Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych branży elektrycznej, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa oświetlenia ulicy Bystrzyckiej (na odcinku od ul. Westerplatte do ul. Kątnej) w Świdnicy.

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2014-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych branży elektrycznej, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa oświetlenia ulicy Bystrzyckiej (na odcinku od ul. Westerplatte do ul. Kątnej) w Świdnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.OPIS PRZEDMITU ZAMÓWIENIA. 3.1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane branży elektrycznej w ramach zadania inwestycyjnego pn.:Budowa oświetlenia ulicy Bystrzyckiej (na odcinku od ul. Westerplatte do ul. Kątnej) w Świdnicy. 3.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.2.1.Celem zadania jest zabudowa oświetlenia ulicznego poprzez ułożenie kabla zasilającego, zainstalowanie nowych, kompletnych lamp ulicznych, uruchomienie obwodu oświetleniowego i przeprowadzenie koniecznych prób. Zadanie obejmuje w szczególności wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i udokumentowanych pomiarów powykonawczych natężenia oświetlenia. Zadanie nie obejmuje wykonania przepustów przez jezdnię. Prace muszą być zsynchronizowane z prowadzoną równolegle przebudową drogi powiatowej 2876D ul. Bystrzycką. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej tj. projekcie budowlano-wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, autorstwa firmy DZPU ENERGIA Dominik Pietras z Wrocławia. 3.2.2.W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów, obowiązuje następująca kolejność ich ważności: 1. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 2. Projekt Budowlano - Wykonawczy, 3.2.3.Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Załączony jest w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiaru nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 3.2.4.Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż i uruchomienie do ok. 60% budowanego oświetlenia na oprawach przejściowych (przekazanych przez Zamawiającego) w przypadku, gdy czas dostawy opraw docelowych nie pozwoli na dotrzymanie terminu realizacji zadania. 3.3.Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zapisami SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą Prawo Budowlane (Dz. Ust. 2013 Poz.1409) oraz rozporządzeniami powiązanymi. 4.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 4.1.Wymagany termin realizacji zadania: a)Rozpoczęcie realizacji: w dniu zawarcia umowy; b)Zakończenie realizacji: 12 września 2014r. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w rozdz.3 pkt.3.2 ppkt. 3.2.4, tj. termin montażu opraw LED wyznacza się na dzień 15 października 2014r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451121006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 9.1. Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium wynosi: 6.600 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych) 9.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Pzp, z tym, że: a/ złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO S.A. I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b/ złożone w gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 9.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 9.6. Złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego, jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. 9.7. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć w oryginale do oferty. 9.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w pkt 9.12. 9.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.10. Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie, pkt 9.8 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d/ w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach