Przetargi.pl
Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych

Powiat Krapkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 47303 Krapkowice, ul. Kilińskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 074 300 , fax. 774 074 332
  • Data zamieszczenia: 2017-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krapkowicki
    ul. Kilińskiego 1
    47303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 774 074 300, fax. 774 074 332
    REGON: 53141253300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Krapkowickiego mieszanką mineralno-asfaltową zgodnie z warunkami zamówienia i specyfikacją techniczną przy ubytkach w nawierzchni jezdni z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 Remont cząstkowy nawierzchni dróg na terenie Gminy: Zdzieszowice, Gogolin, Krapkowice a) z wymianą podbudowy, orientacyjna ilość 100 m2, b) do 5m2 bez wymiany podbudowy, orientacyjna ilość 450 m2, c) powyżej 5 m2 bez wymiany podbudowy, orientacyjna ilość 1100 m2. Zadanie nr 2 Remont cząstkowy nawierzchni dróg na terenie gminy Strzeleczki a) z wymianą podbudowy, orientacyjna ilość 100 m2, b) do 5m2 bez wymiany podbudowy, orientacyjna ilość 300 m2, c) powyżej 5 m2 bez wymiany podbudowy, orientacyjna ilość 1000 m2. Zadanie nr 3 Remont cząstkowy nawierzchni dróg na terenie gminy Walce a) z wymianą podbudowy, orientacyjna ilość 100 m2, b) do 5m2 bez wymiany podbudowy, orientacyjna ilość 450 m2, c) powyżej 5 m2 bez wymiany podbudowy, orientacyjna ilość 1700 m2. 2) Zamawiający może dokonać zmiany w zakresie ilości powierzchni dróg przeznaczonych do remontu dla każdego zadania, określone powierzchnie w pkt 1a) – 1l) są ilościami orientacyjnymi. 3) Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych robót, a podaną w pkt 1a) – 1l) nie będzie podstawą do zmiany cen jednostkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Zadanie I – 2.500,00 PLN. (słownie złotych: dwa tysiące pięćset) 2) Zadanie II – 2.000,00 PLN. (słownie złotych: dwa tysiące) 3) zadanie III – 3.500,00 PLN. (słownie złotych: trzy tysiące pięćset) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Krapkowicach Nr rachunku 04 8884 0004 2001 0000 0202 0132, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu IM.272.2.2017 Zadanie Nr ……….. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach