Przetargi.pl
Wymiana 6 szt. świetlików dachowych w budynku Sądu Rejonowego w Nowym Targu przy ul. Ludźmierskiej 29

Sąd Rejonowy w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Ludźmierska 29
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 2612612 , fax. 0-18 2612612
  • Data zamieszczenia: 2014-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Nowym Targu
    ul. Ludźmierska 29 29
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 0-18 2612612, fax. 0-18 2612612
    REGON: 00032282100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana 6 szt. świetlików dachowych w budynku Sądu Rejonowego w Nowym Targu przy ul. Ludźmierskiej 29
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac koniecznych do wykonania : - Demontaż starych świetlików i montaż w to miejsce nowych. - Dostawa i montaż świetlików dachowych aluminiowych przeszklonych. Świetliki będą zamontowane nad salami rozpraw dlatego muszą gwarantować odpowiednie warunki cieplne tj. np. zastosowane szkło musi zapewnić odpowiednie warunki pracy sędziego tzn. promienie słoneczne nie mogą oślepiać osób przebywających na Sali rozpraw. Szkło do świetlików powinno spełniać co najmniej warunki jak w załączonej do niniejszej siwz deklaracji zgodności Stopsol szary 6 mm ESG/16ar/VSG 44.2 P2 Thermofloat 1,1 (zał. nr 5 do siwz) Konstrukcja z aluminium tzw. ciepłego lakierowana w kolorze do uzgodnienia. Świetliki mają być wykonane zgodnie w z załączonymi rysunkami (zał.nr 7 do siwz) w ilości ) : a/ świetlik nr 1 - 4 szt; b/ świetlik nr 2 - 2 szt. Do obowiązków wykonawcy należy sprawdzenie wymiarów bezpośrednio na budynku. Zamawiający zwraca również uwagę na fakt, że roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej. Wszelkie utrudnienia z tym związane oraz dodatkowe koszty (np. koszt pracy zmianowej, w godzinach popołudniowych i nocnych, praca w dni wolne od pracy, codzienne dokładne sprzątanie przed rozpoczęciem pracy sądu itp.) Wykonawca uwzględni w cenie oferty w związku z czym zobowiązany będzie prowadzić roboty z jak najmniejszą uciążliwością w funkcjonowaniu sądu, pracy urzędników i poruszaniu się petentów przed obiektem. Związana z tym będzie odpowiednia organizacja prac budowlanych t.j. utrzymywanie terenu budowy w należytym porządku, wolnym od zagrożeń i przeszkód na ciągach komunikacyjnych; wykonywanie prac uciążliwych (hałaśliwe, pylące, wytwarzające drgania) poza godzinami pracy sądu i w dni wolne od pracy. Ponadto termin bezpośredniej wymiany świetlików nad poszczególnymi salami rozpraw (3 sale rozpraw) musi zostać ustalony w porozumieniu z Zamawiającym aby nie zakłócać przebiegu rozpraw. Koszty z tym związane Wykonawca uwzględni w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach