Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Dziewięciu Muz 10
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska
Dziewięciu Muz 10
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
REGON: 080455296 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.filharmoniagorzowska.eu/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji kasy oraz remontu schodów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje:Wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjamitechnicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, (stanowiącymi załącznik nr 5 do swz), zapisami projektu umowy(stanowiącym załącznik nr 4 do swz).Zamówienie podzielone zostało na dwie części:Część I modernizacja/remont schodów ewakuacyjnych z „dachu zielonego”,Część II modernizacja kasy zlokalizowanej w przedsionku wejścia głównego do obiektuWykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, (stanowiącymi załącznik nr 5 do swz), zapisami projektu umowy(stanowiącym załącznik nr 4 do swz).Zamówienie podzielone zostało na dwie części:Część I modernizacja/remont schodów ewakuacyjnych z „dachu zielonego”,Część II modernizacja kasy zlokalizowanej w przedsionku wejścia głównego do obiektu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:(Dla cz. II zamówienia)Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 złotych4) zdolności technicznej lub zawodowej:(Dla cz. I zamówienia)a) Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej jedno zadanie inwestycyjne z zakresu objętego przedmiotem zamówienia tj.robót remontowych o wartości prac co najmniej 30 000,00. zł. Brutto.Wykonawca załączy dowody określające, że roboty budowlane te zostały wykonane należycie.b) Dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania budową w zakresie pełnym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień)(Dla cz. II zamówienia)a) Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej jedno zadanie inwestycyjne z zakresu objętego przedmiotem zamówienia tj.robót remontowych/wykończeniowych o wartości prac co najmniej 50 000,00. zł. bruttoWykonawca załączy dowody określające, że roboty budowlane te zostały wykonane należycie.b) Dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą na każde z niżej wymienionych stanowisk:b.1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy w zakresie ww. uprawnień budowlanych liczone od daty uzyskania uprawnień.b.2. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnej i klimatyzacji oraz posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy w zakresie ww. uprawnień budowlanych liczone od daty uzyskania uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-14
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09 - Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich
Dodano: 2024-07-08 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z LOKALNĄ OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOŁO
Dodano: 2024-07-08 - Przebudowa ścieżki rowerowej od ulicy Kilińskiego do jeziora Długie w ciągu ul. Poznańskiej w m. Rzepin
Dodano: 2024-07-04