Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53-59
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 6101510 , fax. 56 6101682
- Data zamieszczenia: 2014-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
ul. Św. Józefa 53-59 53-59
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 6101510, fax. 56 6101682
REGON: 00031606800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie robót remontowych budowlano-instalacyjnych oraz dostawa i montaż mebli w n/w pomieszczeniach: - gabinet dyrektora - sekretariat szpitala - informacja wraz hallem głównym szpitala znajdujących się w budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. św. Józefa 53-59. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budowlano-instalacyjnych oraz dostawa i montaż mebli w n/w pomieszczeniach: - gabinet dyrektora - sekretariat szpitala - informacja wraz hallem głównym szpitala znajdujących się w budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. św. Józefa 53-59. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w SIWZ, kosztorysach ślepych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z zobowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną na podstawie oględzin terenu robót oraz z najwyższą starannością. Wykonawca przed złożeniem oferty /w celu prawidłowej oceny zakresu przedmiotu zamówienia oraz kosztów ryzyka/ może zapoznać się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi i realizacyjnymi robót, aby uwzględnić je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Przedmiary robót /kosztorysy ślepe/ są materiałem pomocniczym, nie stanowią wyłącznej podstawy wyceny i powinny być zweryfikowane przez Wykonawcę. 3. Utrudnieniem realizacji prac będzie wykonywanie robót remontowych na czynnym obiekcie. Roboty należy prowadzić w sposób nie powodując utrudnień dla prowadzenia codziennej działalności szpitala. Podczas wykonywanych robót, teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych w sposób gwarantujący bezpieczne wykonywanie robót. 4. Realizacja robót budowlanych nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę. 5. Wszelkie czynności związane z organizacją zaplecza i terenu robót Wykonawca wykona na swój koszt w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru Zamawiającego. 6. Dostarczanie mediów /woda, energia/ na potrzeby realizacji robót przez Wykonawcę będą rozliczone między Stronami ryczałtem w kwocie 500 zł płatnym na rzecz Zamawiającego w terminie 30 dni od wystawienia faktury po zawarciu umowy o roboty budowlane. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z podanymi poniżej obowiązującymi przepisami tj. -Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. -Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami.), -Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739), -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych /Dz. U. Nr 47 poz. 401/, -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki oraz tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia /tj. Dz. U. nr 108 poz. 953 z późniejszymi zmianami/, -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia /tj. Dz. U. Nr 120, poz. 1126/, -Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów BHP (Dz. U. z 2003 r. Nr 169 poz. 1650j.t.), -Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg przeciwpożarowych /Dz. U. Nr 124 poz. 1030 z późn. zmianami/. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót remontowych z materiałów własnych i stosować materiały posiadające deklaracje zgodności z Polską Normą, aprobatę techniczną lub inny dokument normalizujący, certyfikaty na znak bezpieczeństwa odpowiadające co do jakości wymogom dopuszczającym je do obrotu i stosowania w budownictwie. 9. Wymagany termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlano-remontowe oraz dostarczone meble: 36 m-cy licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 10. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową na meble do wyposażenia remontowanych pomieszczeń określa Załącznik Nr 2/1, który Wykonawca, zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 10.1. Wymogi techniczno-eksploatacyjne zamawianych mebli w Toruniu określa Załącznik Nr 2/2, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 10.3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć projekt (koncepcję) aranżacji rozmieszczenia zamawianych mebli w remontowanych pomieszczeniach . 10.2. Konstrukcja mebli powinna umożliwiać wykonanie zabudowy na miarę z zachowaniem oczekiwanych funkcji i warunków technicznych poszczególnych pomieszczeń. 10.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolorystyki mebli oraz wzoru okuć. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji powykonawczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 złotych /słownie: cztery tysiące złotych 00/100/.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27