Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych za zakresu termomodernizacji budynku Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu przy ul. Mazowieckiej 2

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2014-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych za zakresu termomodernizacji budynku Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu przy ul. Mazowieckiej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych za zakresu termomodernizacji budynku Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu przy ul. Mazowieckiej 2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - wykonanie paroizolacji na stropie poddasza (pod wełną mineralną), - wymianę starej stolarki okiennej drewnianej, - wymianę części starej stolarki drzwiowej i wrót garażowych, - czyszczenie okładziny z płytek ceramicznych okapu, - czyszczenie, malowanie istniejących krat i siatek okiennych, - demontaż wskazanych przez inwestora krat i siatek okiennych, - montaż nowych krat okiennych w ilości zgodnej z przedmiarem, - czyszczenie, malowanie istniejących krat drzwiowych, - demontaż pomostu/balkonu o konstrukcji stalowej, - demontaż wiaty o konstrukcji stalowej, montaż nowej pod agregaty, - wymianę agregatu prądotwórczego - dostawa inwestora, - czyszczenie, malowanie siatek pod spacerniakiem, - przymurowanie części ścian, nałożenie tynku cementowego - wapiennego + malowanie ścian spacerniaka, - czyszczenie, malowanie, przełożenie zadaszeń nad wejściem nad spacerniakiem ewentualnie wymiana na zadaszenie z poliwęglanu, - usunięcie osłon z pleksi z okien PDOZ, - naprawa zadaszeń nad wejściem bocznym i przejazdem bramowym oraz malowanie i wykonanie nowych obróbek, - uzupełnienie obramowań okiennych, - naprawa schodów zewnętrznych, - uzupełnienie brakujących fragmentów muru przy cokole, - demontaż starych elementów stalowych służących do mocowania masztu, - naprawa murków pod skrzynkami instalacyjnymi, - czyszczenie i malowanie skrzynek instalacyjnych, - wymiana istniejących rur spustowych, remont przykanalików, - demontaż i montaż instalacji odgromowej pod ociepleniem ścian, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, w tym parapetów zewnętrznych, - osłonięcie instalacji wychodzących z piwnicy, biegnących pod terenem, - czyszczenie i malowanie przejazdu bramowego, - demontaż i montaż elementów wiszących na elewacjach docieplanych, - demontaż i montaż parapetów wewnętrznych, - przedłużenie instalacji o grubość warstwy termoizolacyjnej oraz założenie kratek, - wymianę kratek wentylacyjnych, montaż czerpni wentylacyjnych, - czyszczenie kratek nawiewników podokiennych, - przełożenie istniejących instalacji ze względu na warstwę termoizolacyjną, - naprawa ścian zrzutów do piwnicy, - przełożenie i uzupełnienie nawierzchni z kostki brukowej na dziedzińcu, - przebudowa odwodnienia dziedzińca, - montaż słupa oświetleniowego, - montaż oświetlenia nad drzwiami od strony dziedzińca i nad garażami, - prace porządkowe: wywóz śmieci i lub gruzu z terenu budowy i uporządkowanie ternu, utylizacja i składowanie na wysypisku, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: przedmiar robót (załącznik nr 10 do siwz), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11 do siwz), dokumentacja projektowa (załącznik nr 12 do siwz) oraz opis techniczny loga (załącznik nr 13 do siwz), projekt techniczny pylonu (załącznik nr 14 do siwz), dokumentacja fotograficzna (załącznik nr 15 do siwz) 4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym przez Zamawiającego w załączonych dokumentach, o których mowa w pkt. 3 oraz zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym w istotnych postanowieniach umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 51 825,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach