Przetargi.pl
Wykonanie części robót wykończeniowych krytej pływalni w Naprawie. Kryta pływalnia w Naprawie obecnie wykonana jest w stanie surowym zamkniętym.

Gmina Jordanów ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2693510 , fax. 018 2693526
  • Data zamieszczenia: 2013-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
    ul. Rynek 2 2
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 018 2693510, fax. 018 2693526
    REGON: 49189225100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie części robót wykończeniowych krytej pływalni w Naprawie. Kryta pływalnia w Naprawie obecnie wykonana jest w stanie surowym zamkniętym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie części robót wykończeniowych krytej pływalni w Naprawie, które obejmuje - wykonanie kanalizacji zewnętrznej deszczowej z podłączeniem rynien i istniejącego drenażu opaskowego, kanalizacji sanitarnej z przyłączeniem w pkt. A, B i C, przyłącz wody oraz wylot wód zgodnie z projektem, - dostawę i montaż biologicznej oczyszczalni ścieków wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi. Typ oczyszczalni ścieków zgodny z projektem lub równoważny o parametrach przepustowości i redukcji zanieczyszczeń nie gorszych niż określone w projekcie. Ze względu na brak ścieków na tym etapie robót sprawdzanie działania podzespołów oczyszczalni będzie przeprowadzone czystą wodą. Wykonawca dostarczy inwestorowi instrukcję obsługi oczyszczalni ścieków wraz z instrukcją uruchomienia złoża biologicznego, - wykonanie instalacji odgromowej, oświetlenia zewnętrznego, zasilania przepompowni i oczyszczalni ścieków oraz przełożenie istniejącego złącza ZZP. We wnętrzu pływalni należy zamontować tablice rozdzielcze oraz ułożyć przewody elektryczne, - uzupełnienie izolacji ścian fundamentowych, przyklejeniu płyt ze styroduru oraz naniesienie kleju i siatki na powierzchnię izolacji położonej powyżej projektowanego terenu. Poniżej terenu uzupełnienie izolacji z folii, - wykonanie posadzki betonowej w piwnicy na istniejącym podkładzie z pospóły , uzupełnienie brakujących ścianek działowych oraz pokrycie daszków zewnętrznych, - wykonanie robót tynkarskich wewnętrznych , część posadzek w piwnicy w pomieszczeniach zgodnie z przedmiarem robót, pochylnia zewnętrzna do kotłowni z kostki betonowej oraz wykonanie elewacji obiektu wraz z robotami okładzinowymi, - wykonanie tynków wewnętrznych w części usługowej pływalni, - wykonanie kanalizacji wraz z podejściami oraz ułożenie rur instalacji wodnej, - wykonanie przewodów wentylacyjnych zgodnie z przedmiarem bez zakupu i montażu central wentylacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł słownie pięćdziesiąt tysięcy 00100 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Urząd Gminy w Jordanowie, 34-240 Jordanów, Rynek 2, Bank Spółdzielczy w Jordanowie Nr. 74 8799 0001 0000 0000 0475 0036 Wadium wnoszone przelewem uważa się za wniesione, w chwili zaksięgowania na koncie zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wykonawca który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy , nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach