Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
- Data zamieszczenia: 2012-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
ul. Armii Krajowej 49 49
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
REGON: 00057958900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Oświetlenie ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Lokalizacja Inwestycja obejmuje roboty budowlane obejmujące wykonanie oświetlenia ulicy Rotmistrza Witolda Pileckiego w Świdnicy, przewidziane do realizacji na terenie działek Nr 68/4, AM5 oraz 2/4, 2/10, AM3 obręb 0004 - Śródmieście. 3.2. Opis przedmiotu i cel zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa: oświetlenia ulicznego. Cel - Celem postępowania przetargowego jest wyłonienie wykonawcy na wykonanie niżej wymienionego zadania, polegającego na budowie oświetlenia ulicznego ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w projekcie budowlanym opracowanym przez Roberta Biedkę, posiadającego uprawnienia budowlane do sporządzania projektów napowietrznych i kablowych linii energetycznych stacji i urządzeń ektroenergetycznych, prowadzący działalność pod nazwą: Projektowe, Nadzór autorski i inwestorski mgr inż. Robert Biedka. Projekty i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarami robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, przy ulicy Armii Krajowej nr 49, Referat Inwestycji - pok. 204. Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii, która rzutuje na wysokość ceny Wykonawcy. Wykonawca robót jest zobowiązany również do: a) wykonania projektu organizacji ruchu zastępczego i planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b) uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, c) wykonania prac pomiarowych, d) wykonania inwentaryzacji powykonawczej, e) wykonania pomiarów oświetlenia. 3.3. Zakres robót W zakresie zadania ujęto wykonanie robót budowlanych zakwalifikowanych wg Wspólnego Słownika Zamówień do kategorii (kody CPV): 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45231600-1 Roboty budowlane nawierzchniowe 45314200-3 Instalowanie infrastruktury kablowej 45314300-4 Kładzenie kabli 45316110-9 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego 45311100-1 Roboty w zakresie pomiarów elektrycznych Zamawiający informuje, że przeznacza w roku 2012r. kwotę nie większą niż 63.235,00 zł. (brutto) na realizację przedmiotowego zamówienia. 4. WARUNKI WYKONYWANIA ROBÓT 4.1. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę. 4.2. Zamawiający zapewnia nadzór autorski. 4.3. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z zasadami BHP. 4.4. Roboty budowlane powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. Wszystkie użyte do budowy materiały powinny posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem należy przedłożyć inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiającemu. 4.5. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekt. 4.6. Obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza, organizacja, oznakowanie i zagospodarowanie zaplecza budowy, oraz inne nakłady niestanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy należy objąć ceną ofertową. 4.7. Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy wykonać w formie drukowanej na pełnych arkuszach sekcji w czterech egzemplarzach z potwierdzeniem przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz formie numerycznej w formacie TIFF - 400 dpi w pełnych sekcjach bez dodatkowych treści (pieczątek, metryk, zamalowań itp.). W operacie geodezyjnym należy zamieścić zestawienia długości wykonanych sieci oraz powierzchni wykonanych nawierzchni (jezdni, chodników, itp.) 4.8. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 4.9. Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, uzyska zgodę na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, koszty oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz inne nakłady niestanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 4.10. Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną, ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 4.11. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 4.12. Wszelkie rozbieżności stwierdzone w trakcie prowadzenia robót pomiędzy założeniami przyjętymi w projekcie a stanem faktycznym, mającymi wpływ na prawidłowe wykonanie prac, będą uzgadniane z projektantem w ramach nadzoru autorskiego. Do zamówień dodatkowych będą miały zastosowanie przepisy Prawa Zamówień Publicznych 4.13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań z należytą starannością i bez opóźnienia, aby ukończyć roboty w terminie ustalonym w SIWZ i umowie. 4.14. Wykonawca do dnia protokolarnego wprowadzenia wykonawcy na budowę sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz sporządzi i zatwierdzi projekt tymczasowej organizacji ruchu zastępczego. 4.15. Wykonawca własnym staraniem zabezpieczy wywóz gruzu, nadmiaru ziemi z terenu budowy, co stanowić będzie jego koszt. 5. WARUNKI ODBIORU ROBÓT 5.1. Wykonawca zgłasza inspektorowi nadzoru do odbioru wszystkie roboty zanikowe. 5.2. Dokumentem potwierdzającym przejęcie przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu zamówienia jest protokół końcowy odbioru robót, podpisany przez strony umowy, którego integralną częścią będą dokumenty niżej wymienione dostarczone przez Wykonawcę inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego zadania w tym: - oryginał dziennika budowy, - protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, - dokumentację powykonawczą, - atesty i aprobaty na wbudowane materiały, - protokoły badań i sprawdzeń jakości robót i materiałów, w tym świadectwa zezwalające na stosowanie materiałów w budownictwie, - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - oświadczenie kierownika budowy: o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami, o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także - w razie korzystania ulicy, sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu; - kartę gwarancyjną na wykonane roboty budowlane. 5.3. Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia potwierdzony ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. 5.4. Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót będzie wykonanie przedmiotu zamówienia. Zakończenie robót i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego nastąpić winno w terminie gwarantującym możliwość zakończenia czynności odbiorowych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót w nieprzekraczalnym terminie do 31.05.2013 r. 5.5. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu. 6. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zamawiający wyznacza nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia tj.: a. rozpoczęcie realizacji: - w dniu podpisania umowy b. zakończenie realizacji: - 31 maja 2013 roku rozumiany jako data podpisania protokołu odbioru końcowego wykonanych robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451121006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 12.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 21.11.2012 r. przed godz. 09.00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dwóch niecek - brodzików letniego kąpieliska przy ul. Rekreacyjnej w Świebodzicach
Dodano: 2016-04-29 - Wykonanie robót budowlanych branży elektrycznej, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja oświetlenia ul. Jana Riedla
Dodano: 2015-10-01 - Przebudowa oświetlenia na Osiedlu Zwierzynieckim
Dodano: 2015-09-18 - Wykonanie robót budowlanych branży elektrycznej, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa oświetlenia ulicy Bystrzyckiej (na odcinku od ul. Westerplatte do ul. Kątnej) w Świdnicy.
Dodano: 2014-07-10 - Remont urzadzeń melioracyjnych na terenie gminy Polkowice w 2013r. Zad. nr 1. Remont przepustów rów K-3 wraz z dopływami, Zad nr 2. Remont rowu Kalina-ul. Kopalniana-źródła
Dodano: 2013-08-06 - Remont budynków Gminy Wałbrzych
Dodano: 2013-06-17 - Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy Polkowice w 2013r.: Zad.1 Remont rowu A-25 Zad.2 Remont rowów R-D, R-D-2, R-D-3 i przepust Zad.3 Remont rowu K-3 wraz z dopływami
Dodano: 2013-05-15 - Konserwacja rowów melioracyjnych w miejscowościach Burkatów i Grodziszcze
Dodano: 2013-04-09 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Oświetlenie ul. Jana Kilińskiego - etap I.
Dodano: 2012-11-30 - Budowa kanalizacji deszczowej i drenażu wraz z izolacją ścian zewnętrznych dla budynku wielorodzinnego przy ul. Miczurina 3 w Wałbrzychu.
Dodano: 2012-10-16