Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w zakresie: Przebudowa kotłowni olejowej na kotłownie gazową w Szkole Podstawowej nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy w ramach projektu pn.: Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy - modernizacja obiektów dydaktycznych na terenie powojskowym - etap I

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w zakresie: Przebudowa kotłowni olejowej na kotłownie gazową w Szkole Podstawowej nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy w ramach projektu pn.: Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy - modernizacja obiektów dydaktycznych na terenie powojskowym - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3/ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1 Opis przedmiotu i cel zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na przebudowie kotłowni o mocy znamionowej 500 kW opalanej olejem opałowym lekkim na kotłownię gazową. Modernizowana kotłownia zlokalizowana jest w budynku B Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy położonej na działce nr 1996, AM11, Obr. 0005 Zachód. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: A. Roboty technologiczne i instalacyjne: - Demontaż części istniejących urządzeń technologicznych, rurociągów i instalacji; - Montaż urządzeń technologicznych, w tym nowego kotła kondensacyjnego gazowego o mocy znamieniowej 500 kW, rurociągów i armatury z wpięciem ich do istniejącej instalacji technologicznej w kotłowni; - Montaż punktu redukcyjno-pomiarowego na elewacji budynku oraz wewnętrznej instalacji gazowej zasilającej kocioł; - Wymiana wkładu kominowego; - Wykonanie zgodnej z przepisami instalacji wentylacji grawitacyjnej w kotłowni; - Montaż Aktywnego Systemu Bezpieczeństwa Instalacji Gazowej; - Regulacja działania instalacji, palnika, kotła, naczynia wzbiorczego; - Badania i odbiory instalacji sanitarnych w kotłowni; - Badania i odbiór instalacji gazowej (w tym: próba szczelności instalacji gazowej; próba instalacji gazowej na ciśnienie dla wykonawcy i dostawcy gazu przed gazomierzem w budynku); - Izolacja termiczna rurociągów. B. Roboty budowlane: - Adaptacja pomieszczenia dotychczasowej kotłowni olejowej na kotłownię gazową zgodnie z częścią budowlaną projektu; - Zabezpieczenie przepustów rurociągów i instalacji elektrycznych w ścianach kotłowni zgodnie z wytycznymi p-poż; - Zapewnienie dostępu do dotychczasowego magazynu oleju z korytarza piwnicznego; - Wykonanie otworu montażowego w ścianie klatki schodowej na czas wprowadzenia kotła i jego likwidacja; - Wykonanie otworów wentylacyjnych w pomieszczeniach, przez które przebiegać będzie instalacja gazowa. C. Roboty elektryczne: - Demontaż części elementów istniejącej instalacji elektrycznej zgodnie z projektem; - Montaż instalacji zasilania nowozamontowanych urządzeń technologicznych wyposażenia kotłowni; - Montaż instalacji sterowania i sygnalizacji; - Montaż zabezpieczeń przed porażeniem prądem elektrycznym; - Podłączenie elektryczne elementów systemu ASBIG; - Montaż elementów instalacji elektrycznej i automatyki z wpięciem w istniejącą tablicę elektryczną w kotłowni; - Montaż systemu powiadomienia MGSM; - Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej. D. Roboty towarzyszące: - Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, - Organizacja, utrzymanie i likwidacja placu budowy; - Usuwanie odpadów i zanieczyszczeń z terenu budowy wraz z ich utylizacją; - Realizacja nadzoru i kierownictwa prac montażowych przez osoby wykwalifikowane. 3.2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45333100-1 Instalowanie urządzeń regulacji gazu 3.3. Lokalizacja Inwestycja obejmuje przebudowę kotłowni o mocy znamionowej 500 kW opalanej olejem opałowym lekkim na kotłownię gazową zlokalizowanej w jednym z budynku B Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy położonej na działce nr 1996, AM11, Obr. 0005 Zachód. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej terenu przeznaczonego pod realizację przedmiotu zamówienia. 3.4. Zakres przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w projekcie budowlanym i w projekcie wykonawczym autorstwa: ASCO - Adam Strzelczyk, ul. Staszica 22, 58-200 Dzierżoniów pn.: - Projekt budowlany dla zadania pn: Przebudowa kotłowni o mocy 500 kW opalanej olejem opałowym lekkim na gazową w Szkole Podstawowej Nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy; - Projekt wykonawczy dla zadania pn.: Przebudowa kotłowni o mocy 500 kW opalanej olejem opałowym lekkim na gazową w Szkole Podstawowej Nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy; - Specyfikacja techniczna ST1 dla zadania pn.: Przebudowa kotłowni o mocy 500 kW opalanej olejem opałowym lekkim na gazową w Szkole Podstawowej Nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy. a także w przedmiarze robót, który stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii, która rzutuje na wysokość ceny Wykonawcy. Projekty i specyfikacja techniczna ST1 stanowią załącznik C do SIWZ do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarami robót, stanowią załącznik D do SIWZ, znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego- Urząd Miejski w Świdnicy, przy ulicy Armii Krajowej nr 49, Referat Inwestycji - pok. 218 do wglądu. UWAGA! Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał poglądowy, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie należy mu przypisywać roli funkcji o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072). Załączony jest w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiaru nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 4/ WARUNKI REALIZACJI, ODBIORU I ROZLICZENIA ROBÓT: 4.1. Warunki realizacji robót: - Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. - Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. - Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego oraz i doświadczenie przy realizacjach tożsamych z przedmiotem zamówienia; - Za koordynację robót branżowych i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik budowy. - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną, obowiązującymi normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki i etyką zawodową oraz postanowieniami projektu umowy; - Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną, ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. - Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekt. - Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. - Wszystkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednio uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te należy przedłożyć inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiającemu. - Wszelkie rozbieżności stwierdzone w trakcie prowadzenia robót pomiędzy założeniami przyjętymi w projekcie a stanem faktycznym, mającymi wpływ na prawidłowe wykonanie prac będą uzgadniane z projektantem w ramach nadzoru autorskiego. - Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie innych wykonawców, a Wykonawca tego prawa nie może ograniczyć (np.: Zakład Gazowniczy) - Wykonawca zrealizuje własnym staraniem tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. - Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii elektrycznej oraz gazu w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy w/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. - Obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy należy objąć ceną ofertową. - Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. - Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania i konserwacji nawierzchni na terenie budowy w okresie przejściowym tj. obejmującym czas od przekazania placu budowy Wykonawcy do czasu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów materiałów z rozbiórki nie nadających się do ponownego wbudowania. - Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu. 4.2 Warunki odbioru robót: - Wykonawca zgłasza Inspektorowi Nadzoru do odbioru wszystkie roboty zanikowe. - W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe: protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały. - Dokumentem potwierdzającym przejęcie przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu zamówienia jest protokół końcowy odbioru robót, podpisany przez strony umowy, którego integralną częścią będą dokumenty niżej wymienione dostarczone przez Wykonawcę inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego zadania w tym: a. oryginał dziennika budowy, b. protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, c. dokumentację powykonawczą, d. atesty i aprobaty na wbudowane materiały, e. protokoły badań i sprawdzeń jakości robót i materiałów, w tym świadectwa zezwalające na stosowanie materiałów w budownictwie, f. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, g. oświadczenie kierownika budowy: o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami, o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a zwłaszcza budynku szkoły w którym prowadzone będą roboty budowlane. h. kartę gwarancyjną na wykonane roboty budowlane. - Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie protokół z pozytywnie przeprowadzonej próby szczelności instalacji gazowej oraz próby instalacji gazowej na ciśnienie dla wykonawcy i dostawcy gazu przed gazomierzem w budynku, zawiadomienie pisemne Wykonawcy o gotowości do czynności odbiorowych, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich robót będących przedmiotem odbioru potwierdzony ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. - Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu. 4.3 Warunki rozliczenia robót: - Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z ceną ofertową Wykonawcy, z zastrzeżeniem jak niżej. - Cena ryczałtowa uwzględnia wszystkie koszty wynikające z obowiązków Wykonawcy określonych w niniejszej SIWZ i w projekcie umowy; - Końcowe rozliczenie zużytej energii i wody przez Wykonawcę robót budowlanych zostanie rozliczone przy udziale Zamawiającego, Inspektora Nadzoru, Wykonawcy robót budowlanych oraz Użytkownika i w całości koszt ten pokrywa Wykonawca robót budowlanych. - Wszystkie faktury za zużycie gazu w okresie od przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego stanowią koszt Wykonawcy robót budowlanych i muszą być przez niego zapłacone przed otrzymaniem zapłaty za fakturę końcową. - Przedmiot zamówienia zostanie rozliczony: jedną fakturą końcową za wykonanie przedmiotu zamówienia. - Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie protokół końcowego odbioru robót. Należność za fakturę końcową zostanie uregulowana po przedstawieniu Zamawiającemu oświadczenia Podwykonawcy o uregulowaniu przez Wykonawcę wszystkich zobowiązań w pełnej wartości robót wykonanych przez Podwykonawcę, w ramach niniejszej umowy wraz z dokumentem rozliczeniowym potwierdzającym dokonanie przez Wykonawcę zapłaty za roboty wykonane przez Podwykonawcę w okresie rozliczeniowym (łącznie z kopią przelewu bankowego potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) lub po pisemnym oświadczeniu Wykonawcy, że roboty w okresie rozliczeniowym, którego dotyczy faktura wykonywał siłami własnymi. - Faktura końcowa może być wystawione po protokolarnym końcowym odbiorze robót przez Zamawiającego i przekazaniu uporządkowanego terenu budowy Zamawiającemu przy udziale Inspektora Nadzoru oraz Użytkownika. - Termin płatności faktury ustala się do 30 dni od daty dostarczenia ich Zamawiającemu. - Szczegółowe warunki rozliczenia robót są zgodne z projektem umowy dołączonym do SIWZ. UWAGA: Wszelkie prace wykonywane będą na obiekcie czynnym i należy je przeprowadzać w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie zagrożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie obiektu będą obciążać Wykonawcę. Przedmiotowe zamówienie obejmuje zakres robót budowlanych: Przebudowa kotłowni olejowej na kotłownie gazową w Szkole Podstawowej nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy będących częścią projektu pn.: Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Wałbrzyskiej 39 w Świdnicy - modernizacja obiektów dydaktycznych na terenie powojskowym - etap I, który został złożony przez Inwestora - tj. Gminę Miasto Świdnica do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego w celu pozyskanie dofinansowania ze środków pomocowych na realizację inwestycji w ramach RPO dla Województwa Dolnośląskiego Działanie nr 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców w Priorytecie nr 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta). W sytuacji rażącego zaniedbania Wykonawcy mogącego skutkować np. utratą dofinansowania ze środków UE w ramach RPO dla Województwa Dolnośląskiego Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy oraz żądać od Wykonawcy stosownego odszkodowania. Podane w dokumentacji projektowej nazwy i producent są przykładowe. Zastosowane urządzenia powinny posiadać parametry równoważne, nie gorsze niż wymagane w dokumentacji projektowej. 5/ WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zamawiający wyznacza nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia tj.: a) rozpoczęcie realizacji: w dniu podpisania umowy b) zakończenie realizacji: 30 wrzesień 2013 rok rozumiany jako data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12/ WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 26.07.2013r. przed godz. 09.00. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 Prawa Zamówień Publicznych, z tym, że: a. złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO. S.A. I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; b. złożone w gwarancjach (bankowych , ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku, gdy Wykonawca: -odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c. złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert.; d. W przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp. 3. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć w oryginale do oferty (w przypadku przelewu kserokopię odcinka D). 4. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w pkt. 8. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d. w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach