Przetargi.pl
wykonanie robót remontowych budowlano-instalacyjnych oraz dostawa i montaż mebli w n/w pomieszczeniach: - gabinet dyrektora - sekretariat szpitala - informacja wraz hallem głównym szpitala znajdujących się w budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. św. Józefa 53-59.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53-59
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6101510 , fax. 56 6101682
  • Data zamieszczenia: 2014-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53-59 53-59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6101510, fax. 56 6101682
    REGON: 00031606800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót remontowych budowlano-instalacyjnych oraz dostawa i montaż mebli w n/w pomieszczeniach: - gabinet dyrektora - sekretariat szpitala - informacja wraz hallem głównym szpitala znajdujących się w budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. św. Józefa 53-59.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budowlano-instalacyjnych oraz dostawa i montaż mebli w n/w pomieszczeniach: - gabinet dyrektora - sekretariat szpitala - informacja wraz hallem głównym szpitala znajdujących się w budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. św. Józefa 53-59. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w SIWZ, kosztorysach ślepych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z zobowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną na podstawie oględzin terenu robót oraz z najwyższą starannością. Wykonawca przed złożeniem oferty /w celu prawidłowej oceny zakresu przedmiotu zamówienia oraz kosztów ryzyka/ może zapoznać się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi i realizacyjnymi robót, aby uwzględnić je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Przedmiary robót /kosztorysy ślepe/ są materiałem pomocniczym, nie stanowią wyłącznej podstawy wyceny i powinny być zweryfikowane przez Wykonawcę. 3. Utrudnieniem realizacji prac będzie wykonywanie robót remontowych na czynnym obiekcie. Roboty należy prowadzić w sposób nie powodując utrudnień dla prowadzenia codziennej działalności szpitala. Podczas wykonywanych robót, teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych w sposób gwarantujący bezpieczne wykonywanie robót. 4. Realizacja robót budowlanych nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę. 5. Wszelkie czynności związane z organizacją zaplecza i terenu robót Wykonawca wykona na swój koszt w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru Zamawiającego. 6. Dostarczanie mediów /woda, energia/ na potrzeby realizacji robót przez Wykonawcę będą rozliczone między Stronami ryczałtem w kwocie 500 zł płatnym na rzecz Zamawiającego w terminie 30 dni od wystawienia faktury po zawarciu umowy o roboty budowlane. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z podanymi poniżej obowiązującymi przepisami tj. -Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. -Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami.), -Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739), -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych /Dz. U. Nr 47 poz. 401/, -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki oraz tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia /tj. Dz. U. nr 108 poz. 953 z późniejszymi zmianami/, -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia /tj. Dz. U. Nr 120, poz. 1126/, -Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów BHP (Dz. U. z 2003 r. Nr 169 poz. 1650j.t.), -Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg przeciwpożarowych /Dz. U. Nr 124 poz. 1030 z późn. zmianami/. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót remontowych z materiałów własnych i stosować materiały posiadające deklaracje zgodności z Polską Normą, aprobatę techniczną lub inny dokument normalizujący, certyfikaty na znak bezpieczeństwa odpowiadające co do jakości wymogom dopuszczającym je do obrotu i stosowania w budownictwie. 9. Wymagany termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlano-remontowe oraz dostarczone meble: 36 m-cy licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 10. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową na meble do wyposażenia remontowanych pomieszczeń określa Załącznik Nr 2/1, który Wykonawca, zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 10.1. Wymogi techniczno-eksploatacyjne zamawianych mebli w Toruniu określa Załącznik Nr 2/2, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 10.3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć projekt (koncepcję) aranżacji rozmieszczenia zamawianych mebli w remontowanych pomieszczeniach . 10.2. Konstrukcja mebli powinna umożliwiać wykonanie zabudowy na miarę z zachowaniem oczekiwanych funkcji i warunków technicznych poszczególnych pomieszczeń. 10.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolorystyki mebli oraz wzoru okuć. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 złotych /słownie: cztery tysiące złotych 00/100/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach