Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ,,Budowa chodnika w m. Góra w ciągu drogi wojewódzkiej nr 324,,

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2012-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ,,Budowa chodnika w m. Góra w ciągu drogi wojewódzkiej nr 324,,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. ,,Budowa chodnika w m. Góra w ciągu drogi wojewódzkiej nr 324,, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę Nr I-D-345/12 z dnia 05.10.2012 roku wydaną przez Wojewodę Dolnośląskiego, w miejscowości Góra, gmina Góra, w ciągu drogi wojewódzkiej numer 324 (ulica Wrocławska), w km projektowym od 0+000,00 do 0+1133,00. Inwestycja swym zakresem obejmuje działki numer 1359; 1969; 2244, których administratorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu. Droga objęta inwestycją jest drogą klasy G, z kategorią ruchu KR3. Stan istniejący: W ciągu projektowanej inwestycji obecnie znajdują się chodniki o nawierzchni nieulepszonej zlokalizowane w poboczu istniejącej drogi wojewódzkiej nr 324. Odwodnienie pasa drogowego zapewnione jest przez rowy przydrożne. Na skutek wykonania chodnika z betonowej kostki brukowej a także dostosowania jego szerokości do obowiązujących wymagań zachodzi konieczność zarurowania przydrożnego rowu na całej długości planowanej inwestycji oraz podłączenia wpustów ulicznych i odprowadzenia wód opadowych do istniejącego rowu. Ogólna charakterystyka robót: -budowa chodnika o szer. 2,0 m, w podziale 1,5 m nawierzchnia z kostki brukowej wibroprasowanej w kolorze szarym i 0,5 m w kolorze czerwonym od strony jezdni, gr. kostki 8 cm, - montaż krawężnika i poszerzenia jezdni do szerokości 6,5m, - wykonanie zjazdów na posesje o szer. 4,5m o nawierzchni z kostki brukowej w kolorze grafitowym gr. 8 cm, - budowę miejsc postojowych o nawierzchni z kostki brukowej w kolorze grafitowym gr. 8 cm, - odwodnienia pasa drogowego poprzez budowę kanalizacji deszczowej (zabudowa rowu przydrożnego na dz. nr 1359, 1969, 2244 obręb Góra, rurociągiem PVC o śr. zewn. 400 mm wraz ze studniami rewizyjnymi i studzienkami wpustów ulicznych, wykonanie wylotu kanalizacyjnego na dz. nr 1359 obręb Góra, śr. 400 mm, odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z odcinka drogi wojewódzkiej nr 324 wylotem kanalizacyjnym zlokalizowanym na dz. nr 1359 do rowu na tej samej działce oczyszczonych w osadniku i separatorze substancji ropopochodnych). Długość odcinka objętego inwestycją wynosi 1133 mb; - roboty pomiarowe, - usunięcie warstwy humusu o gr. 15 cm - 3469,100m2 i wywóz urobku. Koszty składowania lub utylizacji odpadów (ziemia, pozostałości po rozbiórkach, etc.) są po stronie Wykonawcy. Składowanie urobku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 5 km od placu budowy. -roboty rozbiórkowe: zjazdy z kostki betonowej, płytek betonowych, kostki kamiennej - 222m2,rozbiórka ścianek czołowych przepustów - 50 szt., rozbiórka przepustów pod zjazdami - 230m, -wykopy, -odwodnienie korpusu drogowego - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200mm - 45 m, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 400mm -1046,600m, drenaż z rur o zwojach o śr. nom. 160mm - 295,500m, studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500mm z osadnikiem i syfonem - 22szt., studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetonowych o śr. 1000mm - 24 stud., inspekcja TV wykonanej sieci kanalizacyjnej wraz z cyfrowym zapisem na CD/DVD, zakup i montaż separatora (1szt.), zakup i montaż osadnika (1szt.), - koryto z profilowaniem i zagęszczaniem , -warstwy odcinające: warstwy odcinające pod poszerzenia -859,700m2, warstwy odsączające pod zjazdy i parkingi - 662,500m2, warstwy odsączające - podbudowa pod chodnik - 1946,900m2, -oczyszczenie i skropienie - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 859,700m2, -podbudowa z kruszywa łamanego - 1522,200m2, -podbudowa z BA -859,700m2, -nawierzchnie z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna - 859,700m2, -nawierzchnie z kostki betonowej - parkingi, kostka gr. 8 cm, grafitowa, na podsypce cementowo-piaskowej - 157,00 m2, -rowy przydrożne- oczyszczenie rowów -1070,00m, - urządzenia zabezpieczające ruch pieszy - wygrodzenie - 206,00m, -oznakowanie na czas robót, -krawężniki - betonowe z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 1178,800m, krawężniki najazdowe - 297,000m, -budowa chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej koloru szarego wraz z opaską przykrawężnikową - opaska o szer. 50 cm od strony jezdni koloru czerwonego, gr. kostki 8cm na podsypce cementowo-piaskowej. Powierzchnia zajmowana przez projektowane chodniki wynosi ok. 1946,70 m2. - obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 1302,100m, -wjazdy i wyjazdy z bram - z betonowej kostki brukowej koloru grafitowego gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Powierzchnia zajmowana przez projektowane zjazdy wynosi ok. 550 m2. -mury oporowe - zakup i montaż murów oporowych typu L - 206,000m, -roboty wykończeniowe i towarzyszące - regulacja pionowa studzienek. Przedmiotowa inwestycja usytuowana jest częściowo na terenie objętym ochrona Konserwatora Zabytków, ujętym w wykazie zabytków archeologicznych, oraz w zasięgu oddziaływania udokumentowanych stanowisk archeologicznych, będących zabytkiem w rozumieniu art. 3 pkt 1 i pkt 4 w związku z art. 6 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568, z późn. zm.). W związku z powyższym inwestor uzyskał postanowienie Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Nr 1255/2012 z dnia 13 września 2012 r., zatwierdzające pod względem konserwatorskim program prowadzenia badań archeologicznych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowej inwestycji. Dokument stanowi załącznik do SIWZ. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zapewni uprawnionego archeologa, który uzyska pozwolenie na przeprowadzenie robót ziemnych budowlanych, będzie pełnić nadzór archeologiczny i przeprowadzi badania ratownicze w trakcie realizacji robót budowlanych zgodnie z uzgodnieniami konserwatorskimi stanowiącymi załącznik do SIWZ. Koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Zamawiający posiada podpisaną umowę z Muzeum o gotowości przyjęcia eksponatów. Koszt związany z opłatą dla Muzeum ponosi Zamawiający. Wykonawca w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy wykona i posadowi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: - dwie tablice informacyjne metalowe o wymiarach 200cm x100cm, mocowane na dwóch słupkach metalowych o średnicy 2 cale każda, ze wzmocnieniem uniemożliwiającym uszkodzenie przez wiatr (mocowanie dolnej krawędzi tablicy na wysokości 2,0 m). Materiały metalowe winny być odporne na korozję. Na tablicy należy nakleić folię z określeniem i wizualizacją efektu końcowego zadania inwestycyjnego w kolorze. Treść i wygląd nadruku na folii należy uzgodnić z Zamawiającym. Konstrukcja i folia winny być odporna na warunki atmosferyczne, a nadruki czytelne minimum przez okres 5 lat. Tablice winny być mocowane w sposób uniemożliwiający demontaż lub uszkodzenie. Roboty powinny być oznakowane zgodnie z opracowanym projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, a po ich zakończeniu zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu. W trakcie wykonywania robót wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojście (dojazd) do posesji. Wykonawca we własnym zakresie zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia i dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót wraz z uzupełniającymi dokumentację przedmiarami robót stanowiącej załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Załączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy/ uzupełniający w obliczu ustanowienia w postępowaniu wynagrodzenia ryczałtowego. W razie wątpliwości co do zakresu przedmiotu zamówienia należy uznać, iż Wykonawca wykona wszystkie roboty niezbędne do ukończenia i właściwego funkcjonowania dzieła zgodnie z jego przeznaczeniem. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zastosuje materiały budowlane posiadające certyfikaty bezpieczeństwa i odpowiednie aprobaty i atesty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 złotych (trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na konto), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r.,Nr 42, poz. 275) 4.Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, tj. przed 11.01.2013r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem BANK SPÓŁDZIELCZY WSCHOWA O / GÓRA 44 8669 0001 0123 2529 2000 0003 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.; ,,Budowa chodnika w m. Góra w ciągu drogi wojewódzkiej nr 324,, 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7.Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium, opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach