Archiwum Państwowe w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 276 096, , fax. 895 359 272
- Data zamieszczenia: 2020-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Archiwum Państwowe w Olsztynie
ul. Partyzantów 18
10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 276 096, , fax. 895 359 272
REGON: 11460000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.ap.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w budynku Archiwum Państwowego w Olsztynie pn. „Remont rampy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontu rampy zewnętrznej i obejmuje swoim zakresem rozbiórki istniejącej części uszkodzonej rampy oraz wykonanie nowej z betonu zbrojonego ze stalowymi poręczami i schodami wejściowymi. Do wykonania są roboty rozbiórkowe, ściany fundamentowe, konstrukcja żelbetowa, posadzki przemysłowe oraz montaż stalowej konstrukcji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga wypełnionego formularza oferty, oświadczenia o podwykonawcach, wraz ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców lub informacją o samodzielnym wykonaniu zamówienia, dokumentu (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, w przypadku pełnomocnictwa, do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną notarialnie; - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku gdy Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów, potwierdzającego oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć ww. oświadczenie wraz z ofertą .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbiórka budynku po byłym sklepie dz. nr 57 i 58 obręb Spędy gm. Wilczęta
Dodano: 2023-09-19 - „Rewitalizacja budynków zdegradowanych niezbędnych do życia i prowadzenia gospodarstw domowych mieszkańców centrum Wydmin”
Dodano: 2023-06-08 - Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Skolity" ROS.271.6.2020
Dodano: 2021-05-27 - „Przebudowa/budowa Stacji Podnoszenia Ciśnienia Wody w sieci wodociągowej Dylewko” w gminie Grunwald.
Dodano: 2021-05-20 - „Przebudowa/budowa Stacji Podnoszenia Ciśnienia Wody w sieci wodociągowej Dylewko” w gminie Grunwald
Dodano: 2020-12-30 - Rozbiórka budynku chlewni położonej na działce 157/23, obręb Olszewo, gmina Nidzica wraz ze sprzedażą materiałów odzyskanych w wyniku rozbiórki
Dodano: 2020-10-23 - Rozbiórka budynku wiaty-magazynu oraz dwóch chlewni położonych na działkach 101 i 98/2, obręb Pietraszki, gmina Gołdap wraz ze sprzedażą materiałów odzyskanych w wyniku rozbiórki
Dodano: 2020-09-21 - Rozbiórka budynku wytwórni pasz oraz budynku wieży manipulacyjnej położonych na działce 8/1 obręb Bykowo, gm. Korsze wraz ze sprzedażą materiałów odzyskanych w wyniku rozbiórki
Dodano: 2020-09-01 - Rozbiórka budynku gospodarczego położonego na działce 105/6 obręb Klimy, gm. Kisielice wraz ze sprzedażą materiałów odzyskanych w wyniku rozbiórki
Dodano: 2020-09-01 - Rozbiórka budynku hydroforni, stajni i bazy paliw w m. Janowo-Pruski, gm. Iłowo-Osada wraz z uzupełnieniem ogrodzenia po rozbiórce i sprzedażą materiałów odzyskanych w wyniku rozbiórki
Dodano: 2020-09-01