Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Adaptacja budynku przy Przedszkolu Publicznym nr 1 w Górze na Klub Dziecięcy

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2015-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Adaptacja budynku przy Przedszkolu Publicznym nr 1 w Górze na Klub Dziecięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dane powierzchniowo- kubaturowe budynku podlegającego adaptacji w ramach zadania inwestycyjnego: - długość budynku 15,68 m, - szerokość budynku 7,89 m, - wysokość budynku 6,86 m, - powierzchnia zabudowy 181,85 m2, - powierzchnia dachu 117,00 m2, - kubatura budynku: 683,78 m3. Planowanym efektem rzeczowym inwestycji jest remont i jednocześnie adaptacja budynku na obiekt ,, Klub Dziecięcy,, przy Przedszkolu Publicznym nr 1 w Górze, w pełni przystosowany do opieki dziennej dla dzieci w wieku 1-3 lat wraz z zagospodarowaniem terenu. W budynku zostanie utworzony ,, Klub Dziecięcy,, dla 15 dzieci z możliwością pobytu dzieci powyżej 5 godzin dziennie oraz wyżywieniem w formie cateringu. Posiłki dla dzieci dostarczane będą w pojemnikach zabezpieczonych przed zanieczyszczeniem. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje prace polegające na : 1. W zakresie branży sanitarnej: a) Wykonaniu zewnętrznych przyłączy wodno - kanalizacyjnych oraz przyłącza cieplnego wysokoparametrowego, b) Wykonaniu indywidualnego węzła cieplnego dwufunkcyjnego w wydzielonym pomieszczeniu technicznym, c) Wykonaniu instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, d) Wykonaniu instalacji ciepłej wody użytkowej, e) Wykonaniu instalacji zimnej wody, f) Wykonaniu instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej g) Modernizacji wentylacji budynku wraz z montażem nawiewników higrosterowanych w oknach budynku. 2. W zakresie branży budowlanej: a) Demontażu istniejącego kominka z kamienia, b) Przesunięciu, wyburzenia ścian, wykonanie drzwi na prowadnicy, c) Zamurowaniu okien zewnętrznych, d) Częściowym zamurowaniu otworu w ścianie, wykuciu otworu w ścianie i zamontowaniu okna podawczego, e) Obiciu płytami schodów wewnętrznych, f) Skuciu tynków wewnętrznych i demontażu istniejącego ocieplenia wewnętrznego ścian, g) Osuszeniu i odgrzybieniu ścian zewnętrznych, h) Wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych od wewnątrz z wykorzystaniem płyt izolacyjnych, i) Ocieplenie stropu drewnianego nad parterem poprzez ułożenie wełny mineralnej, j) Skuciu i demontażu tynku z sufitu, k) Wykonaniu nowego sufitu podwieszanego, l) Wymianie i demontażu okien, m) Zamontowaniu na istniejących oknach bezpiecznej folii bezbarwnej, n) Wymianie stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, o) Demontaż i wykonanie nowych podłóg, p) Wykonaniu wykończenia ścian i podłóg, q) Remoncie dachu, r) Malowaniu ścian wewnętrznych, s) Wyposażeniu pomieszczeń budynku, t) Remoncie chodnika doprowadzającego do budynku wraz z wyprofilowaniem powierzchni umożliwiającym dostęp do budynku dla osób niepełnosprawnych, u) Wykonaniu dwóch podestów wejść zewnętrznych oraz zadaszenia tych wejść, v) Wykonaniu wiaty na wózki, w) Wykonaniu placu zabaw 3. W zakresie branży elektrycznej: a) Wymianie WLZ od złącza ZK do tablicy TGL, b) Montażu nowych tablic rozdzielczych, c) Wymianie licznika jednofazowego na trójfazowy, d) Modernizacji wewnętrznych instalacji elektrycznych. e) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń , dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. Informacja o zastosowaniu fakultatywnej przesłanki wykluczenia: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, ze podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maja zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 11 000,00 (jedenaście tysięcy złotych ) , 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto ), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, tj. przed 10.08.2015 r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach