Przetargi.pl
Przebudowa oświetlenia na Osiedlu Zwierzynieckim

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2015-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oświetlenia na Osiedlu Zwierzynieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. OPIS PRZEDMITU ZAMÓWIENIA. 3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane branży elektrycznej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa oświetlenia na Osiedlu Zwierzynieckim. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.2.1. Celem zadania jest przebudowa oświetlenia ulicznego poprzez: zamontowanie nowej szafy oświetleniowej, ułożenie nowego kabla zasilającego wzdłuż chodników, zainstalowanie nowych, slupów i opraw oświetleniowych, uruchomienie obwodu oświetleniowego i przeprowadzenie koniecznych prób, a także demontaż oświetlenia istniejącego: szafki oświetleniowej, słupów, opraw, dokonanie ich utylizacji i przekazanie Zamawiającemu stosownego dokumentu (złomowania) wraz z wynikającą z niego kwotą. Zadanie obejmuje wykonanie: inwentaryzacji powykonawczej i udokumentowanych pomiarów powykonawczych natężenia oświetlenia, niezbędnych przepustów przez jezdnie. Prace muszą być zsynchronizowane z prowadzoną równolegle budową nowego chodnika wzdłuż ulicy Zwierzynieckiej. Na pozostałych obszarach budowy oświetlenia należy uwzględnić odtworzenie nawierzchni do stanu istniejącego. Prace ziemne nie mogą być prowadzone przy zamarzniętym gruncie, a odtworzeniowe na wykopach należy prowadzić przy dodatnich temperaturach powietrza. Zadanie zostaje podzielone na dwa etapy: ETAP I - obejmuje prace przy całej ul. Zwierzynieckiej (bez odtwarzania nawierzchni) ETAP II - obejmuje prace na wszystkich ulicach i miejscach ustawienia latarni, przyległych do ul. Zwierzynieckiej (z odtwarzaniem nawierzchni do stanu istniejącego) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej tj. Projekcie budowlano-wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, autorstwa Pana Roberta Biedki - Usługi Projektowe Nadzór Autorski i Inwestorski ze Świdnicy. Wszystkie elementy oświetlenia winny spełniać parametry techniczne zawarte w tej dokumentacji projektowej 3.2.2. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów, obowiązuje następująca kolejność ich ważności: 1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 3. Projekt Budowlano - Wykonawczy, 3.2.3. Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Załączony jest w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiaru nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 3.2.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie w sprawności poszczególnych odcinków oświetlenia dotychczasowego do momentu uruchomienia oświetlenia nowego. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zapisami SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą Prawo Budowlane ( Dz. U. 2013 Poz.1409 j. t. z późn. zm.) oraz rozporządzeniami powiązanymi. 3.4. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) : 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 4.1. Wymagany termin realizacji zadania: a) Rozpoczęcie realizacji: w dniu zawarcia umowy; b) Zakończenie realizacji: ETAP I - do 15 grudnia 2015r. ETAP II - do 30 kwietnia 2016r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451121006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 9.1. Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium wynosi: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 9.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Pzp, z tym, że: a/ złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO S.A. I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b/ złożone w gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku Zamawiającego, przed terminem składania ofert. 9.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 9.6. Złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego, jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. 9.7. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu (w oryginale) należy dołączyć do oferty. 9.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w pkt 9.12. 9.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.10. Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie, pkt 9.8 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d/ w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach