Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg
- Adres: 49300 Brzeg, ul. Robotnicza
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 169 950, , fax. 774 169 952
- Data zamieszczenia: 2017-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
ul. Robotnicza 12
49300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 774 169 950, , fax. 774 169 952
REGON: 53051784000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie 100 fabrycznie nowych zestawów urządzeń abonenckich do teleopieki społecznej oraz kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg, w ramach projektu pn.: „Brzeg przyjazny dla seniorów i osób niepełnosprawnych” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020. Zakres świadczenia kompleksowej usługi całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg, obejmuje w szczególności: 1) Dostarczenie 100 fabrycznie nowych zestawów urządzeń abonenckich do teleopieki społecznej 2) Usługę całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg, będąca elementem wsparcia, dzięki której osoby niesamodzielne, mają zapewnione poczucie bezpieczeństwa oraz możliwość zgłoszenia nagłego pogorszenia stanu zdrowia w celu wezwania członka rodziny lub opiekuna faktycznego, osoby świadczącej usługi opiekuńcze lub profesjonalnej pomocy medycznej dzięki jednemu przyciskowi, pozostając faktycznie w miejscu zamieszkania. 3) Zapewnienie świadczenia usług całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg oraz zapewnienie bezawaryjnego działania użyczonego wyposażenia przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 30.06.2019r. (szacunkowo 23 miesiące). 4) Zainstalowanie u wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzeg, 100 podopiecznych, urządzeń abonenckich wraz z brylokami i/lub opaskami z „czerwonym przyciskiem” w miejscu ich zamieszkania. W przypadku wystąpienia zmiany podopiecznych, którym będzie świadczona kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieka, przeniesienie urządzenia abonenckiego i aktywację usługi u nowego podopiecznego, w ciągu 1 miesiąca od dnia zgłoszenia takiego przypadku. Przypadki zmiany podopiecznych dotyczą sytuacji: zgonu podopiecznego, zmiany miejsca zamieszkania podopiecznego poza Gminę Brzeg i/lub umieszczenia podopiecznego w Domu Pomocy Społecznej, a także w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym. 5) Utrzymywanie w gotowości przez okres trwania umowy Centrum operacyjno-alarmowego, wyposażonego w nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne, pozwalające na monitorowanie wynajętych urządzeń abonenckich w miejscu ich zamontowania, przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 30.06.2019r. (szacunkowo 23 miesiące). 6) Wprowadzenie do bazy danych Centrum operacyjno-alarmowego danych identyfikujących podopiecznych, ich opiekunów i sytuacji zdrowotnej z „karty identyfikacyjnej podopiecznego”, w celu właściwej obsługi zgłoszeń pochodzących od podopiecznych wyposażonych w urządzenia abonenckie w ciągu 1 miesiąca od dnia podpisania umowy. 7) Podejmowanie stosownych interwencji przez Centrum operacyjno-alarmowe w przypadku odebrania sygnału z identyfikacją podopiecznego na skutek wciśnięcia przez niego „czerwonego przycisku” (np.: nawiązuje kontakt z podopiecznym, powiadamia wskazane osoby z listy kontaktu oraz w razie konieczności powiadamia odpowiednie służby ratunkowe), przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 30.06.2019r. (szacunkowo 23 miesiące). 8) Zatrudnienie w odpowiedniej ilości przeszkolonych pracowników do obsługi Centrum operacyjno-alarmowego, gwarantujące ciągłość obsługi przez 24 godzinny, 7 dni w tygodniu, przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 30.06.2019r. (szacunkowo 23 miesiące). 9) Raportowanie zdarzeń zgłaszanych przez podopiecznych i podjętych interwencji w ramach, kompleksowej usługi całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg, za każdy miesiąc świadczenia usługi. Nie rzadziej niż raz w miesiącu, do 8 dnia następnego miesiąca za poprzedni miesiąc. 10) Warunki wykonywania, kompleksowej usługi całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania, określać będzie umowa zawarta pomiędzy zlecającym a wybranym wykonawcą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty- załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty należy także dołączyć: 1) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, (jeżeli dotyczy), 2) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa usług telefonicznych wraz z uruchomieniem telefonii typu VOIP oraz wymianą i dzierżawą sprzętu w postaci central telefonicznych oraz aparatów telefonicznych dla SP ZOZ w Kędzierzynie - Koźlu
Dodano: 2024-01-18 - Świadczenie kompleksowych usług telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu (II)
Dodano: 2020-07-30 - Świadczenie kompleksowych usług telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu
Dodano: 2020-07-17 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług telekomunikacyjnych przy pomocy publicznej sieci telefonicznej wraz z dostawą sprzętu telekomunikacyjnego
Dodano: 2020-07-02 - Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych, usług dodatkowych, dzierżawy łączy oraz sprzętu i zakup licencji PBX
Dodano: 2017-07-31 - Świadczenie kompleksowych usług telefonii stacjonarnej
Dodano: 2017-02-27