Przetargi.pl
Wykonanie studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie projektów

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    Słonimska 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
    REGON: 050658640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie projektów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie studiów wykonalności projektów (zwane dalej „Studium”): Część I: „Poprawa efektywności energetycznej PS nr 7, PS nr 52, PS nr 73, PS nr 42 i PS nr 71"; Część II: „Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej PS nr 46, PS nr 78, PS nr 39 i PS nr 68 w Białymstoku”; Część III: „Poprawa efektywności energetycznej SP nr 11 i ZST w Białymstoku”; Część IV: „Poprawa efektywności energetycznej ZSZ nr 5, X LO oraz Bursy Szkolnej przy ul. Dobrej 3 w Białymstoku”; Część V: „Poprawa efektywności energetycznej Internatu przy ZSZ nr 2, Internatu przy ZSH-E oraz PS nr 31 w Białymstoku”. Część I: Zakres rzeczowy projektu pn.: ,, Poprawa efektywności energetycznej PS nr 7, PS nr 52, PS nr 73, PS nr 42 i PS nr 71” obejmuje: a) Przedszkole Samorządowe nr 7 - docieplenie ścian parteru i piętra, docieplenie ścian piwnic, docieplenie stropodachu, wymiana okien parteru i piętra, wymiana okien piwnic, wymiana drzwi głównych, wymiana drzwi na elewacjach bocznych, likwidacja zsypów na węgiel i ziemniaki, wymiana instalacji c.w.u, wymiana instalacji c.o. Informacja na temat posiadanych dokumentów i terminów ich uzyskania 1) Audyt energetyczny: 05.2017 r. 2) Dokumentacja projektowa: 12.05.2016 r. 3) Pozwolenie na budowę: 28.06.2017 r. b) Przedszkole Samorządowe nr 52 - ocieplenie ścian fundamentowych - (pionowa izolacja podłogi parteru), ocieplenie ścian zewnętrznych piwnicy użytkowej - (część dydaktyczna), ocieplenie stropodachu wentylowanego budynku, ocieplenie ścian zewnętrznych piwnicy użytkowej - (część gospodarcza), montaż nawiewników okiennych / wywietrzaki dachowe, wymiana drzwi zewnętrznych, domurowania, ocieplenie ścian zewnętrznych nadzienia, ocieplenie ściany zewnętrznej nadzienia szczytowej, wymiana okien i domurowania, modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej, modernizacja instalacji grzewczej co, wymiana oświetlenia wewnętrznego w budynku na energooszczędne. Informacja na temat posiadanych dokumentów i terminów ich uzyskania 1) Audyt energetyczny: 04.2017 r. 2) Opracowanie dokumentacji projektowej: 05.05.2017 r. 3) Uzyskanie pozwolenia na budowę: 27.06.2017 r. c) Przedszkole Samorządowe nr 73 - docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic, docieplenie stropodachu, wymiana okien parter i piętro, wymiana okien piwnic, wymiana drzwi zewnętrznych, wymiana instalacji c.w.u., wymiana instalacji c.o., wymiana oświetlenia wewnętrznego w budynku na energooszczędne. Informacja na temat posiadanych dokumentów i terminów ich uzyskania 1) Audyt energetyczny: 05.2017 r. 2) Dokumentacja projektowa: 26.05.2017 r. 3) Pozwolenie na budowę: 28.06.2017 r. d) Przedszkole Samorządowe nr 42 - Docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych, docieplenie ścian zewnętrznych piwnicy, docieplenie stropodachu, wymiana okien parteru i piętra, wymiana okien piwnic, wymiana drzwi zewnętrznych, modernizacja instalacji c.w.u., wymiana wewnętrznej instalacji c.o., wymiana oświetlenia wewnętrznego w budynku na energooszczędne. Informacja na temat posiadanych dokumentów i terminów ich uzyskania 1) Audyt energetyczny: 04.2017 r. 2) Opracowanie dokumentacji projektowej: 08.05.2017 r. 3) Uzyskanie pozwolenia na budowę: 30.05.2017 r. e) Przedszkole Samorządowe nr 71 - Docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic, docieplenie stropodachu - poddasza nieużywanego, wymiana okien parteru i piętra, likwidacja zbędnych otworów okiennych (w piwnicy - 3 szt.), wymiana okien piwnic, likwidacja wsypu na ziemniaki, wymiana drzwi zewnętrznych, wymiana wewnętrznej instalacji c.o., wymiana oświetlenia wewnętrznego w budynku na energooszczędne. Informacja na temat posiadanych dokumentów i terminów ich uzyskania 1) Audyt energetyczny: 03.2017 r. 2) Opracowanie dokumentacji projektowej: 30.03.2017 r. 3) Uzyskanie pozwolenia na budowę: nie ma potrzeby uzyskania pozwolenia na budowę Szacunkowa wartość projektu: ok. 4 223 000 zł. Część II: Zakres rzeczowy projektu pn.: ,,Poprawa efektywności energetycznej PS nr 46, PS nr 78, PS nr 39 i PS nr 68” obejmuje: a) Przedszkole Samorządowe nr 46 – Modernizacja przegrody OZ 2 -drewniane 'Wentylacja grawitacyjna', modernizacja przegrody ściana zewnętrzna - podokienna 24, modernizacja przegrody ściana zewnętrzna - 42, modernizacja przegrody DZ 2 - drewniane 'Wentylacja grawitacyjna', modernizacja przegrody stropodach, modernizacja przegrody strop wewnętrzny - nad piwnicą, wymiana drzwi drewnianych na nowe o współczynnikuU-1,3 w nieogrzewanym pomieszczeniu gospodarczym, ocieplenie ścian fundamentowych oraz piwnicznych styropianem XPS wraz z wykonaniem izolacji pionowej przeciwwodnej, modernizacja systemu grzewczego, wymiana oświetlenia na nowe energooszczędne LED. 1) Audyt energetyczny: 09.2017 r. 2) Opracowanie dokumentacji projektowej: 16.11.2017 r. 3) Uzyskanie pozwolenia na budowę: 20.02.2017 r. b) Przedszkole Samorządowe nr 78 – Modernizacja przegrody ściana zewnętrzna - wyjście dach, modernizacja przegrody dach - stropodach wyjście dach, modernizacja przegrody ściana zewnętrzna - maszynownie, modernizacja przegrody ściana zewnętrzna - cokół, modernizacja przegrody ściana na gruncie, modernizacja przegrody ściana zewnętrzna - 42, modernizacja przegrody DZ 2 - maszynownie 'Wentylacja grawitacyjna', modernizacja przegrody DZ 3 - dach 'Wentylacja grawitacyjna', modernizacja przegrody OZ 1 'Wentylacja grawitacyjna', modernizacja przegrody ściana zewnętrzna - podokienna, modernizacja przegrody DZ 1 - PCV 'Wentylacja grawitacyjna', modernizacja przegrody dach - stropodach maszynownia, modernizacja przegrody dach - stropodach, montaż wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, modernizacja systemu grzewczego, wymiana oświetlenia na nowe energooszczędne LED. 1) Audyt energetyczny: 10.2017 r. 2) Opracowanie dokumentacji projektowej: 16.11.2017 r. 3) Uzyskanie pozwolenia na budowę: 27.02.2018 r. c) Przedszkole Samorządowe nr 39 – Modernizacja systemu grzewczego, stolarka drzwiowa, docieplenie stropodachu, stolarka okienna, modernizacja wentylacji mechanicznej, docieplenie ścian zewnętrznych, modernizacja instalacji c.w.u., wymiana oświetlenia wewnętrznego w budynku na energooszczędne. 1) Audyt energetyczny: 11.2017 r. 2) Opracowanie dokumentacji projektowej: 14.11.2017 r. 3) Uzyskanie pozwolenia na budowę: nie ma potrzeby uzyskania pozwolenia na budowę d) Przedszkole Samorządowe 68 – Instalacja centralnego ogrzewania, stolarka drzwiowa do zamurowania, stolarka drzwiowa, docieplenie - stropodach (daszek nad przedsionkiem), docieplenie - stropodach (stropodach), docieplenie - ściana zewnętrzna (ściany zewnętrzne przedsionek), docieplenie - ściana zewnętrzna (ściana zewnętrzna), stolarka okienna, docieplenia - ściana w gruncie, docieplenia - ściana zewnętrzna, modernizacja c.w.u., wentylacja mechaniczna w kuchni, wymiana oświetlenia wewnętrznego w budynku na energooszczędne 1) Audyt energetyczny: 11.2017 r. 2) Opracowanie dokumentacji projektowej: 14.11.2017 r. 3) Uzyskanie pozwolenia na budowę: • 1139/2017 z dnia 29.12.2017 r.; • 1140/2017 z dnia 29.12.2017 r. Szacunkowa wartość projektu: ok. 5 350 000 zł. Część III: Zakres rzeczowy projektu pn.: ,,Poprawa efektywności energetycznej SP nr 11 i ZST” obejmuje: a) Szkoła Podstawowa nr 11 – Docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic, docieplenie stropodachu szkoły i zaplecza, docieplenie stropodachu sali gimnastycznej, wymiana okien kondygnacji nadziemnych, wymiana okien piwnic, zamurowanie zbędnych okien (2 szt.), wymiana instalacji c.w.u., wymiana instalacji c.o., wymiana oświetlenia wewnętrznego w budynku na energooszczędne. 1) Audyt energetyczny: 05.2017 r. 2) Dokumentacja projektowa: 12.05.2017 r. 3) Pozwolenie na budowę: 12.07.2018 r. b) Zespół Szkół Technicznych – Docieplenie ścian kondygnacji nadziemnych, docieplenie ścian piwnic, docieplenie stropodachu wentylowanego bloku żywieniowego, docieplenie stropodachu łącznika i sali gimnastycznej, docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją budynku głównego (szkoła), docieplenie stropu nad przejściem do bloku żywieniowego, wymiana okien piwnic - starszych, wymiana okien piwnic - nowszych, wymiana okien nadziemna - starszych, wymiana okien nadziemna - nowszych, wymiana przeszkleń z luksferów na okna z częściowym zamurowaniem, wymiana drzwi nadziemna - starszych, wymiana drzwi nadziemna - nowszych, wymiana drzwi zewnętrznych piwnic, wymiana instalacji c.w.u. w łączniku sali gimnastycznej, harcówce, w łazienkach w piwnicy oraz pomieszczeniach piwnicy kuchni, wymiana instalacji c.o., wymiana oświetlenia na nowe energooszczędne LED. 1) Audyt energetyczny: 02.2018 r. 2) Dokumentacja projektowa: 30.03.2017 r. 3) Pozwolenie na budowę: 07.2018 r. Szacunkowa wartość projektu: ok. 6 890 000 zł. Część IV: Zakres rzeczowy projektu pn.: ,, Poprawa efektywności energetycznej ZSZ nr 5, X LO oraz Bursy Szkolnej przy ul. Dobrej 3” obejmuje: a) Zespół Szkół Zawodowych nr 5 – Docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic, docieplenie stropu zewnętrznego nad przejściem, docieplenie fragmentów podłogi w piwnicy około 2/3 powierzchni, docieplenie stropodachu szkoły, docieplenie ściany wewnętrznej przy pomieszczeniach nie ogrzewanych, docieplenie stropodachu sali gimnastycznej, wymiana okien sali gimnastycznej, wymiana okien budynku szkolnego, wymiana przeszklenia z pustaków szklanych, wymiana drzwi zewnętrznych, wymiana instalacji c.w.u., wymiana instalacji c.o., wymiana oświetlenia wewnętrznego w budynku na energooszczędne. 1) Audyt energetyczny: 05.2017 r. 2) Dokumentacja projektowa: 12.05.2017 r. 3) Pozwolenie na budowę: 12.07.2017 r. (28.08.2017 zostały wprowadzone zmiany) b) X Liceum Ogólnokształcące – Docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych, docieplenie ścian zdobionych od strony wewnętrznej, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic, docieplenie stropodachu szkoły, docieplenie stropodachu łącznika, docieplenie stropodachu sali gimnastycznej, wymiana okien sali gimnastycznej, wymiana okien budynku szkolnego, zamurowanie zbędnych okien piwnic, modernizacja instalacji c.w.u., wymiana instalacji c.o., wymiana oświetlenia wewnętrznego w budynku na energooszczędne. 1) Audyt energetyczny: 04.2017 r. 2) Dokumentacja projektowa: 28.04.2017 r. 3) Pozwolenie na budowę: 27.06.2017 r. (31.08.2017 zostały wprowadzone zmiany) c) Bursa Szkolna – Docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic, docieplenie dachów części niskich budynku, docieplenie stropodachu wentylowanego (części wysokiej), wymiana okien kondygnacji nadziemnych z usprawnieniem wentylacji, wymiana okien piwnic z usprawnieniem wentylacji, wymiana drzwi głównych i we wnęce, wymiana pozostałych drzwi zewnętrznych (5szt.), likwidacja 2 szt. okien i luksferów, modernizacja instalacji c.w.u., modernizacja instalacji c.o., wymiana oświetlenia wewnętrznego w budynku na energooszczędne. 1) Audyt energetyczny: 10.2017 r. 2) Dokumentacja projektowa: 06.11.2017 r. 3) Pozwolenie na budowę: 22.12.2017 Szacunkowa wartość projektu: ok. 8 310 000 zł Część V: Zakres rzeczowy projektu pn.: ,,Poprawa efektywności energetycznej Internatu przy ZSZ nr 2, Internatu przy ZSH-E oraz PS nr 31” obejmuje: a) Internat przy Zespole Szkół Zawodowych nr 2 – Wentylacja mechaniczna nawiewno/wywiewna, ocieplenie ścian zewn. piwnicy nad gruntem (cokół),ocieplenie ścian zewn. piwnicy poniżej gruntu, modernizacja instalacji cwu, wymiana okien, nawiewniki, ocieplenie podłogi na gruncie w piwnicy (pomieszczenia ≤ 16 °C), ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia, ocieplenie podłogi na gruncie w piwnicy (pomieszczenia 20 °C), ocieplenie stropodachu budynku, wymiana drzwi zewnętrznych, modernizacja instalacji co. Informacja na temat posiadanych dokumentów i terminów ich uzyskania: 1) Audyt energetyczny: 05.2018 r. 2) Dokumentacja projektowa: 23.05.2018 r. 3) Pozwolenie na budowę: planowane 01.08.2018 r. b) Internat przy Zespole Szkół Handlowo-Ekonomicznych – wymiana okien i drzwi, docieplenie ścian piwnic i cokołów, docieplenie ścian zewnętrznych, docieplenie stropodachu, wymiana instalacji c.o., montaż wentylacji z odzyskiem ciepła w sanitariatach, wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne. Informacja na temat posiadanych dokumentów i terminów ich uzyskania: 1) Audyt energetyczny: 06.2018 r. 2) Dokumentacja projektowa: 12.06.2018 r. 3) Pozwolenie na budowę: planowane na 12.08.2018 r. c) Przedszkole Samorządowe nr 31 – stary zakres zostanie zaktualizowany: docieplenie ścian zewnętrznych, docieplenie stropodachu, wymiana okien, likwidacja zbędnych otworów okiennych (w ścianie szczytowej południowo-wschodniej i frontowej), wymiana drzwi wejściowych głównych, likwidacja otworów drzwiowych w ścianach szczytowych, wymiana całkowita instalacji c.o., wymiana całkowita instalacji c.w.u. i instalacji cyrkulacyjnej. Informacja na temat posiadanych dokumentów i terminów ich uzyskania: 1) Audyt energetyczny: 11.2016 r. 2) Dokumentacja projektowa: 22.11.2016 r. 3) Pozwolenie na budowę: 16.12.2016 r. Szacunkowa wartość projektu: ok. 5 645 000 zł. 2. Zakres merytoryczny opracowania: Studium Wykonalności musi być zgodne z obowiązującym prawem polskim i unijnym, obowiązującymi wytycznymi i programami dot. studium wykonalności. Musi zawierać informacje niezbędne w fazie uzupełniania wniosku o dofinansowanie projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020, Priorytet V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.3. Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne. Wszystkie obowiązujące dokumenty dostępne są za pośrednictwem strony internetowej: http://rpo.wrotapodlasia.pl/pl/dowiedz_sie_wiecej_o_programie/zapoznaj_sie_z_prawem_i_dokument 1) Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie kompletnego Studium Wykonalności, zgodnego z wymogami programowymi. Dokument powinien zawierać m.in.: następujące informacje/rozdziały: a) podsumowanie i wnioski z przeprowadzonej analizy, b) analiza otoczenia społeczno - gospodarczego, instytucjonalnego, politycznego; analiza społeczno- gospodarcza obszaru oddziaływania, polityka rządowa, regionalna i lokalna (zgodność projektu ze strategiami: Strategia rozwoju społeczno - gospodarczego Polski Wschodniej do roku 2020, Strategia Rozwoju Polski Centralnej do roku 2020 z perspektywą 2030, Strategia Rozwoju Polski Południowej do roku 2020, Strategia Rozwoju Polski Zachodniej do roku 2020, Strategia UE Morza Bałtyckiego, Komunikat Komisji Strategia Europa 2020. Strategia na rzecz inteligentnego i zrównoważonego rozwoju sprzyjającego włączeniu społecznemu, Długookresowa Strategia Rozwoju Kraju ,,Polska 2030. Trzecia fala nowoczesności", Strategia Rozwoju Województwa Podlaskiego do roku 2020, Kontrakt Terytorialny dla Województwa Podlaskiego, Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2O14-2020, Strategia Rozwoju Miasta Białegostoku na lata 2011-2020 plus), zasady horyzontalne, komplementarności projektu z innymi działaniami, c) cele projektu: ocena potrzeb – analiza problemów, cele projektu – oddziaływanie, wskaźniki produktu i rezultatu, d) opis projektu: tytuł, lokalizacja, podmiot odpowiedzialny za realizację, analiza techniczna i technologiczna, e) analiza wykonalności, popytu oraz opcji, wykonalność instytucjonalna, analiza prawna wykonalności projektu, plan i harmonogram wdrożenia projektu, trwałość projektu, pomoc publiczna w projekcie, analiza opcji, analiza popytu, f) analiza finansowa, założenia, plan inwestycyjny, źródła finansowania projektu, prognoza przychodów i kosztów operacyjnych, określenie poziomu dofinansowania - metoda luki w finansowaniu, rachunek zysków i strat oraz rachunek przepływów pieniężnych, wskaźniki efektywności finansowej projektu, trwałość finansowa projektu i wnioskodawcy, g) analiza kosztów i korzyści (analiza ekonomiczna lub analiza efektywności kosztowej): założenia, identyfikacja kosztów i korzyści społecznych, ocena efektywności ekonomicznej projektu, h) analiza wrażliwości i ryzyka, i) promocja projektu. Studium wykonalności powinno zawierać wszystkie informacje wynikające z formularza wniosku o dofinansowanie projektu. W studium wykonalności powinny być zawarte również informacje i dane wynikające z kryteriów oceny projektów. Zamawiający zamierza złożyć studium wykonalności w odpowiedzi na planowany konkurs: http://rpo.wrotapodlasia.pl/pl/jak_skorzystac_z_programu/zobacz_ogloszenia_i_wyniki_na_1/harmonogram_naborow_wnioskow/harmonogram-naborow-wnioskow.html w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020, Priorytet V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.3. Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne. 2) Wykonawca w ramach Studium wykonalności przeanalizuje kwestie kwalifikowalności podatku VAT w projekcie, w związku z wdrożeniem od dnia 1 stycznia 2017 r. przez Miasto Białystok scentralizowanych rozliczeń z tytułu podatku VAT oraz koniecznością stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego od dnia 1 stycznia 2016 r. współczynnika i prewspółczynnika przy odliczaniu podatku VAT od wydatków, których przypisanie bezpośrednio do działalności gospodarczej nie jest możliwe, a służących jednocześnie czynnościom opodatkowanym jak i niepodlegającym ustawie o podatku od towarów i usług. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie wszelkich badań i analiz w celu określenia wskaźników rezultatu lub wskaźników do oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięcia. 4) Przedmiot zamówienia należy wykonać i dostarczyć do siedziby Zamawiającego, Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Funduszy Europejskich, ul. Słonimska 1 pok. 901 w ilości 3 egzemplarzy w wersji papierowej oraz w ilości 3 egzemplarzy w wersji elektronicznej (w formatach: pdf, doc lub docx), łącznie z arkuszami kalkulacyjnymi i aktywnymi modelami, służącymi do dokonania obliczeń (w formacie xls lub xlsx). 5) Na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień dotyczących treści opracowanego Studium Wykonalności, w szczególności w trakcie oceny wniosku o dofinansowanie realizacji projektu, oraz do poprawy dokumentów zgodnie z uwagami zgłaszanymi przez Instytucję Pośredniczącą/Zarządzającą w trakcie oceny wniosku o dofinansowanie projektu, którego studium wykonalności jest załącznikiem. 6) W przypadku opublikowania przez Instytucję Zarządzającą/Pośredniczącą zmian/uzupełnień dokumentów niezbędnych do opracowania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić opublikowane zmiany i uzupełnić Studium Wykonalności zgodnie z obowiązującą wersją. 3. Prawo opcji - w ramach prawa opcji Wykonawca zobowiązuje się do: 1) poprawy dokumentów zgodnie z uwagami zgłaszanymi przez Instytucję Zarządzającą/Pośredniczącą w trakcie oceny wniosk/u/ów o dofinansowanie realizacji projekt/u/ów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego; 2) na każde wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień dotyczących treści opracowanego Studium Wykonalności, w szczególności w trakcie oceny wniosków o dofinansowanie realizacji projektów aż do momentu podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie realizacji projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71241000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 2 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. załącznika nr 6 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach