Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej o funkcji klubu osiedlowego wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadań inwestycyjnych pn.: • „Miejsce spotkań na Rataja w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego”, • „Budowa boiska plażowego wraz z punktem bibliotecznym i pracownią komputerową na terenie Osiedla Zacisze Zębców w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego”

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
    REGON: 63197600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umostrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej o funkcji klubu osiedlowego wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadań inwestycyjnych pn.: • „Miejsce spotkań na Rataja w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego”, • „Budowa boiska plażowego wraz z punktem bibliotecznym i pracownią komputerową na terenie Osiedla Zacisze Zębców w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej o funkcji klubu osiedlowego wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadań inwestycyjnych pn.: • „Miejsce spotkań na Rataja w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego”, • „Budowa boiska plażowego wraz z punktem bibliotecznym i pracownią komputerową na terenie Osiedla Zacisze Zębców w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego”. I. Miejsce wykonywania robót: Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Rataja 5 w Ostrowie Wielkopolskim nr dz. 9/5, 13 obręb 0138. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9, 2. Inwentaryzacja – załącznik nr 10, 3. Ekspertyza techniczna – załącznik nr 11, 4. Projekt budowlany branże: architektura, konstrukcja, instalacje – załącznik nr 12, 5. Projekt wykonawczy – architektura – załącznik nr 13, 6. Projekt wykonawczy – konstrukcja – załącznik nr 14, 7. Projekt wykonawczy – instalacje elektryczne – załącznik nr 15, 8. Projekt wykonawczy – instalacje sanitarne – załącznik nr 16, 9. Projekt budowlany – instalacje sanitarne – budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej dla budynku użyteczności publicznej o funkcji klubu osiedlowego „Miejsce spotkań na Rataja” – załącznik nr 17, 10. Projekt wykonawczy – branża sanitarna - przebudowa przyłącza gazowego – załącznik nr 18, 11. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża budowlana) – załącznik nr 19, 12. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża elektryczna) – załącznik nr 20, 13. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża sanitarna) – załącznik nr 21, 14. Dokumenty prawne – załącznik nr 22, 15. Przedmiar robót – Przebudowa istniejącego budynku – załącznik nr 23, 16. Przedmiar robót – Zagospodarowanie terenu – załącznik nr 24. III. Inne wymagania i uwagi. 3.3.1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. 3.3.2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3.3.3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 3.3.4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: 1) w zakresie robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe (rozebranie ścian, demontaż pokrycia dachowego, rozbiórka fragmentu stropu drewnianego, demontaż warstw stropu, posadzek, tynków, instalacji technicznych itp.), b) roboty ziemne wewnątrz budynku wraz z realizacją posadzki na gruncie, c) roboty związane z modernizacją konstrukcji dachu budynku istniejącego (wymiana całkowita drewnianych belek stropowych na nowe), d) roboty związane z wykonaniem stropu żelbetowego (dot. strefy wejściowej), e) roboty betoniarskie i murarskie (zalewanie fundamentów, murowanie ścian, kominów, wylewanie wieńców i stropów), f) roboty związane z nadprożami prefabrykowanymi, g) roboty ciesielskie (wykonanie więźby dachowej wraz z rynnami), h) roboty stolarskie, montaż drzwi i okien oraz schodów, i) roboty związane z wykonaniem tynków, ociepleniem i wykonaniem elewacji, j) roboty związane z wykonaniem balustrad i barierek, k) roboty malarskie na zewnątrz i wewnątrz budynku, l) roboty związane z wykonaniem zagospodarowania terenu (nawierzchnie z kostki brukowej, elementy architektury: altanka, grill, rampa betonowa dla osób niepełnosprawnych, barierki zewnętrzne, ławki, ławy, kosze na śmieci, stojaki na rowery, ogrodzenie, tablica informacyjna), 2) w zakresie robót sanitarnych: a) roboty związane z wykonaniem przyłącza wodociągowego, b) roboty związane z wykonaniem przyłącza kanalizacji sanitarnej, c) roboty związane z wykonaniem przyłącza instalacji gazowej, d) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji wodociągowej, e) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, f) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej, g) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji c.o., h) roboty związane z wykonaniem wentylacji mechanicznej, 3) w zakresie robót elektrycznych: a) roboty związane z wykonaniem instalacji oświetlenia wraz z montażem opraw oświetleniowych, b) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej – rozdzielnica RG, c) roboty związane z wykonaniem instalacji teletechnicznej, d) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej – szafa IT/CCTV (GPD), e) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej – szafa RACK, f) roboty związane z wykonaniem instalacji odgromowej. 3.3.5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 3.3.6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie: 1) robót budowlanych w następującym zakresie: a) roboty rozbiórkowe (rozebranie ścian, demontaż pokrycia dachowego, rozbiórka fragmentu stropu drewnianego, demontaż warstw stropu, posadzek, tynków, instalacji technicznych itp.), b) roboty ziemne wewnątrz budynku wraz z realizacją posadzki na gruncie, c) roboty związane z modernizacją konstrukcji dachu budynku istniejącego (wymiana całkowita drewnianych belek stropowych na nowe), d) roboty związane z wykonaniem stropu żelbetowego (dot. strefy wejściowej), e) roboty betoniarskie i murarskie (zalewanie fundamentów, murowanie ścian, kominów, wylewanie wieńców i stropów), f) roboty związane z nadprożami prefabrykowanymi, g) roboty ciesielskie (wykonanie więźby dachowej wraz z rynnami), h) roboty stolarskie, montaż drzwi i okien oraz schodów, i) roboty związane z wykonaniem tynków, ociepleniem i wykonaniem elewacji j) roboty związane z wykonaniem balustrad i barierek, k) roboty malarskie na zewnątrz i wewnątrz budynku, l) roboty związane z wykonaniem zagospodarowania terenu (nawierzchnie z kostki brukowej, elementy architektury: altanka, grill, rampa betonowa dla osób niepełnosprawnych, barierki zewnętrzne, ławki, ławy, kosze na śmieci, stojaki na rowery, ogrodzenie, tablica informacyjna), 2) robót sanitarnych w następującym zakresie (instalacje sanitarne): a) roboty związane z wykonaniem przyłącza wodociągowego, b) roboty związane z wykonaniem przyłącza kanalizacji sanitarnej, c) roboty związane z wykonaniem przyłącza instalacji gazowej, d) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji wodociągowej, e) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, f) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej, g) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji c.o., h) roboty związane z wykonaniem wentylacji mechanicznej, 3) robót elektrycznych w następującym zakresie: a) roboty związane z wykonaniem instalacji oświetlenia wraz z montażem opraw oświetleniowych, b) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej – rozdzielnica RG, c) roboty związane z wykonaniem instalacji teletechnicznej, d) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej – szafa IT/CCTV (GPD), e) roboty związane z wykonaniem tablicy rozdzielczej – szafa RACK, f) roboty związane z wykonaniem instalacji odgromowej. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, inwentaryzacji, ekspertyzy technicznej, projektów budowlanych, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i dokumentów prawnych, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Wykonawca, który w załączniku nr 3 złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów zawodowych dotyczących: 1) doświadczenia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2 ppkt 3 lit. a SIWZ. Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: a) zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, b) wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, c) zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, d) zawierać zakres powierzonego zasobu, e) zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się, zrealizuje te roboty budowlane. 2) osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2 ppkt 3 lit. b SIWZ. Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4b). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4b, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: a) zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, b) wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, c) zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, d) wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia. 2. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). II. DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach