Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 126
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 765 68 40 , fax. 71 765 68 02
- Data zamieszczenia: 2013-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
ul. Obornicka 126 126
50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 765 68 40, fax. 71 765 68 02
REGON: 93010390600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKU BIURA PRZEPUSTEK NR 42 PRZY UL. HALLERA WE WROCŁAWIU, ZGODNIE Z PROJEKTEM BUDOWLANYM, PRZEDMIARAMI ROBÓT, STWiOR ORAZ Z SIWZ - ZADANIE 21118. Realizacja robót systemów alarmowych wiąże się z dostępem do informacji niejawnych stanowiących informację niejawną o klauzuli ZASTRZEŻONE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budynek nr 42 zlokalizowany jest na terenie kompleksu koszarowego przy ul. Hallera we Wrocławiu i eksploatowany będzie przez Jednostkę Wojskową 1245 we Wrocławiu. Jest to budynek wolnostojący 3 kondygnacyjny częściowo podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej z dachem płaskim krytym papą. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu nr 42. Powierzchnia zabudowy - 338,18 m2, Długość x szerokość (27,29*12,73) m, Wysokość do okapu(wysokość zmienna) do 9,27 m, Kubatura 2 958,03 m3. Szczegółowy zakres robót określają: - projekt budowlany, -STWiOR, - przedmiary robót. do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego i do ewentualnego wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim pisemnym wystąpieniu do Szefa Rejonowego Zarządu Infrastruktury we Wrocławiu. W piśmie należy podać nazwiska osób upoważnionych do wglądu w dokumentację projektową a w dniu wglądu do dokumentacji-przedstawienie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej oraz zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia. Roboty na obiekcie były wykonywane lecz nie dokończone z uwagi na ogłoszoną upadłość Wykonawcy robót, stąd zamówienie obejmuje tylko roboty polegające na zakończeniu wszystkich robót w ramach posiadanej dokumentacji z zakresem określonym w załączonych przedmiarach robót. Zakres robót: w zakresie robót ogólnobudowlanych: - zakończenie robót murowych i konstrukcyjnych w b. niewielkim zakresie, -roboty przy stolarce budowlanej, - roboty posadzkarskie, - roboty na klatkach schodowych, - zakończenie robót dekarsko-blacharskich, - roboty zewnętrzne, elewacja z termomodernizacją, - roboty ślusarsko - kowalskie, - drobne roboty wykończeniowe. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót. W zakresie robót sanitarnych: - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja wody zimnej , ciepłej i cyrkulacji, - instalacja centralnego ogrzewani a. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót. W zakresie robót elektrycznych: -rozdzielnie i zasilanie, - instalacja oświetlenia podstawowego, - instalacja oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego 230V, - instalacja gniazd wtykowych 23V, -instalacja teleinformatyczna, - instalacja połączeń wyrównawczych, -uziemienie urządzeń teleinformatycznych, -instalacja odgromowa, -roboty demontażowe w branży elektrycznej. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót. W zakresie tej branży niskoprądowej: - instalacja kablowa CCTV, - montaż kamer dla systemu CCTV, - montaż urządzeń rejestrujących i podglądowych systemu CCTV, - testy i próby pomiarowe systemu CCTV, - uruchomienie i testowanie systemu CCTV, - instalacje kablowe KD, - montaż systemu KD, - instalacja systemu SAP, - instalacja systemu SSWiN, - instalacja systemu RTV-SAT. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 36 800,00 zł, 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 14.10.2013 r. do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium, o którym mowa w pkt 3.6.3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 14.10.2013 r. do godz. 10.00. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP o/Okr we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych w budynku biura przepustek nr 42 przy ul. Hallera we Wrocławiu, zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarami robót, STWiOR oraz z SIWZ - zadanie 21118. 5. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 3.6.7. SIWZ. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 12. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27