Przetargi.pl
Wykonanie ścieżek i dostawę urządzeń małej architektury w ramach zadania Stawy Jana, Stawy Stefańskiego Od Nowa - etap III - budżet obywatelski

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ul. Ks. Skorupki 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 27 21 417 , fax. 42 6367980
  • Data zamieszczenia: 2016-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Ks. Skorupki 21 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 27 21 417, fax. 42 6367980
    REGON: 00000100855997
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ścieżek i dostawę urządzeń małej architektury w ramach zadania Stawy Jana, Stawy Stefańskiego Od Nowa - etap III - budżet obywatelski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest wykonanie fragmentu ścieżki pieszej (w ilości 1965 m2) i rowerowej (w ilości 1300 m2) wykorzystywanej jako ścieżka rolkowo - wrotkarsko - nartorolkowa na terenie Stawów Stefańskiego. Ścieżka piesza ma szerokość 3 m, a rowerowa 2 m. Ścieżki piesze wykonane będą w technologii żwirowo - gliniastej, a rowerowe w asfaltowej. Ścieżki pieszo-rowerowe mają kształt nieregularny. Tam gdzie jest to możliwe ciąg pieszy zostaje odseparowany od ścieżki rowerowej pasem bezpieczeństwa o szerokości 1 m bądź większej. Miejscami pas ma kształt nieregularny lub ze względów technicznych jest go brak, dlatego na odcinkach gdzie nie jest możliwe wprowadzenie pasa bezpieczeństwa ścieżki przylegają do siebie lub łączą się tworząc ścieżki pieszo-rowerowe. Technologia wykonania ścieżek przedstawiona jest w projekcie, który jest załącznikiem do dokumentacji przetargowej. Nawierzchnie i konstrukcje ścieżek mają wyglądać następująco: NAWIERZCHNIA ŻWIROWO-GLINIASTA Przekrój 1. Nawierzchnia żwirowo-gliniasta Ścieżka piesza, - warstwa żwirowo-gliniasta 8 cm - podsypka z pospółki średnioziarnistej gr.15-30cm zagęszczona do wskaźnika Is =0.98 - istniejące podłoże zagęszczone do wskaźnika Is =0.97 Dla obramowania nawierzchni ścieżek należy zastosować obrzeża chodnikowe 8 x 30 x 100 cm ustawione na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm. NAWIERZCHNIA ASFALTOWA (ŚCIEŻKA ROWEROWA) - proj. warstwa asfaltowa ścieralna gr.4cm - proj. warstwa asfaltowa wiążąca gr.6cm - proj. podsypka gr. 15-30cm z pospółki średnioziarnistej zagęszczona do wskaźnika Is=0,98 - proj. podsypka piaskowa gr.15cm - istniejące podłoże zagęszczone do wskaźnika Is=0,97 Nawierzchnie ścieżek zostaną ukształtowane w sposób zapewniający sprawne odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni na przyległe tereny zielone w spadkach od min 0,5% do max 1,0%. Urobek z korytowania należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (górka w południowo - wschodniej części obiektu). W trakcie wykonywania prac wykonawca przedstawi protokoły pomiarów badania zagęszczenia gruntu. Teren wokół ścieżek objęty robotami ziemnymi obsiać trawą. Do zakresu prac należało będzie również przygotowanie we wskazanych przez zamawiającego na etapie realizacji prac miejscach 36 placyków w technologii tożsamej ze ścieżkami pieszymi (wraz z obrzeżami) o wielkości: 3,2 x 1,3 m do ustawienia ławek i koszy na śmieci. Oprócz kompletnego wykonanie ścieżek rowerowych we wskazanych fragmentach zadaniem wykonawcy będzie również wykonanie warstw bitumicznych na już przygotowanych podbudowach ścieżek rowerowych o łącznej powierzchni 2308 m2 oraz zamontowanie znaków drogowych wymienionych w projekcie w ilości w nim wskazanej w ustalonych z zamawiającym miejscach. Warstwy bitumiczne mają mieć następujące grubości: - proj. warstwa asfaltowa ścieralna gr.4cm - proj. warstwa asfaltowa wiążąca gr.6cm Do obowiązków wykonawcy będzie należało również dostarczenie i zamontowanie po 26 szt ławek i koszy na śmieci, 5 szt koszy na psie odchody, 10 szt stojaków na rowery oraz wykonanie i zamontowanie jednej tablicy informacyjnej zgodnie z załączonym rysunkiem o wymiarach co najmniej 0,7 * 1 m. Montaż urządzeń nastąpi we wskazanych przez zamawiającego na etapie wykonawstwa miejscach. Do każdej ławki należy dostarczyć co najmniej jedną deskę w celu umożliwienia zamawiającemu w przyszłości jej wymiany w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia. Dostarczone i zainstalowane ławki i kosze na śmieci mają spełniać następujące założenia: Ławki (schemat ławki w załączniku): a) ławka do wkopania (głębokość wkopania minimum 40cm) do wkopania w podłożu nieutwardzonym, kotwione w podłożu wąsami b) podstawa - element betonowy zbrojony (cement portlandzki klasy 42,5R). Klasa betonu C40/50 spełnia wymagania wytrzymałościowe zgodne z normą europejską PN-EN 206-1. c) siedzisko i oparcie wykonane z desek wykonanych z drzewa liściastego lub egzotycznego, o grubości minimum 4cm, zabezpieczonych przed działaniem warunków atmosferycznych przy pomocy impregnatów antygrzybicznych. Malowane lakierobejcą w kolorze olchy. d) istotne wymiary: - długość siedziska 180 cm - długość całkowita 205 cm - wysokość siedziska 45 cm - wysokość całkowita 85 cm - głębokość siedziska 44 cm - ciężar ławki: minimum 170kg e) elementy stalowe ławki zabezpieczone antykorozyjne lub wykonane ze stali ocynkowanej / antykorozyjnej w kolorze jasnoszarym f) Wykonana z betonu z kruszywa granitowego frakcji 2-5 mm o barwie jasnoszarej. poglądowe zdjęcie: Kosze betonowe: a) korpus - element betonowy zbrojony (cement portlandzki klasy 42,5R). Klasa betonu C40/50 spełnia wymagania wytrzymałościowe zgodne z normą europejską PN-EN 206-1. Wykonany z betonu z kruszywa granitowego frakcji 2-5 mm o barwie jasnoszarej. b) daszek metalowy malowany farbą proszkową - kolor jasnoszary. c) wkład wykonany z blachy ocynkowanej o poj. 50 litrów, wyposażony w popielniczkę. d) elementy drewniane z drzewa liściastego/egzotycznego, impregnowane, malowane dwukrotnie lakierobejcą w kolorze ławek. e) Dane techniczne: - wysokość 72 cm - wysokość całkowita 90 cm - podstawa - kwadrat o wym. 50 x 50cm - pojemność wkładu - 50l - waga 180kg poglądowe zdjęcie: Kosze na psie odchody: a) wysokość całkowita kosza wynosi 150 cm; wysokość na słupku na stałe zintegrowanym z podstawą betonową 100 cm, kosze wkopywane na głębokość minimum 50cm, zabetonowane w podłożu, lub przymocowane do betonowej kotwy prefabrykowanej b) elementy stalowe koszy zabezpieczone antykorozyjnie, malowane proszkowo c) pojemność 30 litrów d) kosze wyposażone w odpowiednie oznaczenie (że są przeznaczone na psie odchody) e) otwory wlotowe zabezpieczone klapką poglądowe zdjęcie: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podanych wymiarów urządzeń małej architektury o +/- 5%. Powyższy zakres robót należy zrealizować w oparciu o dokumentację techniczną i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do istotnych warunków zamówienia. Znajdujące się w kolizji z budowanymi ścieżkami oraz w strefie do 2m od budowanej ścieżki karpiny, należy usunąć za pomocą wybranej przez Wykonawcę technologii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 PLN), 8.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 jt.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Bank: Getin Noble Bank S.A. Nr: 37 1560 0013 2027 1935 0505 0002 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania 05/16/PN 8.4. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty. 8.5. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 8.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 8.6.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 8.6.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 8.6.3. kwotę wadium, 8.6.4. termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, 8.6.5. zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 8.6.5.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.6.5.2. którego oferta została wybrana: 8.6.5.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.6.5.2.2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.6.5.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 8.6 SIWZ. 8.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 8.9. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres Rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach