Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Doroty ogłasza przetarg
- Adres: 38-243 Harklowa, Harklowa 92
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4494010
- Data zamieszczenia: 2009-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Doroty
Harklowa 92 92
38-243 Harklowa, woj. podkarpackie
tel. 013 4494010
REGON: 04002848000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościół
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie roboty budowlanej II etap, polegającej na wymianie pokrycia dachowego na blachę cynkowo tytanową w Kościele należącym do PARAFII RZYMSKOKATOLICKIEJ P.W. ŚW. DOROTY z siedzibą w (38-243) HARKLOWA 92 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
robota budowlana II etap, polegająca na wymianie pokrycia dachowego na blachę cynkowo tytanową w kościele należącym do Parafii Rzymskokatolickiej p.w. św. Doroty z siedzibą w (38-243) Harklowa 92, zgodnie z dokumentacją budowlaną - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. wykonali, z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej trzy roboty, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymiana pokrycia dachowego na obiektach sakralnych w okresie jesiennym lub zimowym - blachą miedzianą lub cynkowo tytanową) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. Uwaga: doświadczenie ma potwierdzać, umiejętność pracy Wykonawcy w okresie jesiennym lub zimowym, jedynym możliwym okresie wykonania przedmiotowych robót budowlanych, z uwagi na określone jednostki czasowe pobytu nietoperzy w obiekcie. 3. Dysponują co najmniej: - jednym kierownikiem budowy, z 2 letnim udokumentowanym stażem pracy przy pełnieniu funkcji kierownika budowy, posiadającym uprawnienia w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej, a także zgodnie z § 8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. (Dz.U.04.150.1579) posiadającym co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000,00zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy dla udokumentowania spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu muszą dołączyć: w formie oryginału: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej trzech (3) robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymiana pokrycia dachowego na obiektach sakralnych w okresie jesiennym lub zimowym - blachą miedzianą lub cynkowo tytanową). 3. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wymienionych w wykazie, o którym mowa w powyższym punkcie 2, 4. wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia (co najmniej 1 kierownik budowy) wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia, posiadanego doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: Dla potwierdzenia posiadanego doświadczenia kierownika budowy - należy wpisać nazwy i adresy firm zatrudniających kierownika budowy, potwierdzających nazwę i lokalizację obiektu zabytkowego, na którym kierownik budowy kierował pracami budowlanymi wymaganej specjalności, czasookres zatrudnienia na tym obiekcie. Doświadczenie winno potwierdzać posiadanie przez kierownika budowy w sumie, co najmniej dwuletniej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych. 5. dokumenty potwierdzające, że osoby (co najmniej 1 kierownik budowy), wymienione w ww. wykazie posiadają wymagane uprawnienia oraz przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa). Uwaga: Wśród żądanych dokumentów należy przedstawić kopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej. 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). 7. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.pełnomocnictwo (o ile wniosek składaja ososby upełnomocnione przez osoby reprezntujące Wykonawcę, zgodnie z wpisem w KRS, ewidencji działalności gospdarczej, etc. B. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 2. stosuje się odpowiednio. Uwaga: Dokumenty napisane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. C. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie: 1. Dokumenty wymienione w pkt. 6 A muszą być złożone odrębnie przez każdego z Wykonawców. 2. Oświadczenie wymienione w pkt. 1 A, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie winno być podpisane przez pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie). 3. Dokumenty wymienione w pkt. 2, 3, 4, 5 i 7 A, Wykonawcy mogą złożyć jako jeden wspólny dla nich dokument lub każdy z nich odrębnie. UWAGA: Warunki dotyczące doświadczenia, personelu oraz sytuacji ekonomiczno - finansowej, badane będą łącznie. 4. We wniosku o dopuszczeznie do udziału w postępowaniu w negocjacjach z ogloszeniem w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe). 5.Do ww wniosku musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotczy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja nawierzchni asfaltowej oraz ciągu pieszego od bramy głównej na teren kompleksu koszarowego zlokalizowanego na terenie Jarosławia przy ul. 3 Maja 80
Dodano: 2016-07-27 - Roboty remontowo-budowlane w Nadleśnictwie Jarosław
Dodano: 2016-07-27 - Konserwacja pomieszczeń, naprawa tynków, malowanie, instalacja elektryczna, osuszanie i odgrzybianie budynku nr 29, konserwacja instalacji zasilającej budynku Nr 67 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22
Dodano: 2016-07-20 - Remont i konserwacja obiektów zabytkowych będących w użytkowaniu Gminy Miejskiej Jarosław
Dodano: 2016-07-19 - Utworzenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych dla dzieci objętych obowiązkowym rocznym przygotowaniem przedszkolnym
Dodano: 2016-07-18 - Remont budynku Nr 5 - ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl. Sprawa Nr ZP/34/2016
Dodano: 2016-07-15 - Konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach nr 97 i nr 123 w Żurawicy. ZP/36/2016.
Dodano: 2016-07-15 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Gminnego w Tarnowcu
Dodano: 2016-07-14 - Remont polegający na dostosowaniu do obowiązujących przepisów ppoż. budynku nr 1 przy ul. Lwowskiej 5 w Rzeszowie. Sprawa Nr ZP/36/2016
Dodano: 2016-07-14 - Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych
Dodano: 2016-07-13