Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w Domach Studenta Uniwersytetu Opolskiego – etap II

Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg

  • Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5 415977, , fax. 775 415 930
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
    Pl. Kopernika 11 A
    45-040 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5 415977, , fax. 775 415 930
    REGON: 138200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w Domach Studenta Uniwersytetu Opolskiego – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie robót remontowych w Domach Studenta, zwanych dalej „DS.”, Uniwersytetu Opolskiego – etap II”, którego zakres wykonania obejmuje: ZADANIE NR 4 – Remont portierni - wykonanie wewnętrznego zadaszenia w postaci sufitu podwieszanego - lekka konstrukcja DS. Mrowisko. ZADANIE NR 5 – Remont instalacji oświetleniowej klatki schodowej z zastosowaniem elementów czasowo wyłączających oświetlenie i uniemożliwiających blokowania DS. Kmicic. ZADANIE NR 6 – Remont instalacji oświetleniowej klatki schodowej z zastosowaniem elementów czasowo wyłączających oświetlenie i uniemożliwiających blokowania DS. Niechcic. ZADANIE NR 7 – Remont holu DS. Niechcic. Zgodnie z art. 30. ust. 8. pkt. 1) ustawy w przypadku zamówienia na roboty budowlane, Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy materiału odpowiadające przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego, w szczególności: wymaga, adekwatnie, do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach technicznych równych lub lepszych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oddzielnych ofert na poszczególne zadania. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia: czterdzieści jeden tysięcy czterysta czternaście 69/100 [ 41.414,69 ] złotych brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta, musi być zabezpieczona wadium w wysokości: jeden tysiąc 00/100 [ 1.000,00 ] złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość OFERTY: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie/a, o którym/ch mowa w pkt. 5.2.1. SIWZ – załącznik nr 2 do SIWZ. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). Dowód zabezpieczenia oferty wadium. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy). Ponadto, w sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny przez Zamawiającego, czy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.1. – 8.2. SIWZ oraz dokumentów, które określają w szczególności: Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu. Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Ponadto zgodnie z art. 36b. ust. 1a. ustawy Wykonawca podaje nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu (o którym mowa w pkt. 8.4.5. SIWZ, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1. ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach