągowej przed rozpoczęciem prac ziemnych związanych z realizacją kanalizacji sanitarnej. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu realizacji sieci wodociągowej z wskazaniem planowanego przełączenia poszczególnych posesji do zrealizowanych przez siebie przyłączy wodociągowych. 5) przedmiot zamówienia obejmuje odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych pracach; 6) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania (w tym koszty odszkodowań za uprawy rolne, koszty zajęcia pasa drogowego, itp.); 7) zgodnie z uzgodnieniami nr ZArch.K.5152.133.2014.MJ z dnia 12.03.2014 r. wydanymi przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Szczecinie zobowiązuje się Wykonawcę do: - Zlecenia przeprowadzenia interwencyjnych prac archeologicznych wyspecjalizowanej jednostce badawczej (osobie prawnej lub fizycznej). - uzyskania stosownego pozwolenia Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych. - Prowadzenia prac ziemnych związanych z realizacją inwestycji pod nadzorem archeologa. 8) Wykonawca wykonana zgłoszenia wodnoprawne na prowadzenie trwałego odwodnienia wykopu, zgodnie z art. 394 ust. 1 punkt. 5. Prawa wodnego; 9) sposób pracy pomp w przepompowniach należy potwierdzić z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym oraz na podstawie obserwacji pracy pomp przy pełnym obciążeniu układu; 10) opinie, uzgodnienia i załączniki uzyskane na etapie projektu uznaje się za wiążące i zobowiązuje się Wykonawcę do wypełniania zawartych w nich ustaleń i warunków; 11) Wykonawca w ramach powyższego zadania musi zrealizować wszystkie niezbędne próby, płukania, badania zakończone stosownym protokołem zgodnie z dokumentacją projektową wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej; 12) na dzień odbioru Wykonawca dostarczy inwentaryzacje geodezyjną zatwierdzoną przez właściwy ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej; 13) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kompletu materiałów dla PINB w Sławnie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; 14) Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 2 dni przed planowanym terminem wykonywania robót; 15) w przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości, 16) przed wejściem na teren prywatnych działek należy spisać z Właścicielem nieruchomości protokół wejścia na działkę oraz protokół zejścia z działki po realizacji wszystkich prac; 17) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną konieczną do wykonywania robót. 18) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia punktów osnowy Wykonawca jest zobowiązany do ich odtworzenia przez uprawnionego geodetę; 19) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego); 20) przed przystąpieniem do realizacji robót należy wystąpić z wnioskiem o zajecie pasa drogowego; 21) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególności jego dozór, 22) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu; 23) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji terenowej celem zapoznania się z istniejącą zabudową; 24) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury; 25) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów; Zamawiający dopuszcza możliwość udostępnienia Wykonawcy mediów obecnie podłączonych do budynku (energia elektryczna, woda i kanalizacja sanitarna), na korzystanie z których Zamawiający posiada umowy, pod warunkami: założenia podliczników na własny koszt oraz najpóźniej w dniu odbioru końcowego rozliczenia się finansowo z Administratorem sieci ze zużycia mediów, a w przypadku braku takiego rozliczenia Zamawiający potrąci z ostatniej faktury Wykonawcy należność z tytułu zużytych mediów; 26) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy; 27) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót; 28) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; 29) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. W przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych. 7. Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji: 1) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SIWZ. 2) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SIWZ. 3) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym. 4) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe. Podstawę obliczania kosztów ewentualnych robót dodatkowych stanowić będzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych. 5) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. 6) Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek Wykonawcy po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie Zamawiającego. 7) Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego na skutek wprowadzenia robót zamiennych oraz ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), bez wynagrodzenia i odszkodowania dla Wykonawcy w oparciu o protokół konieczności na podstawie kosztorysu różnicowego przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników. 9) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania. 10) Na podstawie art. 29 ust. 3a. ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. W związku z powyższym wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 11) W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić pisemne oświadczenie w zakresie określonym w ust. 10. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w zakresie określonym w ust. 10, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 12) Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje obiekt z wyposażeniem, czyli wszystkimi zamontowanymi przez Wykonawcę urządzeniami oraz elementy infrastruktury. 8. Inne informacje: Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatacje i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Zmiany muszą zostać zaakceptowane przez Nadzór Autorski i Nadzór Inwestorski. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Sławsku”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno – w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach