Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Uzbrojenie terenu - osiedle Lipowa,, etap I

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2016-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Uzbrojenie terenu - osiedle Lipowa,, etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dla etapu I zadania inwestycyjnego pn.: ,,Uzbrojenie terenu - osiedle Lipowa,,. Zasięg etapu I został oznaczony przez Inwestora na załączonych mapkach poglądowych. Lokalizacja: obręb Góra, osiedle Lipowa -etap I według oznaczenia na mapkach: - kanalizacja sanitarna grawitacyna: ul. Rumiankowa, odcinek ul. Wrzosowej, odcinek ul. Dębowej, - kanalizacja sanitarna tłoczna - odcinek ul. Rumiankowej, - sieć wodociągowa - ul. Rumiankowa, odcinek ul. Wrzosowej, odcinek ul. Dębowej, - kanalizacja deszczowa - (bez wpustów ulicznych i odnóg) odcinek ul. Rumiankowej, Wrzosowej, Dębowej, -zabudowa rowu, -usunięcie kolizji (gaz, linie kablowe SN i NN) - budowa drogi - etap -I - odcinek ul. Wrzosowej od skrzyżowania z ul. Dębową do skrzyżowania z ul. Rumiankową - dł. ok. 209 mb, odcinek ul. Dębowej do skrzyżowania z ul. Rumiankową do skrzyżowania z drogą gruntową - dł. ok. 90 mb. - oświetlenie uliczne - 14 lamp hybrydowych, - oznakowanie docelowej organizacji ruchu dla odcinka drogi realizowanej w ramach etapu I. Zakres robót obejmuje: 1. rozebranie budynków w trasie rurociągów (szopa)- m.in. rozebranie pokrycia dachowego - ok. 90 m2, burzenie za pomocą młotów pneumatycznych - ścian, ław, filarów - ok. 16,20 m3, podłoża z betonu -ok. 11,85 m3 2. budowę sieci kanalizacji sanitarnej - grawitacyjnej i tłocznej - zasięg robót według załączonej mapki poglądowej- etap I: a) k. sanitarna tłoczna: PS1 - PZ1 - PZ2 - PZ3 - PZ4 - PZ5 - PZ6 - PZ7 - PZ8 - KR b) k. sanitarna grawitacyjna - etap I: 1. S.22 - ISTN - S21 - S21.1 - S20 - ISTN 2. S.ISTN - KR 3. S1.3.4 - S.1.3.3 - S.1.3.2 - S.1.3.2.1 - S.1.3.2.2 4. S1.3.2 - S1.3 - S1.2 - S1.1 - S1 - PS - 1 5. S1.2 - S.1.2.1 - S1.2.2 6. S1.1 - S1.1 7. S1.3 - S1.3.1 8. S1.3 - S1.4 - ( S1.4.1 - S1.4.2) - S1.4.A (S1.4A.1 - S1.4A.2) - S1.5 (S1.5.6)S1.6 (S1.6.1 - S1.6.2) - S1.7 (S1.7.1 - S1.7.2) - S1.8 (S1.8.1 - S.1.8.2 - S1.9) 9. S1.5 - S1.5.1 (S1.5.1.1) - S1.5.2 (S1.5.2.1) - S1.5.3 (S1.5.3.1) - S1.5.4 (S1.5.4.1 - S1.5.5 10. S1 - 32 - S3 (S.3.1 - S.3.2) - S4 (S4.1 - S.4.2) - S5 (S5.1 - S5.2) - S6 (S6.1 - S6.2) - S7 - S8 - S9 (S9.1 - S9.2) - S10 (S10.1 - S10.2) - S11 (S11.1 - S11.2) - S12 (S.12.1) - S13 (S13.1 - S13.2) - S14 - S15 (S15.1 - S15.2) - S16 (S16.1) - S17 (S17.1) - S18 (S18.1) - S19 3. budowę sieci wodociągowej - zasięg robót według załączonej mapki poglądowej- etap I: 1. PW1 - WŁ - PW2 - PW3 - PW4 - PW5 - PW6 - PW7 - PW8 - PW9 - PW10 - PW11 - PW12 - PW13 - PW14 - PW15 - PW16 - PW17 - PW18 - PW19 - PW20 - PW21 - PW22 - PW23 - PW24 - PW25 - PW26 - PW27 - PW28 - PW29 - PW30 - PW31 - PW32 - PW33 - PW34 - PW35 - PW36 WŁ 2. PW 30 - PW30.1 - PW30.2 - PW30.3 - PW30.4 - PW30.5 - PW30.6 - PW30.7 - PW30.8 - PW30.9 PW 30.9 - PW30.10 - PW30.11 - PW.30.12 - PW30.13 - PW30.14 - PW30.15 - PW30.16 - PW30.17 - PW30.18 - PW.30.18A - PW18_A - PW18_B - PW30.19 - PW30.20 - PW30.21 - PW30.22 - PW30.23 - PW30.24 - PW30.25 - PW30.26 - PW30.27 3. PW30.17 - PW30_A - PW30_B - PW30_C (WŁ) 4. PW17 - PW17.1 - PW17.2 - PW17.3 - PW17.4 - PW17.5 - PW17.6 - PW17.7 - PW17.8 - PW17.9 - PW17.10 - PW17.11 - HP1 5. PW17.7 - PW17.7.1 - PW17.7.2 - PW17.7.3 - PW17.7.4 - PW17.7.5 - HP2 4. budowę sieci kanalizacji deszczowej -- zasięg robót według załączonej mapki poglądowej- etap I: roboty ziemne roboty montażowe - kanały z rur PVC - o zew. 500 mm- ok. 299,97 m, o śr. zew. 400 mm - ok. 17,19 m, o śr. zew. 315 mm - ok. 398,93 m, o śr. zew. 200 mm - ok. 52,85 mm, studzienki rewizyjne o śr. 1000 mm - 27 szt., studzienki ściekowe o śr. 500 mm - 12 szt., w tym inspekcja rurociągów - ok. 788,43 m, wylot kanału do rowu, osadnik piasku i szlamu - 1 szt., przepompownia wody deszczowej - PD1 - 1 studnia, przepompownia ścieków: zasilanie - PS1, PD1. 5. usunięcie kolizji (gaz, linie kablowe SN i NN), 6. zabudowę rowu - m.in. roboty ziemne ok. 391,76 m3, ręczne plantowanie gruntu - ok. 760 m2, kanały PVC, studnie rewizyjne, kanalizacyjne. 7. budowę drogi klasy D, (kategoria ruchu KR1) wraz z chodnikami i zjazdami na posesje - zasięg robót według załączonej mapki poglądowej- etap I- łączna długość odcinków jezdni ok. 299 mb, w tym; a) jezdnia - nawierzchnia z kostki betonowej kolor szary gr. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20 cm, warstwa gruntu ulepszona cementem - Rm=2,5MPa gr. 10 cm, szerokość jezdni min 5,00 m, pochylenie daszkowe 2%, b) chodniki - szerokość od 1,50 do 2,00 m, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa - gr. 5 cm, warstwa gruntu ulepszona cementem - Rm=2,5MPa gr. 12 cm, pochylenie poprzeczne 2%. c) zjazdy - minimalna szerokość 3,0 , nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm - przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi skosem 1:1, - pochylenie podłużne zjazdu w obrębie korony drogi dostosowane do jej ukształtowania. Zjazdy indywidualne, które w całości zostaną wykonane z kostki betonowej, ograniczone będą obrzeżami betonowymi 8x30x100cm, a od strony jezdni krawężnikiem betonowym 15x22x100 cm wystającymi max 2 cm ponad nawierzchnię jezdni. Ograniczenie zjazdów obrzeżami, tylko tam gdzie nawierzchnia zjazdu styka się z terenem zielonym. 8. Oświetlenie uliczne - 14 lamp hybrydowych, 9. Oznakowanie docelowej organizacji ruchu dla odcinka drogi realizowanej w ramach etapu I. Inwestor posiada projekt czasowej i stałej organizacji ruchu. Roboty powinny być oznakowane zgodnie z opracowanym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i projektem stałej organizacji ruchu. Roboty powinny być oznakowane zgodnie z opracowanym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (2 egz. wersja papierowa oraz wersja elektroniczna na płycie CD (1 egz.) w formacie PDF). Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zamawiający załączył do SIWZ dodatkowo, dla etapu I robót, przedmiary obejmujące kanalizację deszczową, usunięcie kolizji, roboty rozbiórkowe w trasie rurociągów oraz zabudowę rowu. Wskazane przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy/ uzupełniający w obliczu ustanowienia w postępowaniu wynagrodzenia ryczałtowego. Nie załączono przedmiarów dla kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz drogi wraz z chodnikami i zjazdami. Wykonawca winien dokonać kalkulacji kosztów wykonania etapu I zadania w oparciu o dokumentację projektową. W razie wątpliwości co do zakresu przedmiotu zamówienia oznaczonego jako etap I, należy uznać, iż Wykonawca wykona wszystkie roboty niezbędne do ukończenia i właściwego funkcjonowania dzieła zgodnie z jego przeznaczeniem. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. Informacja o zastosowaniu fakultatywnej przesłanki dotyczącej wykluczenia Wykonawcy dotyczącej zawinionych i poważnych naruszeń obowiązków zawodowych: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązku zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 230 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 (pięćdziesiąt tysięcy złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto ), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, tj. przed 15.03.2016 r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ,,Uzbrojenie terenu - osiedle Lipowa,, etap I. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach