Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z TERMOMODERNIZACJĄ BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 PRZY UL. SKALNICZEJ 3 W LUBANIU

Burmistrz Miasta Lubań ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. 7 Dywizji 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6464400 , fax. 075 6464405
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Lubań
    ul. 7 Dywizji 14 14
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6464400, fax. 075 6464405
    REGON: 00052606700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z TERMOMODERNIZACJĄ BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 PRZY UL. SKALNICZEJ 3 W LUBANIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z TERMOMODERNIZACJĄ BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 PRZY UL. SKALNICZEJ 3 W LUBANIU na zasadach i w zakresie określonym w projekcie wykonawczym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe: wyburzenie demontaż ścian oporowych, rozebranie żelbetowych daszków nad wejściami, wyburzenie części ogniomurów i kominów, rozbiórka schodów zewnętrznych, rozbiórka przybudówki gospodarczej, rozebranie lichtschaftu wejścia głównego, nawierzchni ciągów komunikacyjnych wokół budynku, 2) ocieplenie ścian kondygnacji nadziemnych płytami termoizolacyjnymi gr. 10 i 18 cm i zabezpieczenie ich cienkowarstwową wyprawą tynkarską typu baranek, 3) ocieplenie płytami termoizolacyjnymi gr. 7 i 15 cm ścian partii cokołowej oraz fragmentu budynku poniżej poziomu terenu, i zabezpieczenie ich cienkowarstwowym tynkiem mozaikowym, 4) ocieplenie i zaizolowanie stropodachu płytami typu styropapa gr. 20 cm, osłoniętymi dwiema warstwami papy zabezpieczonej lakierem, 5) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na elementy z blachy tytanowo - cynkowej, 6) wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, demontaż krat okiennych, 7) odtworzenie ogniomurów na dwóch poziomach stropodachu wraz z jednoczesnym podniesieniem / korektą ich wysokości, 8) odtworzenie kominów ceramicznych na dwóch poziomach stropodachu wraz z jednoczesnym podniesieniem / korektą ich wysokości i wykonaniem właściwych zadaszeń, 9) usunięcie spustowych, żeliwnych rur kielichowych i zastąpienie ich elementami PCV, wpiętymi do studzienek rewizyjnych drenażu, 10) wymiana klamer łączących dwa poziomy stropodachów na drabiny wyłazowe z koszami, 11) odtworzenie instalacji odgromowej wraz z jednoczesnym podtynkowym osadzeniem pionowych fragmentów instalacji w peszlach, 12) odtworzenie zewnętrznej: instalacji oświetleniowej, instalacji monitoringu zewnętrznego, instalacji alarmowej, instalacji telefonicznej, instalacji dzwonkowej, przyłącza napowietrznego, 13) odkopanie budynku, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych i ścian piwnic, ułożenie drenażu opaskowego, wykonanie opaski przesączającej, montaż wpustów burzowych przy wejściach do budynku zagłębionych poniżej poziomu terenu, 14) skucie/wykucie zewnętrznych parapetów betonowych i zastąpienie ich elementami wykonanymi z powlekanej blachy ocynkowanej, 15) montaż okleinowanych nakładek PCV montowanych na wewnętrznych parapetach lastryko, 16) powiększenie otworu okiennego elewacji tylnej i montaż drzwi dwuskrzydłowych (stanowiących wejście dla osób niepełnosprawnych), montaż kurtyny powietrznej nad nowoprojektowanymi drzwiami, 17) modernizacja zasilania ciepłej wody użytkowej przy użyciu pompy ciepła typu powietrze - woda, 18) wymiana / montaż zadaszeń wejść ogólnodostępnych do budynku, 19) zamurowanie dotychczasowego wejścia do pomieszczeń konserwatora obiektu (na elewacji pn.-zach.) wraz z jednoczesną likwidacją fragmentu muru oporowego wzdłuż schodów, zamurowanie wnęki pn. - zach. ściany szczytowej (nad dotychczasowym wejściem do pomieszczeń konserwatora obiektu), 20) przebicie otworu drzwiowego łączącego kotłownię z pomieszczeniami konserwatora obiektu, 21) naprawa muru oporowego i stopni schodowych zejścia do kotłowni wraz z jednoczesną wymianą barierek ochronnych, wymiana zewnętrznych drzwi do kotłowni, montaż kratki wentylacyjnej otworu stanowiącego nawiew do pomieszczenia kotłowni, 22) wykonanie betonowych schodów zewnętrznych, komunikujących wejście do dawnych gabinetów lekarskich (na poziomie tzw. wysokiego parteru) z poziomem terenu,, wymiana drzwi zewnętrznych do zespołu pomieszczeń byłych gabinetów lekarskich, 23) przebudowa lichtschaftów i schodów zewnętrznych wejścia głównego, 24) odtworzenie zdemontowanych (w wyniku prac budowlanych) nawierzchni ciągów pieszych wokół budynku, 25) roboty wewnątrz pomieszczeń związane z wymianą stolarki okiennej: roboty tynkarskie i malarskie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia do wymiany stolarki okiennej (do wysokości posiadanych własnych środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy Miejskiej Lubań) w przypadku, gdy środki pochodzące z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 14.000 zł (czternaście tysięcy zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-luban.dolnyslask.pl/index.php?idmp=23&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach