Przetargi.pl
Rozbudowa istniejącej infrastruktury informatycznej oraz wdrożenie nowych e-usług w Powiatowym Centrum Medycznym Sp. z o.o. i placówkach partnerów dla mieszkańców powiatu braniewskiego wraz z dostawą, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem sprzętu informatycznego z oprogramowaniem oraz rozbudową sieci LAN

Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie ogłasza przetarg

  • Adres: 14500 Braniewo, ul. Moniuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556 208 361 , fax. 556 208 362
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie
    ul. Moniuszki 13
    14500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556 208 361, fax. 556 208 362
    REGON: 28024206800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-braniewo.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa istniejącej infrastruktury informatycznej oraz wdrożenie nowych e-usług w Powiatowym Centrum Medycznym Sp. z o.o. i placówkach partnerów dla mieszkańców powiatu braniewskiego wraz z dostawą, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem sprzętu informatycznego z oprogramowaniem oraz rozbudową sieci LAN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa istniejącej infrastruktury informatycznej oraz wdrożenie nowych e-usług w Powiatowym Centrum Medycznym Sp. z o.o. i placówkach partnerów dla mieszkańców powiatu braniewskiego” wraz z dostawą, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem sprzętu informatycznego z oprogramowaniem oraz rozbudową sieci LAN. Zamówienie jest podzielone na dwie części (zadania). Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części (zadań). 2. I część (zadanie) obejmuje: Opisane w załączniku 1 A wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne Systemu wraz z koncepcją realizacji e-usług – a w tym: 1) Dostawę licencji do oprogramowania medycznego do obsługi EDM na dwóch oddziałach dla 20 użytkowników: a) Moduł oddziału b) Moduł mobilny c) Moduł zleceń medycznych d) Moduł apteczka oddziałowa e) Integracja z obecnym systemem 2) Rozbudowę istniejącej platformy e-usług o funkcjonalność udostępniania elektronicznej dokumentacji medycznej pacjentom - system e-usług dla nieograniczonej ilości użytkowników oraz Platformę udostępniania obrazów cyfrowych RTG pacjentom oraz lekarzom współpracującym: a) wyniki on-line (e-badanie) b) e-wypis: c) zgłoszenie i zgoda na uczestnictwo radiologa w procesie opisywania badań RTG d) przyjęcie zlecenia radiologa na opis badania RTG i uzgodnienie terminu opisu badania e) wykonanie opisu badania RTG i jego udostępnienie lekarzowi zlecającemu f) konsultacja lekarska g) oprogramowanie bazy danych na potrzeby Platformy udostępniania obrazów cyfrowych RTG 3) Szkoleniaz obsługi systemu EDM dla personelu 3. II część (zadanie) obejmuje: Dostawę infrastruktury sprzętowej Systemu – opisaną w Załączniku nr 1 B, w tym: 1) Dostawę i konfigurację sprzętu IT: a) Serwer PACS – serwer do przechowywania cyfrowych danych obrazowych RTG b) Macierz na potrzeby archiwizacji obrazów RTG w postaci cyfrowej w formacie DICOM c) Serwer na potrzeby uruchomienia platformy teleradiologicznej d) Stacje robocza na potrzeby komputeryzacji stanowisk pracy w gabinetach lekarskich i pielęgniarskich na 2 oddziałach szpitalnych e) Tablet medyczny do obsługi rejestrowania świadczeń zdrowotnych podczas obchodów lekarskich f) Skanery przeznaczone m.in. do digitalizacji dokumentacji papierowej dostarczanej przez pacjentów W cenie sprzętu zawarta musi być instalacja, konfiguracja oraz min. 3 letnia gwarancja zgodnie z zaoferowanymi warunkami gwarancji na formularzu oferty. 2) Rozbudowa sieci komputerowej LAN na dwóch oddziałach wraz z dostawą niezbędnych elementów: a) Switch związany z koniecznością rozbudowy sieci wifi na dwóch oddziałach szpitalnych b) Access point związany z koniecznością rozbudowy sieci wifi na dwóch oddziałach szpitalnych Minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i instalacyjne 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48180000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 17 000 PLN (słownie: siedemnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 38 8313 0009 0030 5147 2000 0070, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu: „Rozbudowa istniejącej infrastruktury informatycznej oraz wdrożenie nowych e-usług w Powiatowym Centrum Medycznym Sp. z o.o. i placówkach partnerów dla mieszkańców powiatu braniewskiego wraz z dostawą, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem sprzętu informatycznego z oprogramowaniem oraz rozbudową sieci LAN” z dopiskiem zadanie 1”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.   Zadanie 2: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 38 8313 0009 0030 5147 2000 0070, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu: „Rozbudowa istniejącej infrastruktury informatycznej oraz wdrożenie nowych e-usług w Powiatowym Centrum Medycznym Sp. z o.o. i placówkach partnerów dla mieszkańców powiatu braniewskiego wraz z dostawą, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem sprzętu informatycznego z oprogramowaniem oraz rozbudową sieci LAN” zadanie 2”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy wykonawca polega na sytuacji finansowej, zdolnościach technicznych lub zawodowych, innych podmiotów, wykonawca składa wraz z ofertą dowód, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienie oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Dowód określa w szczególności: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, (4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dowodem takim jest w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach