Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zagospodarowania terenu wokół budynku administracyjno- biurowego przy ul. Bankowej 8 w Lubaniu

Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Bankowa 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 671 12 20 , fax. 75 671 12 20
  • Data zamieszczenia: 2016-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Bankowa 8 8
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 75 671 12 20, fax. 75 671 12 20
    REGON: 23090730200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiuk.luban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% własności Gminy Miejskiej Lubań

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zagospodarowania terenu wokół budynku administracyjno- biurowego przy ul. Bankowej 8 w Lubaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie robót budowlanych w ramach zagospodarowania terenu wokół budynku administracyjno- biurowego przy ul. Bankowej 8 w Lubaniu Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie.Budowę parkingu o ogólnym dostępie.Budowę parkingu dla pracowników Spółki. Budowę kanalizacji deszczowej na terenie wokół budynku administracyjno - biurowego.Budowę zewnętrznej instalacji wodnej na terenie wokół budynku administracyjno - biurowego.Budowę instalacji elektrycznej wokół budynku administracyjno - biurowego w tym :obwodu dla opraw parkingowych, obwodu dla opraw parkowych,obwodu z oprawami ziemnymi dla podświetlania elementów architektury budynku,obwodu z oprawami- kinkietami doświetlającymi nisze okienne w kamiennym murze oporowym, oraz obwodu dla zapewnienia energii dla budynku garażu,obwodu dla zapewnienia energii elektrycznej dla urządzeń związanych z funkcjonowaniem parkingu.Budowę zewnętrznej kanalizacji sanitarnej na terenie wokół budynku administracyjno- biurowego.Budowę budynku parterowego - garażu samochodowego dwustanowiskowego z pomieszczeniami gospodarczymi. Budowę boksu na odpady komunalne.Remont i budowę ogrodzenia wokół terenu budynku administracyjno - biurowego, w tym:remont ogrodzenia, remont murku bazaltowego,wykonanie bram wjazdowych od ul. Bankowej i ul. Łącznej,uzupełnienie - budowę brakującej części ogrodzenia i murku bazaltowego.Remont pozostałych murów kamiennych - oporu dla skarpy ul. Łącznej.Remont - prace elewacyjne budynku administracyjno - biurowego, w tym:wykonanie izolacji przeciwwodnej, zdrenowaniu ścian piwnicznych, założeniu folii kubełkowej,remont w części dachowej kominów,wymianę pokrycia papowego i wzmocnienia więźby dachowej dla tej części budynku; renowację elewacji ścian zewnętrznych polegającą na naprawie uszkodzeń tynków, częściową ich wymianę, malowaniu elewacji, renowację naczółków, opasek okiennych, gzymsów oraz odtworzenie zniszczonych detali architektonicznych wraz z wykona-niem cokołu budynku z łupku kamiennego. Remont werandy i ganku. Szczegółowy zakres robót określają:projekt budowlany pn. Projekt zagospodarowania działki nr 82, 37 1, 38 1 - obręb nr III, AM 4, ul. Bankowa 8 Gmina Miejska Lubań,obmiary robót przekazane Wykonawcy w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego i oferty, SIWZ wraz z załącznikami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 36 000, 00 złotych słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych . 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Zakład Gospodarki i Usług Komu-nalnych Sp. z o.o. w Lubaniu ul. Bankowa 8 59-800 Lubań : ZGiUK Sp. z o.o. Bank Za-chodni WBK S.A Oddział w Lubaniu nr 80 1090 1955 0000 0005 2000 2935 z adnotacją wadium - Wykonanie robót budowlanych ramach zagospodarowania terenu wokół budynku administracyjno- biurowego przy ul. Bankowej 8 w Lubaniu. Do oferty zaleca się dołączyć dowód wniesienia wadium. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie do 2016-07-13. sposób przekazania: dołączyć do oferty Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawie-rać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwo-ty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta poręczyciela. 8. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. 13. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: GWARANCJA
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgiuk.luban.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach