Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Kościelisku w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Kościelisko

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2079100
  • Data zamieszczenia: 2014-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44 44
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 018 2079100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Kościelisku w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Kościelisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych polegających na dostosowaniu istniejących pomieszczeń do możliwości i potrzeb dzieci w wieku 3-5 lat w dwóch oddziałach przedszkolnych w Szkole Podstawowej w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko. Zakres robót obejmuje: - wykonanie robót rozbiórkowych - wykonanie ścianki ognioochronnej - wymiana stolarki - gruntowanie ścian - roboty malarskie - wymiana opraw oświetleniowych - wylewki - wykonanie posadzek- wykładziny - zadaszenie wejścia - demontaż instalacji teletechnicznej - przecieranie i uzupełnianie tynków wewnętrznych - montaż grzejników - wymiana gniazd wtyczkowych wraz z okablowaniem - wykonanie posadzek płytkowych - licowanie ścian płytkami - wymiana elementów sanitarnych Szczegółowy zakres robót zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ- przedmiar Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00-4 - Roboty wykończeniowe 45.44.21.00-8 - Roboty malarskie 45.33.11.10-0 - Grzejniki Warunki szczegółowe realizacji zamówienia : 1. Wykonawca przed rozpoczęciem robót winien dokonać wizji w terenie, w celu potwierdzenia gotowości obiektu do wykonania robót budowlanych 2. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przedmiarem robót 3. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę kontraktową. 4. Przed rozpoczęciem Wykonawca powinien ubezpieczyć realizację zamówienia od ryzyk związanych z wyko- nywanymi pracami. 5. Każdy rodzaj robót, w którym znajdą się zakwestionowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ry- zyko. 6. Wykonawca zobowiązany jest, po wykonaniu robót doprowadzić teren do stanu pierwotnego, 7. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, za- montowane urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i pod- pisania (bez uwag) protokołu końcowego 8. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wy- magane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Wykazanie równoważności za oferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane ( w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takim wypadku należy załączyć do oferty opis tych materiałów i urządzeń, aby za mawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w siwz i jej załącznikach. 9. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych 10. Wszystkie materiały użyte do wykonania robót muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać określonym prawem normom. Wykonawca zobowiązany jest do zbierania dokumentacji dostaw w postaci atestów, świadectw jakości, specyfikacji, paszportów, 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów na placu budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie. 12. Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Za-mawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żad-nych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysią-ce złotych 00-100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmiana-mi). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS o Zakopane numer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetar-gowe - ZP.271.17.2014). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 09 czerwca 2014 roku do godz. 10.00 (De-cyduje data uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach