Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych branży elektrycznej, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja oświetlenia ul. Jana Riedla

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2015-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych branży elektrycznej, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja oświetlenia ul. Jana Riedla
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. OPIS PRZEDMITU ZAMÓWIENIA. 3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane branży elektrycznej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja oświetlenia ul. Jana Riedla 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.2.1. Celem zadania jest przebudowa oświetlenia ulicznego poprzez: a) wykonanie wykopów i ułożenie nowego kabla zasilającego wzdłuż chodników, b) zainstalowanie słupów nowych, aluminiowych, cylindrycznych, stożkowych, jednoelementowych bez szwu, o minimalnej grubości ścianki słupa 4,2 mm, wkopywanych do ziemi, o wysokości łącznej słupa i wysięgnika łukowego równej wysokości montażu oprawy równej - 10m ponad niweletę nawierzchni, o średnicy w dolnej części słupa minimum 176mm, na słupach przewidziano wysięgniki łukowe - wykonane w technologii właściwej dla słupów - pojedyncze o wysięgu 2m, podwójne o wysięgu 1,5m oraz 2m, o kącie nachylenia 5 stopni, umożliwiające montaż opraw o średnicy otworu fi60; słupy i wysięgniki winny być zabezpieczone technologią anodowania, powłoka anodowa - o minimalnej grubości od 20 do 25 mikronów - powinna być integralnie związana z podłożem, by uniknąć jej złuszczania odpryskiwania czy rozwarstwiania; słupy- w części wkopywanej do ziemi oraz minimum 35cm ponad niweletę nawierzchni - muszą być zabezpieczone elastomerem poliuretanowym w kolorze słupa; słupy i wysięgniki muszą spełniać wymagania wytrzymałościowe dla strefy wiatrowej i kategorii terenu potwierdzone raportami wytrzymałości, słupy oświetleniowe muszą posiadać właściwości funkcjonalne w zakresie biernego bezpieczeństwa przy uderzeniu pojazdu klasyfikacji 100NE2 - wg wymagań normy EN 12767 oraz być wyposażone w wykonane w technologii właściwej dla słupów - podwójne uchwyty na flagi; słupy, wysięgniki łukowe oraz uchwyty na flagi mają być w kolorze naturalnego aluminium. c) zainstalowanie opraw oświetleniowych, nowych, kolorystycznie zbliżonych do naturalnego aluminium, o gabarytach zewnętrznych nieprzekraczających wymiarów: długość - 735mm, szerokość- 335mm, wysokość - 210mm, o budowie dwukomorowej, o niezależnym i beznarzędziowym dostępie do komory osprzętu i do komory optycznej - obie o szczelności minimum IP66 oraz klasie ochronności I lub II, korpus - odlew aluminium, klosz ze szkła hartowanego, odporność klosza na uderzenia mechaniczne minimum IK08, materiał odbłyśnika - aluminium tłoczone i polerowane, źródło światła - wysokoprężna lampa sodowa mocy 150W, temperatura pracy opraw w przedziale minimalnym od minus 20 stopni C do plus 40 stopni C, oprawy wyposażone w zapłonnik elektroniczny oraz układ kompensacji mocy biernej (min. cosfi>0,85) i nie przekraczające wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) wskazanego w rozporządzeniu WE nr 245/2009r. d) uruchomienie obwodu oświetleniowego, przeprowadzenie koniecznych prób, e) demontaż oświetlenia istniejącego: dokonanie utylizacji słupów, oprawy nadające się do dalszego użytkowania przekazać w miejsce wskazane przez Zamawiającego, oprawy pozostałe podobnie jak i szafkę sterującą zutylizować i przekazać Zamawiającemu stosowny dokument (złomowania) wraz z wynikającą z niego kwotą. 3.2.2. Zadanie obejmuje wykonanie: geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i udokumentowanych pomiarów powykonawczych natężenia oświetlenia. 3.2.3. Zadanie obejmuje wykonanie niezbędnych przepustów pod jezdnią. 3.2.4. Na całym obszarze prowadzenia oświetlenia należy uwzględnić odtworzenie nawierzchni do stanu istniejącego. 3.2.5. Prace ziemne nie mogą być prowadzone przy zamarzniętym gruncie, a odtworzeniowe na wykopach należy prowadzić przy dodatnich temperaturach powietrza. 3.2.6. Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie w sprawności poszczególnych odcinków oświetlenia tak, by przerwy w braku oświetlenia były minimalne. 3.2.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, tj. Projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, autorstwa Pana Mariusza Zygmunta - MZ-Projekt Biuro Inżynierskie ze Świdnicy. Wszystkie elementy oświetlenia winny spełniać parametry techniczne zawarte w tej dokumentacji projektowej. 3.2.8. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów, obowiązuje następująca kolejność ich ważności: 1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 3. Projekt Budowlano - Wykonawczy. 3.2.9. Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Załączony jest w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiaru nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zapisami SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą Prawo Budowlane ( Dz. U. 2013 Poz.1409 j. t. z późn. zm.) oraz rozporządzeniami powiązanymi. 3.4. Wszystkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny być nowe i posiadać odpowiedni atest, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z polską normą lub inna normą obowiązującą w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia lub z aprobatą techniczną, Świadectwo dopuszczenia wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowanie należy przedłożyć do akceptacji Inspektorowi Nadzoru inwestorskiego. O uzyskanie wyżej określonej akceptacji Wykonawca poinformuje Zamawiającego. 3.5. Przed przystąpieniem do wykonywania robót oraz w ich trakcie Wykonawca we własnym zakresie wykona dokumentację fotograficzną terenu budowy oraz obszarów przyległych, cele oddalenia ewentualnych roszczeń właścicieli dotyczących uszkodzeń spowodowanych prowadzonymi robotami. 3.6. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) : 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 4.1. Wymagany termin realizacji zadania: a) Rozpoczęcie realizacji: w dniu zawarcia umowy; b) Zakończenie realizacji: 15.12.2015r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451121006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 9.1. Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium wynosi: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 9.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Pzp, z tym, że: a/ złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO S.A. I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b/ złożone w gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku, gdy Wykonawca: a/ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d/ w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku Zamawiającego, przed terminem składania ofert. 9.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 9.6. Złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego, jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. 9.7. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu (w oryginale) należy dołączyć do oferty. 9.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w pkt 9.12. 9.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.10. Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie, pkt 9.8 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. e/ w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach