Przetargi.pl
Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

Gmina Budzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-840 Budzyń, ul. Przemysłowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 843 201 , fax. 672 843 313
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Budzyń
    ul. Przemysłowa 16 A
    64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
    tel. 672 843 201, fax. 672 843 313
    REGON: 57079101700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.budzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg w Gminie Budzyń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudową dróg gminnych na terenie Gminy Budzyń w miejscowości Nowe Brzezno oraz Ostrówki. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone według przewidzianych zadań inwestycyjnych na dwie części t.j.: 1) Część Nr 1: Przebudowa drogi gminnej nr 201526P w m. Nowe Brzeźno; 2) Część Nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 201552P w m. Ostrówki. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia lub złożyć ofertę częściową na wybraną dowolną część/części przedmiotu zamówienia, pod warunkiem spełniania warunków udziału w postępowaniu przewidzianych dla wybranych części. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach realizacji części Nr 1. Przebudowa drogi gminnej nr 201526P w m. Nowe Brzeźno Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z realizacją przebudowy drogi gminnej nr 201526P od km 0+859,70 do km 1+840,00 o długości 980,30 m z wykonaniem ścieżki rowerowej i zjazdów na działki oraz z odtworzeniem rowów przydrożnych – roboty wykonywane w granicach istniejącego pasa drogowego. Stan istniejący: Obecnie przebudowywana droga ma jezdnię o nawierzchni bitumicznej, szerokości 5,00 – 6,00 m. Szerokość korony 8,00– 10,00 m a szerokość pasa drogowego 11,00 - 13,00 m. Niweleta jezdni na poziomie przyległego terenu. Rowy przydrożne zamulone. Dane wyjściowe przebudowy drogi: − klasa drogi –D; Vp=40 km/h; KR 1; − przekrój podstawowy jezdni 5,00 (2*2,50) m, − promień łuku poziomego 250 m, to spadek jak na prostej, − spadek poprzeczny nawierzchni 2%, − pobocze min. 0,75 m, − spadek poprzeczny poboczy 8%, − max pochylenie podłużne 10%, − promienie łuków wklęsłych i wypukłych 600 m. Ścieżka rowerowa: - szerokość – 2,00, - pochylenie podłużne – ≤5% (wyj. do 15%), - pochylenie poprzeczne – 1% do 3%, Zjazdy: - szerokość jezdni min. 3,0 m, - skosy 1:1 lub wyokrąglenia łukiem r=3,00 m, - pochylenie podłużne – max. 5% (5,0 m od krawędzi), na dalszym odcinku 15%. Przebieg drogi w przekroju podłużnym: W przekroju podłużnym droga przebiega po istniejących spadkach podłużnych. Przekrój normalny Nawierzchnię drogi planuje się wykonywać według następującej technologii: na istniejącej nawierzchni bitumicznej: • 1 cm – skropienie istniejącej nawierzchni asfaltem, • 4÷8 cm – warstwa wyrównawczo-wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, • 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70, ścieżka rowerowa: • 10 cm – warstwa odcinająca – piasek, • 15 cm – podbudowa zasadnicza – mieszanka kruszyw niezwiązanych CNR, • 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 5S 50/70, zjazdy bitumiczne: • 22 cm – warstwa mrozoochronna – piasek • 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, ze skropieniem asfaltem, • 4 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70, • 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70, zjazdy z kostki betonowej: •10 cm – warstwa odcinająca – piasek,20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C 90/3, • 3 cm – podsypka piaskowo-cementowa, • 8 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa, wibroprasowana I gat., kl. I, Przyjęto szerokość jezdni 5,00 m. Po prawej stronie przebudowywanej drogi planuje się wykonanie ścieżki rowerowej o szerokości 2,00 m. Rowy przydrożne należy odtworzyć (oczyścić) i wykarczować krzaki z odwozem gruntu i krzaków na składowisko. Pod zjazdami należy wykonać przepusty z rur o średnicy 30 cm z umocnieniem wlotu i wylotu przez brukowanie. Po wykonaniu nawierzchni należy wykonać uzupełnianie poboczy gruntem ulepszonym na szerokość 0,75 m, nadając im spadek 8% zgodnie ze spadkiem poprzecznym jezdni. Oznakowanie pionowe i oznakowanie poziome. Nie planuje się wprowadzenia zamian w istniejącym oznakowaniu jezdni, tylko ścieżka rowerowa zostanie oznakowana odpowiednimi znakami pionowymi i poziomymi. Uwaga: Zamawiający na realizację w/w zadnia ubiega się o pozyskanie środków pochodzących z budżetu państwa ( zadanie zostało zakwalifikowane do dofinansowania w ramach Funduszu Dróg Samorządowych ) Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach realizacji części Nr 2. Przebudowa drogi gminnej nr 201552P w m. Ostrówki Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z realizacją przebudowy drogi gminnej nr 201552P, w m. Ostrówki, od km. 0+003,5 do km. 0+530,0 Na w/w drodze gminnej nr 201552P występuje lokalny ruch samochodów z od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1477P w m. Grabówka, do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1485 w m. - Ostrówki. Opis stanu technicznego nawierzchni jezdni: • teren nie zabudowany – ograniczenie prędkości do 90 km/godz. • przekrój poprzeczny jezdni – drogowy, • nawierzchnia jezdni - mieszanka mineralno - asfaltowa, • szerokość istniejącej jezdni - 5,5 m, • po lewej i prawej stronie drogi umieszczone są pobocza gruntowe. Opis stanu istniejącego – jezdnia umocniona jest nawierzchnią z mieszanki mineralno - bitumicznej, która ułożona jest na podbudowie tłuczniowej. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują osłabienia w warstwie bitumicznej w postaci pęknięć siatkowych. Pęknięcia te mają wykruszenia na krawędziach wraz z luźnymi kawałkami nawierzchni. Zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowych warstw bitumicznych na całej szerokości jezdni, na dług. 526,5 mb tj. od km. 0+003,5 do km. 0+530,0. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie n/w zakresu robót: • wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni masą mineralno-asfaltową AC 11W-50/70, o śred. grub. 4 cm • ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowa AC 11W-50/70, o śred. grub. 4 cm (wraz z wyrównaniem profilu poprzecznego i podłużnego), • zabezpieczenie nawierzchni bitumicznej przed spękaniami odbitymi, siatką do zbrojenia nawierzchni, wykonaną z włókien szklanych wstępnie przesączaną asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie min. 120 kN/m, • ułożenie na całej długości i szerokości jezdni nowej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowa SMA 11-50/70 (dla KR 3), o grub. 4 cm, • wykonanie konserwacji istniejących rowów przydrożnych oraz poboczy gruntem ulepszonym. Odwodnienie pasa drogowego odbywa się będzie powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych. Przekroje poprzeczne na jezdni. Dane projektowe: • klasa drogi – D, • kategoria ruchu – KR-2, • prędkość projektowa – Vp=40 km/h, • droga jedno jezdniowe z dwoma pasami ruchu, • przebieg trasy – bez wykopów i nasypów, • głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m, • grupa nośności podłoża gruntowego – G2. Parametry techniczne: • długość drogi – 526,5 m, • szerokość jezdni – 5,5 m, • spadek poprzeczny jezdni, dwustronny - 2,0 %, • spadek podłużny jezdni – bez zmian. Przebieg drogi w planie – nie planuje się zmian w przebiegu drogi. Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym Ze względu na nieznaczne grubości istniejących warstw bitumicznych nie planuje się wykonanie frezowania profilującego. Głębokość poprzecznych kolein wynosi od 1 do 2 cm. Nawierzchnię jezdni planuje się wykonać wg. poniższej technologii: • naprawa cząstkowa nawierzchni masą mineralno-asfaltową AC 11W-50/70, o śred. grub. 4 cm, • warstwa wiążąca o śred. grub. 4 cm, mieszanką mineralno-asfaltową AC-11W 50/70, na szer. 5,62 m. • zabezpieczenie nawierzchni przed spękaniami odbitymi (na szer. 5,50 m), siatką do zbrojenia wykonaną z włókien szklanych wstępnie przesączaną asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie min. 120 kN/m, • warstwa ścieralna - mieszanka mineralno-asfaltowa SMA 11 50/70 (dla KR 3), o grub. 4 cm, na szer. 5,5 m. Zakres robót obejmujący wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni jezdni zlokalizowany jest od km. 0+003,5 do km. 2+606,0 (tj. na całym odc. drogi, od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1477P w m. Grabówka, do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1485 w m. – Ostrówki), w ilości łącznej ok. 450 m2. Przekroje konstrukcyjne na zjazdach. Planuje się wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na zjeździe w km. 0+179,2 strona lewa. Dane projektowe: • klasa drogi – D, • kategoria ruchu – KR-2, • prędkość projektowa – Vp=40 km/h, • droga jedno jezdniowe z dwoma pasami ruchu, • przebieg trasy – bez wykopów i nasypów, • głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m, • grupa nośności podłoża gruntowego – G2. Parametry techniczne zjazdu: • szerokość – od 4,5 m, • długość po osi - od 3,5, • spadek poprzeczny – 2,0 % w kierunku do jezdni, • spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni. Konstrukcja zjazdu przedstawia się następująco: • podbudowa zasadnicza o grub. warstwy 15 cm - mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 (tłuczeń o uziarnieniu 31,5/63 mm), w części po wykonaniu remontu przepustu pod zjazdem, • warstwa wiążąca o grub. 4 cm - mieszanka mineralno - asfaltowa AC 11W-50/70, • warstwa ścieralna o grub. 4 cm - mieszanka mineralno - asfaltowa AC 11S-50/70, Podbudowy mające bezpośredni styk z warstwami bitumicznymi oraz każdą z warstw bitumicznych, przed ułożeniem na nich kolejnych warstw, należy skropić emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2. Odwodnienie jezdni i zjazdu. Odwodnienie całości przebudowywanego pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego jezdni i zjazdu w kierunku do przyległych poboczy i dalej do istniejących rowów przydrożnych. Po wykonaniu nawierzchni drogi należy wykonać uzupełnienie poboczy gruntem ulepszonym z dokopu do wysokości krawędzi nowo ułożonej warstwy ścieralnej przyległej jezdni. Szerokość pobocza lewo i prawostronnego po 1,0 m. Spadki poprzeczne poboczy – 5% w kierunku do rowów przydrożnych 1.1. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: - dokumentacje techniczne (projekty budowlane), - kosztorysy ofertowe (przedmiary robót) - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB). Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Uwaga: Załączone Kosztorysy ofertowe(przedmiary robót) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji. Odwodnienie: Odwodnienie za pomocą spadów poprzecznych i podłużnych na przyległy teren i do rowu przydrożnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się dla poszczególnych części następująco: a) Dla części nr 1 – w wysokości 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy zł), b) Dla części nr 2 – w wysokości 9 000,00 zł (dziewięć tysięcy zł), Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części zobowiązany będzie wnieść wadium w kwocie łącznej dla wybranych części z podziałem na każdą część osobno 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy Chodzież / Oddział Budzyń Nr rachunku: 26 8945 0002 2600 0101 2000 0070 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Przebudowa dróg w Gminie Budzyń Część nr………………….. 3. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach