Przetargi.pl
„Kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg.”

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49300 Brzeg, ul. Robotnicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 169 950, , fax. 774 169 952
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12
    49300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 774 169 950, , fax. 774 169 952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie 100 fabrycznie nowych zestawów urządzeń abonenckich do teleopieki społecznej oraz kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg, w ramach projektu pn.: „Brzeg przyjazny dla seniorów i osób niepełnosprawnych” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020. Zakres świadczenia kompleksowej usługi całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg, obejmuje w szczególności: 1) Dostarczenie 100 fabrycznie nowych zestawów urządzeń abonenckich do teleopieki społecznej 2) Usługę całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg, będąca elementem wsparcia, dzięki której osoby niesamodzielne, mają zapewnione poczucie bezpieczeństwa oraz możliwość zgłoszenia nagłego pogorszenia stanu zdrowia w celu wezwania członka rodziny lub opiekuna faktycznego, osoby świadczącej usługi opiekuńcze lub profesjonalnej pomocy medycznej dzięki jednemu przyciskowi, pozostając faktycznie w miejscu zamieszkania. 3) Zapewnienie świadczenia usług całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg oraz zapewnienie bezawaryjnego działania użyczonego wyposażenia przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 30.06.2019r. (szacunkowo 23 miesiące). 4) Zainstalowanie u wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzeg, 100 podopiecznych, urządzeń abonenckich wraz z brylokami i/lub opaskami z „czerwonym przyciskiem” w miejscu ich zamieszkania. W przypadku wystąpienia zmiany podopiecznych, którym będzie świadczona kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieka, przeniesienie urządzenia abonenckiego i aktywację usługi u nowego podopiecznego, w ciągu 1 miesiąca od dnia zgłoszenia takiego przypadku. Przypadki zmiany podopiecznych dotyczą sytuacji: zgonu podopiecznego, zmiany miejsca zamieszkania podopiecznego poza Gminę Brzeg i/lub umieszczenia podopiecznego w Domu Pomocy Społecznej, a także w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym. 5) Utrzymywanie w gotowości przez okres trwania umowy Centrum operacyjno-alarmowego, wyposażonego w nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne, pozwalające na monitorowanie wynajętych urządzeń abonenckich w miejscu ich zamontowania, przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 30.06.2019r. (szacunkowo 23 miesiące). 6) Wprowadzenie do bazy danych Centrum operacyjno-alarmowego danych identyfikujących podopiecznych, ich opiekunów i sytuacji zdrowotnej z „karty identyfikacyjnej podopiecznego”, w celu właściwej obsługi zgłoszeń pochodzących od podopiecznych wyposażonych w urządzenia abonenckie w ciągu 1 miesiąca od dnia podpisania umowy. 7) Podejmowanie stosownych interwencji przez Centrum operacyjno-alarmowe w przypadku odebrania sygnału z identyfikacją podopiecznego na skutek wciśnięcia przez niego „czerwonego przycisku” (np.: nawiązuje kontakt z podopiecznym, powiadamia wskazane osoby z listy kontaktu oraz w razie konieczności powiadamia odpowiednie służby ratunkowe), przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 30.06.2019r. (szacunkowo 23 miesiące). 8) Zatrudnienie w odpowiedniej ilości przeszkolonych pracowników do obsługi Centrum operacyjno-alarmowego, gwarantujące ciągłość obsługi przez 24 godzinny, 7 dni w tygodniu, przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 30.06.2019r. (szacunkowo 23 miesiące). 9) Raportowanie zdarzeń zgłaszanych przez podopiecznych i podjętych interwencji w ramach, kompleksowej usługi całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg, za każdy miesiąc świadczenia usługi. Nie rzadziej niż raz w miesiącu, do 8 dnia następnego miesiąca za poprzedni miesiąc. 10) Warunki wykonywania, kompleksowej usługi całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania, określać będzie umowa zawarta pomiędzy zlecającym a wybranym wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty- załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty należy także dołączyć: 1) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, (jeżeli dotyczy), 2) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach