Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Przebudowa ul.Równej w Świdnicy na odcinku od skrzyżowania z ul.Westerplatte do skrzyżowania z ul.Zygmuntowską wraz z budową parkingu.

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2012-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Przebudowa ul.Równej w Świdnicy na odcinku od skrzyżowania z ul.Westerplatte do skrzyżowania z ul.Zygmuntowską wraz z budową parkingu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1 Lokalizacja Inwestycja obejmuje przebudowę odcinka ulicy Równej - drogi gminnej od ul.Zygmuntowskiej do pl.Wolności wraz z budową parkingu na terenie działek nr 1/1, 11/1, 21/6 AM-13, obręb 0004 - Śródmieście. 3.2. Opis przedmiotu i cel zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa: drogi, oświetlenia ulicznego, instalacji odwodnienia ulicy i parkingu, budowa: kolektora kanalizacji deszczowej i parkingu dla samochodów osobowych wraz z demontażem konstrukcji stalowej wsporczej zjeżdżalni basenowej oraz wykonanie obiektów małej architektury, nasadzenie zieleni ozdobnej i wymiana istniejącej wiaty przystankowej. Cel - poprawa dostępności komunikacyjnej poprzez przebudowę konstrukcji nawierzchni: jezdni, miejsc postojowych, zjazdów na przyległe posesje oraz chodników, a także poprawa drożności kanału deszczowego Młynówka. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT: 1. Rozbiórka istniejących nawierzchni chodników i jezdni. 2. Wykonanie przebudowy podłoża dla osiągnięcia parametrów technicznych dla chodników i jezdni. 3. Wykonanie nowych nawierzchni jezdni i chodnika ze zmianą geometrii jezdni i chodników. 4. Wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej z rury PCV o śr. D=500 mm, zabezpieczenia istniejących w przestrzeni dawnego przebiegu kanału Młynówki przyłączy instalacyjnych wodnych, kanalizacji sanitarnej, telekomunikacyjnych oraz elektrycznych. 5. Przebudowa instalacji-odwodnienia ulicy i parkingu (przykanaliki i wpusty uliczne). 6. Przebudowa oświetlenia ulicznego. 7. Budowa parkingu dla samochodów osobowych. 8. Wykonanie obiektów małej architektury (ławki, gazony kwiatowe), nasadzenia zieleni ozdobnej. 9. Wymiana istniejącej wiaty przystankowej. 10. Demontaż konstrukcji stalowej wsporczej zjeżdżalni basenowej. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w projekcie budowlanym opracowanym przez AKStudio - ul.Modrzewiowa 6, 58-100 Świdnica. Projekty i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarami robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, przy ulicy Armii Krajowej nr 49, Referat Inwestycji - pok. 217. Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii, która rzutuje na wysokość ceny Wykonawcy. 3.3. Zakres robót W zakresie zadania ujęto wykonanie robót budowlanych zakwalifikowanych wg Wspólnego Słownika Zamówień do kategorii (kody CPV): 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45213315-4 Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych 45223310-2 Roboty budowlane w zakresie parkingu 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45231600-1 Roboty budowlane w zakresie linii komunikacyjnych 45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45231600-1 Roboty budowlane nawierzchniowe 45314300-4 Kładzenie kabli 45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Zamawiający informuje, że przeznacza w roku 2012r. kwotę nie większą niż 680.000,00 zł. (brutto) na realizację przedmiotowego zamówienia. 4/ WARUNKI WYKONYWANIA ROBÓT: 4.1. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę. 4.2. Zamawiający zapewnia nadzór autorski. 4.3. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z zasadami BHP. 4.4. Roboty budowlane powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. Wszystkie użyte do budowy materiały powinny posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem należy przedłożyć inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiającemu. 4.5. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekt. 4.6. Obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza, organizacja, oznakowanie i zagospodarowanie zaplecza budowy, oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy należy objąć ceną ofertową. 4.7. Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy wykonać w formie drukowanej na pełnych arkuszach sekcji w czterech egzemplarzach z potwierdzeniem przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz formie numerycznej w formacie TIFF - 400 dpi w pełnych sekcjach bez dodatkowych treści (pieczątek, metryk, zamalowań itp.). W operacie geodezyjnym należy zamieścić zestawienia długości wykonanych sieci oraz powierzchni wykonanych nawierzchni (jezdni, chodników, itp.) 4.8. Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie innych wykonawców, a Wykonawca tego prawa nie może ograniczyć (np.: Zakład Gazowniczy, Świdnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, Tauron Dystrybucja, archeolog itp.). 4.9. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 4.10. Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy ( uzyska zgodę na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót), koszty oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 4.11. Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną, ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 4.12. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 4.13. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania i konserwacji nawierzchni na terenie budowy w okresie przejściowym tj. obejmującym czas od udostępnienia nawierzchni dla ruchu tymczasowego do odbioru końcowego robót. 4.14. Wykonawca zrealizuje własnym staraniem tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. 4.15. Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie i na własny koszt sporządzić projekt zastępczej organizacji ruchu na czas wykonywania swoich prac wraz z jej wykonaniem. 4.16. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Inwestorem miejsce składowania materiałów z odzysku takich jak: kostka granitowa - pochodząca z rozbiórki jezdni, kostka betonowa zabudowana w chodnikach lub inne materiały posiadające wartość budowlaną. 4.17. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów materiałów z rozbiórki a nie nadających się do ponownego wbudowania. 4.18. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do wszystkich nieruchomości dla osób pieszych, umożliwienia dojazdu do nieruchomości oraz dostaw towaru przez cały okres trwania budowy. 4.19. Wszelkie rozbieżności stwierdzone w trakcie prowadzenia robót pomiędzy założeniami przyjętymi w projekcie a stanem faktycznym, mającymi wpływ na prawidłowe wykonanie prac, będą uzgadniane z projektantem w ramach nadzoru autorskiego. 4.20. Po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowe realizacji zamówienia. 4.21. Za koordynację robót branżowych i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik budowy. 5 WARUNKI ODBIORU ROBÓT. 1 Wykonawca zgłasza inspektorowi nadzoru do odbioru wszystkie roboty zanikowe. 2. Odbiory częściowe robót będą zakończone protokołami odbioru elementów wykonanych robót potwierdzonymi przez inspektora nadzoru. 3. Dokumentem potwierdzającym przejęcie przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu zamówienia jest protokół końcowy odbioru robót, podpisany przez strony umowy, którego integralną częścią będą dokumenty niżej wymienione dostarczone przez Wykonawcę inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego zadania w tym: - oryginał dziennika budowy, - protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, - dokumentację powykonawczą, - atesty i aprobaty na wbudowane materiały, - protokoły badań i sprawdzeń jakości robót i materiałów, w tym świadectwa zezwalające na stosowanie materiałów w budownictwie, - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - oświadczenie kierownika budowy: - o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami, - o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także - w razie korzystania ulicy, sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu; - kartę gwarancyjną na wykonane roboty budowlane. 4. Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia potwierdzony ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. 5. Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót będzie bezusterkowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Zakończenie robót i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego nastąpić winno w terminie gwarantującym możliwość zakończenia czynności odbiorowych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót w nieprzekraczalnym terminie do 28.05.2013 r. 6. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach