Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy”

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2017-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I "Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy" -Kanalizacja deszczowa ul. E. Plater Wspólny słownik zamówień (CPV): 45 23 0000-8 1. Zakres robót ul. E.Plater 1)Kanalizacja deszczowa a)kolektor z rur PP DN300 SN8 DN 300 – 144,70m, b)studzienki betonowe fi 1000 – 8 szt., c)studnia zasuwowa fi 1000 – 1 szt. d)wpust deszcz uliczny z osadnikiem fi 0,5m – 7 szt., e)przykanaliki z rur PCV DN 200, SDR 34, kl. S – 29,55m. f)odpływy z rur spustowych DN160, SDR34, kl. S – 61,90 m g)zasuwa nożowa DN300 typu ERU – 1 szt. h)właz kanałowy fi 600, klasy D400 – 5 szt. (Sd1,Sd2,Sd6, Sd7, Sd8), i)właz kanałowy fi 600, klasy D250 – 4 szt. (Sd/z, Sd3, Sd4, Sd5) j) wpust deszczowy z pełnym kołnierzem z ryglowaną pełną uchylną kratą, kl 400 - - 7 szt., k) wylot brzegowy – dla rury DN 300 – 1 szt., l) klapa zwrotna DN400 – 1 szt., m) odtworzenie nawierzchni jezdni z kostki bet. – 315,0 m2, n) odtworzenie nawierzchni chodnika z kostki bet. – 214,0 m2, o) odtworzenie nawierzchni z terenów zielonych – 110,0 m2, p) wymiana –wyłaz kanałowy okrągły fi 600, klasy 400 – 2 szt. 2. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29.ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia:  demontaż istniejącej nawierzchni,  wykonanie podłoża,  wykonanie nawierzchni,  wykonanie instalacji wod-kan, Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączonej dokumentacji projektowej: sporządzonej przez Usługi Projektowe ,,Inżynieria Sanitarna”, Barbara Skowrońska –Petek , 47-224 Kędzierzyn-Koźle ul. Al. Partyzantów 14A/1 wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. Część II "Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy" - przebudowa kanalizacji deszczowej na terenie ZSM nr 3 ul. Szkolna – Wspólny słownik zamówień (CPV): 45 23 0000-8 1. Zakres robót ul. Szkolna 3: 1)Kanalizacja deszczowa a)kolektor z rur PE100 SDR17 Dz225x13,4 mm – 36,5 m 2. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29.ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia:  demontaż istniejącej nawierzchni,  wykonanie podłoża,  wykonanie nawierzchni,  wykonanie instalacji wod-kan, Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączonej dokumentacji projektowej: sporządzonej przez : Firma i-Projekt Łukasz Kłak, 44-100 Gliwice, ul. Gdańska 17/1 wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. Część III "Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy" - kanalizacja deszczowa wraz z utwardzeniem terenu przy Publicznym Przedszkolu nr 18 ul. Sławięcicka 96 B – Wspólny słownik zamówień (CPV): 45 23 0000-8 1. Zakres robót 1) Kanalizacja deszczowa a) kolektor z rur PVC-U lite DZ 200x5,9mm – 142,0 m oraz z rur Dz160x4,7mm – 22,0m, b) studnia betonowa typowa Dn 1000 z wypełnieniem betonowym kl. D400 – 1 kpl., c) studnia betonowa typowa Dn 1000 z wypełnieniem betonowym kl. A25 – 1 kpl., d) studnia z tworzywa Dz425mm – 1 kpl. e) studnia z tworzywa Dz600mm – 3 kpl., f) wpust deszczowy betonowy z osadnikiem kl.D400 – 1 kpl., g) odwodnienie liniowe – 1 kpl. h) osadnik deszczowy DN150 – 2 kpl. 2)Kanalizacja sanitarna a) rury PCV-U lite Dz 160x4,7mm – 21,0 m b) studnia betonowa typowa Dn 1000 z wypełnieniem betonowym kl. D400 – 1 kpl., 3) Przebudowa oświetlenia a) słup stalowy z demontażu o wysokości h=6m i wysięgnikiem aluminiowym o długości l=1,5m, 10 0 np.WR-21/1; oprawa oświetleniowa typu ISKRA LED 36W, 3500W o mocy 39W; fundament prefabrykowany; złącze słupowe IZK-4 z wkładką bezpiecznikową D01 gL4A; przewód YDYżo3x2,5mm2 o dł. L=8m – 3 kpl. b) oprawa oświetleniowa typu ISKRA LED 36W, 3500W o mocy 39W – 2kpl., c) wysięgnik aluminiowy WR-21/1, l=1,5m, 10 0 o dł. L=1,5m, 5 0 - 3kpl., d) kabel typu YKY 5 x 10 mm2 – 53,0 m, e) rury ochronne typu A110PS-6m oraz DVR 110 – 53m, f)uziom pogrążony typu Galmar fi 20mm/6m Rz<30Ω - 1 kpl. 4) Przebudowa zjazdu wraz utwardzeniem terenu a) kostka betonowa gr. 8 cm –jezdnia – 385,50 m, b) kostka betonowa gr. 8 cm –chodnik – 9,0 m, c) krawężniki 15x30x100cm – 120,0 m, d) krawężniki 15x220100 cm – 25,5m e) obrzeża betonowe 8x 30 cm – 7,8m 2. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29.ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia:  demontaż istniejącej nawierzchni,  wykonanie podłoża,  wykonanie nawierzchni,  wykonanie instalacji wod-kan,  roboty elektryczne Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączonej dokumentacji projektowej: sporządzonej przez: Firma i-Projekt Łukasz Kłak, 44-100 Gliwice, ul. Gdańska 17/1 wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. Część IV "Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy" - kanalizacja sanitarna w ul. Osiedlowej – Wspólny słownik zamówień (CPV): 45 23 0000-8 1. Zakres robót ul. Osiedlowej 1)Kanalizacja sanitarna a)kolektor z rur PCV fi 200 SN8 – 114,0m + 59,0m = 173,0 m b)studzienki betonowe fi 1000 – 9 szt., c)przykanaliki z rur PCV fi 160, SDR 34,SN8 – 77,40m. d)studzienki betonowe na przy kanalikach fi 800 – 13 szt., e) utwardzenie drogi kruszywem 0-31,5mm (wraz z zagęszczeniempo robotach na całej długości wykonanych prac na szerokości 4,0mi grubości 10cm 2. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29.ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia:  demontaż istniejącej nawierzchni,  wykonanie podłoża,  wykonanie nawierzchni,  wykonanie instalacji wod-kan, Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączonej dokumentacji projektowej: sporządzonej przez: Firma Inżynieria Wodna i Sanitarna Erwin Michalski, 47-100 Strzelce Opolskie, Dziewkowice ul. Polna 26 wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. Część V "Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy" - przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej ul. Chrobrego – Wspólny słownik zamówień (CPV): 45 23 0000-8 1. Zakres robót: a) rozbiórka obrzeży betonowych 8cm x 30cm - 4,0mb b) rozbiórka krawężników betonowych 20cm x 30cm -2,0mb c) rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej -5,40m2 d) rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 22,0m2 e) demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych Ø1000mm - 2kpl. f) demontaż rurociągu betonowego kielichowego Ø300mm - 44,69mb g) odwóz i utylizacja gruzu z terenu rozbiórki- 9,49m3 h) roboty ziemne - 134,72m3 i ) umocnienie ścian pionowych wykopów - 223,45 m2 j) kanały z rur PP łączonych na wcisk o Sr. Zew 315mm – 44,69mb k) studnie rewizyjne Ø1000mm – 2 kpl l) obrzeża betonowe 8cm x 30cm - 4,0mb m) krawężniki betonowe 20cm x 30cm -2,0mb n) odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych- 38,00m2 o) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - 5,40m2 p) humusowanie terenu z obsianiem trawą - 77,23m2 2. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29.ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia:  demontaż istniejącej nawierzchni,  wykonanie podłoża,  wykonanie nawierzchni,  wykonanie instalacji wod-kan, Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączonej dokumentacji projektowej: sporządzonej przez: Agencja Technik Ekologicznych i Realizacji Inwestycji mKm PERFEKT Sp. z o.o. 30.363 Kraków ul. Rzemieślnicza 1 wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Dla części I- 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 PLN); 2) Dla części II- 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100 PLN); 3) Dla części III- 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN); 4) Dla części IV- 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 PLN); 5) Dla części V- 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN); 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 5 Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 10.3 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 6 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8 Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach