Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ OKIEN PCV I DRZWI Z PROFILI ALUMINIOWYCH W BUDYNKU INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W BIECZU - I ETAP.

Starostwo Powiatowe w Gorlicach ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Biecka 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3548751 , fax. 018 3537545
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Gorlicach
    ul. Biecka 3 3
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 018 3548751, fax. 018 3537545
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl/BIP/gorlicki
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ OKIEN PCV I DRZWI Z PROFILI ALUMINIOWYCH W BUDYNKU INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W BIECZU - I ETAP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykucie z muru ościeżnic drewnianych, dostawa i montaż stolarki otworowej: ilość okien z PCV: 190 szt., ilość drzwi balkonowych z PCV: 8 szt., ilość drzwi z profili aluminiowych: 3 szt., dostawa i montaż podokienników oraz parapetów, wykończenie szpalet okiennych i drzwiowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000 zł Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; za spełnienie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia, Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. dostawa i montaż okien PCV. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca winien dołączyć do oferty wykaz zrealizowanych zamówień z podaniem nazwy zamówienia, nazwy zleceniodawcy, terminu realizacji oraz wartości zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), a także winien dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te, zostały wykonane należycie (referencje). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w trzech ostatnich latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie (zał. nr 5 do SIWZ) potwierdzonych referencjami wystawionymi przez poprzednio zamawiających; 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 4 do SIWZ); 4.Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ; 5.Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z zapisem w pkt. 3.A. Str.2 Ogólnej Specyfikacji Technicznej (OST) stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/BIP/gorlicki
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach