Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH PROJEKTU pn. „POPRAWA EKOMOBILNOŚCI MIEJSKIEJ NA TERENIE GMINY JONKOWO” – części stanowiącej inwestycję Powiatu Olsztyńskiego

Gmina Jonkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11042 Jonkowo, ul. Klonowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 512 92 32 , fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jonkowo
    ul. Klonowa 2
    11042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 512 92 32, fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
    REGON: 51074316600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.jonkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH PROJEKTU pn. „POPRAWA EKOMOBILNOŚCI MIEJSKIEJ NA TERENIE GMINY JONKOWO” – części stanowiącej inwestycję Powiatu Olsztyńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg, budowie chodników i dróg rowerowych – w ramach realizowanego wspólnie przez Zamawiających Projektu „Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie Gminy Jonkowo" ujętego w formule Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020". 2. Miejsce realizacji zamówienia: teren Gminy Jonkowo – obręb geodezyjny: Wilimowo, Mątki, Jonkowo, Węgajty, Godki, powiat olsztyński, województwo warmińsko-mazurskie. 3. Przedmiot zamówienia stanowi inwestycja Powiatu Olsztyńskiego (Powiatowej Służby Drogowej) składająca się z dwóch zadań: Zadanie 1 - Wykonanie dróg asfaltowych oraz zjazdów bitumicznych, wykonanie ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-rowerowych oraz chodników poza miejscowościami; 1) Miejsce realizacji: droga powiatowa nr 1203N od skrzyżowania z DW 527 do miejscowości Jonkowo, dalej drogą 1368N od miejscowości Jonkowo do miejscowości Godki. 2) Zakres Zadania 1 obejmuje m.in. wykonanie: ­- robót przygotowawczych i rozbiórkowych, ­- robót ziemnych – wykonanie niwelacji terenu (nasypu), ­- podbudowy dróg, ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych oraz chodników, ­- nawierzchni dróg, ­- nawierzchni ścieżek pieszo-rowerowych, rowerowych i chodników z mieszanek SMA, ­- oczyszczanie rowów z namułu, wyprofilowanie i umocnienie skarp, ­- elementów ulic, ­- urządzeń bezpieczeństwa ruchu, ­- remont rur przepustu, ­- oświetlenia zewnętrznego, ­- wycinki istniejących drzew i krzewów (karczowanie drzew), ­- nasadzeń kompensacyjnych, ­- robót w zakresie przygotowania terenu pod budowę kanalizacji deszczowej, ­- robót w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, ­- remontu przepustu ramowego, ­- przestawienia słupa elektrycznego/teletechnicznego, ­- przesunięcia kabla energetycznego/teletechnicznego, ­- muru oporowego. Zadanie 2 - Budowa chodników w miejscowościach, zjazdów oraz zatok autobusowych z kostki betonowej. 1) Miejsce realizacji: droga powiatowa nr 1203N od skrzyżowania z DW 527 do miejscowości Jonkowo, odcinek drogi 1407N, dalej drogą 1368N od miejscowości Jonkowo do miejscowości Godki. 2) Zakres Zadania 2 obejmuje m.in. wykonanie: ­- robót przygotowawczych i rozbiórkowych, ­- robót ziemnych, ­- podbudowy pod chodniki, zjazdy i zatoki, ­- nawierzchni chodników, zjazdów i zatok z kostki betonowej, ­- elementów ulic (w tym wiat rowerowych), ­- oświetlenia zewnętrznego, ­- przestawienie słupa elektrycznego/teletechnicznego, ­- muru oporowego. 4. W zakres obu zadań wchodzi również: ­- wykonanie robót przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia terenu robót, ­- wykonanie robót tymczasowych, ­- pełna obsługa geodezyjna robót w trakcie realizacji wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. Pomiar powykonawczy Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić w formie dokumentu w wersji papierowej – 2 egz. oraz na nośniku elektronicznym w plikach: pdf oraz dxf, - inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia, ­- sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ­- opracowanie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, ­- bieżące i zimowe utrzymanie dróg w czasie budowy, ­- demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 5. Wykonawca przeprowadzi wymaganą wycinkę drzew. Drewno uzyskane z wycinki Wykonawca dostarczy na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego Powiat Olsztyński (PSD) tj.: Obwód Drogowy nr 3 Dobre Miasto ul. Fabryczna 34. 6. Materiały rozbiórkowe, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca oczyści i dostarczy w miejsce wskazane przez Zamawiającego Powiat Olsztyński (PSD) tj.:- Obwód Drogowy nr 3 Dobre Miasto ul. Fabryczna 34. Materiały nie nadające się do ponownego wykorzystania zostaną poddane utylizacji na koszt Wykonawcy. Nie dopuszcza się wbudowywania materiałów rozbiórkowych, pozyskanych na terenie budowy do ponownego wbudowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 17.08.2018 r., wnieść wadium w wysokości 268.000,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt osiem tysięcy złotych); 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Jonkowo Nr 51 8857 0002 3001 0000 0101 0014 w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie. 5. Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy pieniądze wpłyną na podane konto przed upływem terminu określonego w ust. 1. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu można załączyć do oferty jako odrębny dokument lub złożyć poza ofertą u Skarbnika Gminy Jonkowo - Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo (pok. 20 I piętro), a w przypadku nieobecności Skarbnika - w sekretariacie Urzędu (pok. 16, I piętro). 7. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno obejmować cały okres związania ofertą oraz zawierać w treści dokumentu: a) dokładne określenie nazwy zamówienia, b) kwotę zabezpieczenia, c) termin ważności - obejmujący co najmniej okres związania ofertą, d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca:  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://bip.jonkowo.pl zakładka: zamówienia publiczne informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach]. W sytuacji, gdy w postępowaniu wpłynie tylko jedna oferta złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane. 2) Informacja o zamiarze powierzenia części (zakresu) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach