Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej pełniących funkcje edukacyjne i kulturalne na obszarze Przedgórza Sudeckiego i Niziny Śląskiej- Termomodernizacja Gimnazjum nr 4 w Świdnicy-budynek główny ściana frontowa.

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.swidnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej pełniących funkcje edukacyjne i kulturalne na obszarze Przedgórza Sudeckiego i Niziny Śląskiej- Termomodernizacja Gimnazjum nr 4 w Świdnicy-budynek główny ściana frontowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu jest wykonanie termomodernizacji polegające na dociepleniu ściany frontowej budynku głównego oraz wymianie stolarki okiennej wraz z wymianą obróbek. W 2008 roku zostały docieplone ściany oraz wymieniona została stolarka pawilonu parterowego wraz z przyległymi łącznikami. CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA: Roboty, murowe, tynkowe, doocieplenie ściany frontowej zewnętrznej budynku głównego styropianem gr. 14 cm EPS 70 oraz styropianem EPS 100 ekstrudowanym gr. 14 cm do zastosowania do izolacji ścian fundamentowych, roboty malarskie, roboty ślusarsko-kowalskie, demontaż starej stolarki oraz dostawa i montaż nowej stolarki okiennej PCV wraz z obrobieniem ościeży -na gotowo- wewnątrz i na zewnątrz, wymiana parapetów wew. płyta MDF i zew. blacha tytan-cynk. Demontaż i montaż nowej instalacji odgromowej. Wszystkie obróbki blacharskie winny być wykonane z blachy tytanowo-cynkowej -zmiana w stosunku do PT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium 10 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych w szczególności poprzez : a) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa Zamówień Publicznych, b) prowadzenie działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych (PKD - odpowiedni dział), c) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponowanie kadrą techniczną posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, d) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. wykonanie lub remont dociepleń ( w tym wykonanie lub wymianę: stolarki okiennej i drzwiowej, dociepleń ścian i stropodachów ) w budynkach mieszkalnych lub obiektach użyteczności publicznej o łącznej wartości dwóch robót netto nie mniejszej niż 1.000.000 zł, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, e) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki lub zdolność kredytową na kwotę 500.000 zł jak również posiada przychód ze sprzedaży usług netto za ostatnie 3 lata nie mniejszy niż 1.500.000,- zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, f) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 500.000,-zł. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania ofert przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.7 ust. 2,4, 5 i 6 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentu o którym mowa w pkt.7 ust. 3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7) wykaz kadry technicznej i wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osoby, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy; 8) Dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane stosowne do powierzonej mu funkcji do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; tj. kserokopia uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej oraz ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej; 9) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, t.j. zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. wykonanie lub remont dociepleń (w tym wykonanie lub wymianę: stolarki okiennej i drzwiowej, dociepleń ścian i stropodachów) w budynkach mieszkalnych, obiektach użyteczności publicznej o łącznej wartości dwóch robót netto nie mniejszej niż 1.000.000 zł, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru robót budowlanych); 10) sprawozdanie finansowe. W ramach sprawozdania należy dołączyć bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody ze sprzedaży usług netto nie mniejszy niż 1.500.000,- zł, zysk oraz zobowiązania i należności łącznie - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 11) informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 500.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 500.000,-zł. 13) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie /spółka cywilna, konsorcjum/. W przypadku konsorcjum umowa winna m.in. wskazywać lidera konsorcjum oraz zapis o odpowiedzialności solidarnej uczestników konsorcjum wobec inwestora. Każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt. 7 ust. 2,3,4,5,6; 14) Umowy lub projekty umów podwykonawczych, Wykonawca dołączy do oferty celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego (Dz.U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz 408); 15) harmonogram rzeczowo -finansowy; 16) kosztorys ofertowy ; 17) dowód wniesienia wadium ; 18) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach