Przetargi.pl
Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, kanalizacji teletechnicznej, kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem zapasowo-wyrównawczym i pompownią ścieków w ramach Projektu Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Zawiercie poprzez kompleksowe uzbrojenie Strefy Aktywności Gospodarczej - Obszar A.

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, kanalizacji teletechnicznej, kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem zapasowo-wyrównawczym i pompownią ścieków w ramach Projektu Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Zawiercie poprzez kompleksowe uzbrojenie Strefy Aktywności Gospodarczej - Obszar A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, kanalizacji teletechnicznej, kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem zapasowo-wyrównawczym i pompownią ścieków w ramach Projektu Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Zawiercie poprzez kompleksowe uzbrojenie Strefy Aktywności Gospodarczej - Obszar A. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet I. Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość Poddziałanie 1.1.1 Infrastruktura rozwoju gospodarczego. Zakres robót obejmuje: Podstawowe dane techniczne: 1. w zakresie kanalizacji sanitarnej - kanały z rur PCV ? 200 mm 1 539,50 mb - studnie prefabrykowane betonowe ? 1000mm 44 szt. 2. w zakresie sieci wodociągowej - rurociągi o średnicy ? 250 mm żeliwo sferoidalne 405,50 mb - rurociągi o średnicy ? 200 mm żeliwo sferoidalne 1 528,50 mb - rurociągi o średnicy ? 100 mm żeliwo sferoidalne 153,00 mb - hydranty przeciwpożarowe nadziemne DN 80 17 szt. 1. w zakresie kanalizacji deszczowej - kanał ? 1200mm CCGRP 275,50 mb - kanał ? 1000mm CCGRP 369,50 mb - kanał ? 800mm CCGRP 98,50 mb - kanał ? 600mm CCGRP 53,50 mb - kanał ? 500mm CCGRP 236,00 mb - kanał ? 400mm CCGRP 483,00 mb - kanał ? 300mm CCGRP 579,00 mb - rury PE ? 450mm 13,30 mb - studzienki zintegrowane z żywicy syntetycznej ? 1200 62 kpl - studzienki rewizyjne z betonowych elementów ? 1420 1 kpl 2. w zakresie zbiornika zapasowo-wyrównawczego - rurociąg przelewu awaryjnego ? 800mm PE 6,00 mb - rurociąg odpływowy ze zbiornika ? 450mm PE 15,80 mb - rurociągi tłoczne z pompowni deszczowej 21,00 mb - urządzenie oczyszczające - separator substancji ropopochodnych Qmax 1547 l/s 1 szt. - wylot ścieków deszczowych do rowu 1 szt. - zbiornik zapasowo-wyrównawczy 2000 m3 otwarty, żelbetowy 1 szt. - pompownia ścieków deszczowych 1 szt. - rozdzielnia elektryczna 1 szt. - studnia pomiarowa ? 2000mm 1 szt. - studnia połączeniowa prefabrykowana żelbetowa ? 2000mm 1 szt. - zjazd, droga dojazdowa i plac manewrowy o łącznej powierzchni 960,00 m2 3. w zakresie kanalizacji teletechnicznej - kanalizacja pierwotna 2xHDPE 110/3,0 940,40 mb - kanalizacja pierwotna 2xHDPE 110/6,3 53,20 mb - kanalizacja pierwotna 1xHDPE 110/6,3 61,80 mb - studnie kablowe SKO-2 19 szt. - studnie kablowe SKR-1 5 szt. - słupki oznaczeniowe SO 10 szt. 6. w zakresie instalacji elektrycznych i AKPIA przepompowni ścieków i zbiornika zapasowo-wyrównawczego - stacja transformatorowa prefabrykowana 1 kpl - rozdzielnia RT-SZR+RT-Z+RT-A 1 kpl - komplet instalacji zasilających, sterujących, wyrównawczych i uziemiających 1 kpl - montaż słupów oświetleniowych z oprawami SGS 203/100 9 kpl Przedmiot zamówienia wykonany ma zostać z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Wykonawca opracuje i zatwierdzi projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót oraz wykona oznakowanie zgodnie z projektem. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną zadania, a po wykonaniu robót sporządzi inwentaryzację geodezyjną i dokona naniesienia zmian na mapę zasadniczą. Wykonawca wykona inspekcję TV kanałów. Wykonawca obowiązany jest do udzielenia 60 - miesięcznej gwarancji jakości oraz 60 - miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa także wzór umowy. Udostępnione przez Zamawiającego przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy do kalkulacji ceny przez Wykonawców. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci wynagrodzenie ryczałtowe obejmujące wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. Wypłata wynagrodzenia za wykonane roboty realizowana będzie etapami na podstawie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego określającego termin oraz koszt robót w podziale na następujące etapy: 1) Droga dojazdowa, plac manewrowy; 2) Ogrodzenie; 3) Przyłącze energetyczne; 4) Stacja transformatorowa; 5) Zbiornik wyrównawczy; 6) Kanalizacja sanitarna; 7) Kanalizacja deszczowa; 8) Sieć wodociągowa; 9) Kanalizacja teletechniczna. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ o parametrach technicznych, właściwościach eksploatacyjnych i funkcjonalnych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU BANK Pekao S.A. KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: Uzbrojenie SAG A. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. W/w formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zawiercie.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach