Przetargi.pl
Renowacja zabytkowej lodowni na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Gminie Wijewo

GMINA WIJEWO ogłasza przetarg

  • Adres: 64-150 Wijewo, PARKOWA 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655494085 , fax. 655494755
  • Data zamieszczenia: 2024-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WIJEWO
    PARKOWA 1
    64-150 Wijewo, woj. wielkopolskie
    tel. 655494085, fax. 655494755
    REGON: 411050706
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wijewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja zabytkowej lodowni na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Gminie Wijewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą.: „Renowacja zabytkowej lodowni na terenie zespołu pałacowo - parkowego w Gminie Wijewo”.W ramach powyższego zadania przewiduje się Część I: „Renowacja zabytkowej lodowni na terenie zespołu pałacowo – parkowego w Gminie Wijewo” oraz Część II: „Odtworzenie okien w zespole pałacowo – parkowym w Gminie Wijewo” które to zamówienie zostało podzielone na dwie części:Część I: „Renowacja zabytkowej lodowni na terenie zespołu pałacowo – parkowego w Gminie Wijewo” W ramach przedmiotu zamówienia pn. „Renowacja zabytkowej lodowni na terenie zespołu pałacowo – parkowego w Gminie Wijewo” przewiduje się w szczególności remont zabytkowej lodowni na terenie pałacowo – parkowym na terenie gminy Wijewo. Projektowana renowacja zlokalizowana będzie w granicy działki o nr geod. 658/40. Właścicielem działki jest Zamawiający. Głównym założeniem projektowym jest stworzenie przestrzeni multimedialnej dla lokalnej społeczności, a także turystów. Celem renowacji zabytkowej lodowni jest ukazanie wątków historycznych i/ lub kulturowo – turystycznych związanych z regionem i obiektem, w możliwie atrakcyjny i nowoczesny sposób.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części I i II określa załącznik nr 9 do SWZ – dokumentacja projektowa (tj. przedmiary robót, projekty techniczne, wizualizacje, przekroje, rzuty).3. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:3.1 Dla Części I: „Renowacja zabytkowej lodowni na terenie zespołu pałacowo – parkowego w Gminie Wijewo” :Branża budowlana: 1 Prace rozbiórkowe2 Ściany, zamurowania3 Posadza4 Tynki, płytki i malowanie na ścianach7 Wyposażenie8 Zagospodarowanie terenuBranża elektryczna:1 LINIA ZASILAJĄCA 2 ROZDZIELNIE 3 OKABLOWANIE 4 OSPRZĘT 5 OŚWIETLENIE 8 INSTALACJA UZIEMIJĄCA 9 POMIARYBranża sanitarna:1. Instalacje wewnętrzne1.1 Roboty demontażowe1.2 Instalacja wentylacji3. Zamówienie obejmuje również:a) uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia.b) zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,c) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.4. Zamawiający przewiduje możliwość ustanowienia nadzoru inwestorskiego również w przypadku gdy w świetle obowiązujących przepisów nie jest to obligatoryjne w sytuacji gdy Zamawiający uzna to za celowe dla danej inwestycji.5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:Główny kod CPV:45 000000-7 – Roboty budowlaneDodatkowy kod CPV:45111300 -1 – Roboty rozbiórkowe45111200 – 0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45410000 – 4 – Tynkowanie45453100-8 – Roboty renowacyjne45262522 -6 – Roboty murarskie45311100-1 – Roboty w zakresie okablowania elektrycznego45311200 – 2 – Roboty w zakresie instalacji elektrycznych45111291 -4 – Roboty w zakresie zagospodarowania terenu6. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, technicznej, przedmiarach robót oraz wizualizacji, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2023.682 t.j. z dnia 2023.04.12) oraz zasadami wiedzy technicznej. 7. Wykonawca do przygotowania i wyceny oferty zobowiązany jest uwzględnić zakres przyjęty w przedmiarze robót ( zał. nr 9 do SWZ).8. Wszystkie prace oraz zakup wyposażenia wskazanego w Załączniku nr 9 do SWZ należy na bieżąco konsultować i uzgadniać z Zamawiającym lub Inspektorem nadzoru inwestorskiego. Wszystkie roboty ujęte i nieujęte w niniejszym opracowaniu należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami BHP.UWAGA: 1. Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych (zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP). Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowi jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (lub równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.2. Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równoważny lub wyższy poziom wykonania. Jeżeli w dokumentacji przetargowej i projektowej przywołane są znaki towarowe, nazwy producentów, patenty, pochodzenie użytych materiałów lub wyposażenia dopuszcza się zastosowanie towarów równoważnych o parametrach nie gorszych.Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą.: „Renowacja zabytkowej lodowni na terenie zespołu pałacowo - parkowego w Gminie Wijewo”.W ramach powyższego zadania przewiduje się Część I: „Renowacja zabytkowej lodowni na terenie zespołu pałacowo – parkowego w Gminie Wijewo” oraz Część II: „Odtworzenie okien w zespole pałacowo – parkowym w Gminie Wijewo” które to zamówienie zostało podzielone na dwie części:Część II: „Odtworzenie okien w zespole pałacowo – parkowym w Gminie Wijewo”W ramach przedmiotu zamówienia pn. „Odtworzenie okien w zespole pałacowo – parkowym w Gminie Wijewo” przewiduje się w szczególności odtworzenie okien w zespole pałacowo-parkowym w miejscowości Wijewo. Projektowane odtworzenie okien zlokalizowane będzie w granicy działki o nr geod. 658/40. Właścicielem działki jest Zamawiający. Inwestycja zakłada wymianę okien w zespole pałacowo- parkowym. Inwestycja przewiduje wymianę okien na elewacji tylnej i przedniej, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części I i II określa załącznik nr 9 do SWZ – dokumentacja projektowa (tj. przedmiary robót, projekty techniczne, wizualizacje, przekroje, rzuty).3. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:3.2. Dla Części II: „Odtworzenie okien w zespole pałacowo – parkowym w Gminie Wijewo”: BRANŻA BUDOWLANA:1 STOLARKA ZEWNĘTRZNA2 TYNKI, MALOWANIEStanowiące przedmiot zamówienia okna mogą być wykonane z drewna sosnowego klejonego. Nie dopuszcza się stosowania drewna łączonego na mikrowczepy.Zamawiający wskazuje, iż w dokumentacji technicznej współczynnik przenikania ciepła dotyczy pakietu szybowego.W ramach części II przedmiotu zamówienia Zamawiający nie zamieścił kosztorysu do wypełnienia ze względu na indywidualny charakter zamówienia (wymiana okien w obiekcie zabytkowym. Dlatego kwotę zaproponowaną w ofercie należy przyjąć na podstawie kalkulacji własnej dokonanej w odniesieniu do dokumentacji technicznej załączonej do postępowania przetargowego.3. Zamówienie obejmuje również:a) uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia.b) zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,c) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.4. Zamawiający przewiduje możliwość ustanowienia nadzoru inwestorskiego również w przypadku gdy w świetle obowiązujących przepisów nie jest to obligatoryjne w sytuacji gdy Zamawiający uzna to za celowe dla danej inwestycji.5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:Główny kod CPV:45421132-8 – Instalowanie okien6. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, technicznej, przedmiarach robót oraz wizualizacji, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2023.682 t.j. z dnia 2023.04.12) oraz zasadami wiedzy technicznej. 7. Wykonawca do przygotowania i wyceny oferty zobowiązany jest uwzględnić zakres przyjęty w przedmiarze robót ( zał. nr 9 do SWZ).8. Wszystkie prace oraz zakup wyposażenia wskazanego w Załączniku nr 9 do SWZ należy na bieżąco konsultować i uzgadniać z Zamawiającym lub Inspektorem nadzoru inwestorskiego. Wszystkie roboty ujęte i nieujęte w niniejszym opracowaniu należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami BHP.UWAGA: 1. Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych (zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP). Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowi jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (lub równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.2. Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równoważny lub wyższy poziom wykonania. Jeżeli w dokumentacji przetargowej i projektowej przywołane są znaki towarowe, nazwy producentów, patenty, pochodzenie użytych materiałów lub wyposażenia dopuszcza się zastosowanie towarów równoważnych o parametrach nie gorszych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (lub więcej robót) obejmującą swoim zakresem budowę / przebudowę / rozbudowę / remont / renowacje lub prace zabezpieczające/ montażowe/ wykończeniowe / konserwatorskie (obiektu) o wartości:a) nie mniej niż 100 000,00 zł w przypadku złożenia oferty na I część przedmiotu zamówieniab) nie mniej niż 50 000,00 zł w przypadku złożenia oferty na II część przedmiotu zamówieniaW sytuacji, złożenia ofert na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia Wykonawca musi wykazać wykonanie robót budowlanych równych sumie kwot wskazanych wyżej – w zależności od liczby złożonych ofert częściowych. W sytuacji złożenia oferty wspólnej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą łącznie wykonanie robót budowlanych na kwoty wyżej wskazane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach