Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo - budowlanych budynku Liceum Ogólnokształcącym w Miechowie przy ulicy Konopnickiej nr 2 t.j. remont pomieszczeń zaplecza sali gimnastycznej

Liceum Ogólnokształcące im.Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, ul. Konopnickiej 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3831035 , fax. 0-41 3831035
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące im.Tadeusza Kościuszki
    ul. Konopnickiej 2 2
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. 0-41 3831035, fax. 0-41 3831035
    REGON: 00073245300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo@miechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka ogranizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo - budowlanych budynku Liceum Ogólnokształcącym w Miechowie przy ulicy Konopnickiej nr 2 t.j. remont pomieszczeń zaplecza sali gimnastycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje wykonanie następujących prac : 1.Rozbiórka istniejących ścianek działowych w sanitariatach (sanitariat żeński i męski ) i wykonanie nowych 2.Rozbiórka istniejących posadzek wraz z podłożem betonowych i wykonanie nowych z płytek GRES wraz z izolacjami 3.Wykonanie posadzek z paneli podłogowych 4.Rozbiórka istniejącej instalacji wodno - kanalizacyjnej i wykonanie nowej 5.Zbicie tynków wewnętrznych i wykonanie nowych wraz z obłożenie płytkami glazurowanymi 6.Zamontowanie nowej stolarki drzwiowe 7.Przeróbka instalacji centralnego ogrzewania 8.Wymiana istniejącej instalacji elektrycznej 9.Roboty malarskie Szczegółowy zakres robót wyszczególniony został w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej dokumentacji przetargowej .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określa art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP) - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu : Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium : spełnia - nie spełnia t.j. zgodnie z zasadą , czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w SIWZ wymagania . Brak któregokolwiek z wymaganych zaświadczeń, oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP ( z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP). Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami, które będą stanowić załączniki do oferty : - oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy PZP - na załączniku nr 3 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - kopię uprawnień budowlanych osoby, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy oraz kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - kosztorys ofertowy szczegółowy opracowany na podstawie przedmiaru robót stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, z wartością robót stanowiącą cenę zamówienia - dowód wniesienia wadium (jeżeli Zamawiający będzie je wymagał)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę . Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postawień niniejszej SIWZ. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Oferta musi być napisana czytelnie w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem. Wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy , przy czym podpisy przynajmniej na pierwszej i ostatniej stronie oferty muszą opatrzone pieczęcią imienną Wykonawcy. Wszystkie strony oferty muszą być ponumerowane i spięte trwale wg ponumerowanej kolejności. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty ( wg załącznika nr 1) Wykonawca obowiązany jest dołączyć parafowany wzór umowy (załącznik nr 2), oświadczenie na załączonym druku (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) , odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , zaświadczenie od właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, kopię uprawnień budowlanych i kopie o aktualnej przynależności do OIIB osoby która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy, kosztorys ofertowy szczegółowy opracowany na podstawie przedmiaru robót stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i dowód wniesienia wadium (jeżeli Zamawiający będzie je wymagał) . Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Firmy z krajów Unii Europejskiej ubiegające się o zamówienie, przedkładają stosowne dokumenty o których mowa w SIWZ, obowiązujące na terenie danego kraju.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo@miechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach